Olen täysin samaa mieltä tästä. Ennen kirjotin itsekin lähes pelkästään treenipuolella ja aloittelijoihin. Nyt tuntunut jo pidempään ettei nappaa sitten pätkääkään. Treenaan kuitenkin ja ehkä paremmin tuloksi mitä aikaisemmin. Treenaamisesta opein parin vuoden aikana tänne kirjoittamisen ansiosta helvetin paljon ja nyt kun ei lue niin paljon, ehtii keskittymään siihen treenaamiseen, eikä koko ajan etsi jotain uutta.
Nykyään olen enemmän kiinnostonut opettelemaan tota talous ja sijoituspuolta ja sen huomaa viestien määrästä kyseisillä osioilla. Kaikkeen ei aika riitä ja nyt ajanpuutteen vuoksi on treenikeskustelut jääneet käytännössä kokonaan paitsioon. Se onko se hyvä vai huono, on kokonaan eri juttu.
Mutta nuo osiot on sitä varten, että voi lukea sitä mitä kiinnostaa. En mä lue esim. roinapuolta käytännössä ollenkaan, en ole koskaan lukenut, ei ole tähän päivään mennessä kiinnostanut niin paljon.
Samanlaiset fiilikset. Enää ei vaan mielenkiinto riitä treeni/ravinto/aloittelijoiden osioille ollenkaan. Tuntuu, että samat jutut nähty siellä niin moneen kertaan, joten ei tuu ite luettua enää niitä osioita. Itse oon enemmän keskittynyt tonne tietotekniikka, musiikki/elokuvat ja yleiseen keskusteluun. Että tämä osioihin jaottelu on omasta mielestä hyvä asia, voi seurata juuri niitä osioita jotka itse kokee kiinnostaviksi.