Mikä täällä vituttaa muissa?

Olen täysin samaa mieltä tästä. Ennen kirjotin itsekin lähes pelkästään treenipuolella ja aloittelijoihin. Nyt tuntunut jo pidempään ettei nappaa sitten pätkääkään. Treenaan kuitenkin ja ehkä paremmin tuloksi mitä aikaisemmin. Treenaamisesta opein parin vuoden aikana tänne kirjoittamisen ansiosta helvetin paljon ja nyt kun ei lue niin paljon, ehtii keskittymään siihen treenaamiseen, eikä koko ajan etsi jotain uutta.

Nykyään olen enemmän kiinnostonut opettelemaan tota talous ja sijoituspuolta ja sen huomaa viestien määrästä kyseisillä osioilla. Kaikkeen ei aika riitä ja nyt ajanpuutteen vuoksi on treenikeskustelut jääneet käytännössä kokonaan paitsioon. Se onko se hyvä vai huono, on kokonaan eri juttu.

Mutta nuo osiot on sitä varten, että voi lukea sitä mitä kiinnostaa. En mä lue esim. roinapuolta käytännössä ollenkaan, en ole koskaan lukenut, ei ole tähän päivään mennessä kiinnostanut niin paljon.

Samanlaiset fiilikset. Enää ei vaan mielenkiinto riitä treeni/ravinto/aloittelijoiden osioille ollenkaan. Tuntuu, että samat jutut nähty siellä niin moneen kertaan, joten ei tuu ite luettua enää niitä osioita. Itse oon enemmän keskittynyt tonne tietotekniikka, musiikki/elokuvat ja yleiseen keskusteluun. Että tämä osioihin jaottelu on omasta mielestä hyvä asia, voi seurata juuri niitä osioita jotka itse kokee kiinnostaviksi.

Samanlaiset fiilikset. Enää ei vaan mielenkiinto riitä treeni/ravinto/aloittelijoiden osioille ollenkaan. Tuntuu, että samat jutut nähty siellä niin moneen kertaan, joten ei tuu ite luettua enää niitä osioita. Itse oon enemmän keskittynyt tonne tietotekniikka, musiikki/elokuvat ja yleiseen keskusteluun. Että tämä osioihin jaottelu on omasta mielestä hyvä asia, voi seurata juuri niitä osioita jotka itse kokee kiinnostaviksi.

Ja lisäksi tällä palstalla on tällä hetkellä aika hiton paljon väkeä, jolla on senverran hyvin hallussa perustiedot, että aloittelijat saavat varmasti hyviä vastauksia. Uudemmilla käyttäjillä on ehkä erilaista intoakin jeesata muita ja oppia siinä itse samalla. Itsellä ainakin oli näin.

Ja lisäksi täällä on todella monta hyvää ketjua, jossa on perusasioita kootto kasaan, joten niihin linkkiä tulee yleensä ensimmäisenä ja niistä pääsee jo kummasti aloittelevakin alkuun.

Tämän palstan jaottelu on valehetelematta paras mihin on tullut törmättyä.

Se ottaa suuresti pattiin jos ei tiedä kaikkee kaikesta ja sitten vuosikymmeniä treenanneet, haukkuu heti davidiksi. Muutenkin tietämättömille vittuilu yms. Se vituttaa(ei kaikkien, mut joittenkin tiettyjen pakkislaisten osalta). PRKL!!!!!!!!:curs:

Ja toinen mihinkä menee hermot. On epätasa arvo ja se jos ihan kusipäisyydessään tekee väärin toista kohtaan!

Se ottaa suuresti pattiin jos ei tiedä kaikkee kaikesta ja sitten vuosikymmeniä treenanneet, haukkuu heti davidiksi. Muutenkin tietämättömille vittuilu yms.

Useinpa näissä onkin kyse siitä, että nämä "tietämättömät" eivät ole viitsineet ottaa itse asiasta lainkaan selvää. Helppohan se on mennä ja kysyä, mutta fiksumpaa kaikinpuolin on ensin koettaa selvittää asiaa itse ja kysyä sen jälkeen jos ei vieläkään ymmärrä. Harvoin täällä mielestä ihan turhanpäiten vittuillaan esim. aloitteleville saliharrastajille.

Totta.

Itseä lähinnä ihmetyttää ja ärsyttää se, että useissa ketjuissa näkee postauksia:

- edit: ei mitään
- edit, meni jo
- ei mit, editoitu
jne jne.

Jos ajatus katkesi, sitä viestiä ei tarvitse editoida tohon muotoon vaan sen voi poistaa kokonaan, jolloin ketjua seuraavat eivät ärsyynny siitä.

Vai onko se postcount niin tärkee, että tollasetkin viestit on pakko jättää?

Ps. kai kohta joku vastaa retoriseen kysymykseenkin. Btw, myös hyvän sarkasmin ymmärtäminen on vähentynyt...

Btw, myös hyvän sarkasmin ymmärtäminen on vähentynyt...
Jees, aivan totta. Ei viitsis joka kohtaan aina tunkea hymiöitä, mutta kai se on pakko, ettei vedetä herneitä nenään...Tosin emmä aina jaksa siltikään käyttää (mikä sinänsä aiheuttaa tarpeetonta väärinymmärrystä ja tulkintaa), koska sanon yleensä aika suoraan mielipiteeni asiasta kuin asiasta, hyvällä tai pahalla.

Ja tätä perus:) käyttöä pyrin välttämään.

Voi olla, että sanottiin jo tämäkin.

Se, että editoi postaustaan sen jälkeen kun joku muu on kirjoittanut jotain ja quottaa siitä jälkeenpäin kirjoitetusta jutusta jotain ja kommentoi siihen. Helvetin ärsyttävä lukea kun uudempi postaus tulee ensin, ja moni juttu jää lukematta jos menee uusimpaan viestiin suoraan eikä tajua rullata ylöspäin ja lukea. Kaikkeen muuhun turhaan voi sitä postcountkikkeliä kasvattaa, mutta ei vastatakseen uudella viestillä. Pyh.

Ei muissa, vaan Pakkotoistossa vituttaa se, ettei täällä voi puhua aivan kaikesta, eli vapaan sanan rajoittamista esiintyy. Eräskin aihe, josta oli jopa Ylen uutisissa televisiossa, lähti hyvin nopeasti poistoon. Samanlaista toimintaa on mm. Oikeutta Eläimille-foorumilla, mutta paljon räikeämmällä tavalla.

Ja vielä tuosta "rajoittamisesta". Hassua, että samantyyppistä keskustelua on eräässä Pakkotoiston topicissa, joka elää ja voi hyvin.. :jahas:

Mikä se aihe sitten onkaan, voi jokainen itse arvata.

Moderoinnistahan ei saa kitistä, mutta minkäs teet..

P.S. Taas yksi viesti, hieman haparoiden, hieman hatarilla tiedoilla, hieman hämärästi ja kunnolla selittämättä. Taas yksi viesti täysin selvinpäin.

Turha vittuilu, kaikennäköseen epäoleelliseen tarttuminen, sekä tarpeeton pilkunviilaaminen ottaa kuuppaan jokaisella foorumilla. Moniko harrastas samaa kohdatessaan toisen jäsenen jota ei tunne,jossain miitissä keskustellessa?

Moniko harrastas samaa kohdatessaan toisen jäsenen jota ei tunne,jossain miitissä keskustellessa?

Mua taas vituttaa tämä. Mikähän selostus on luvassa, jos sanoo saman päin naamaa? Valitettavasti jotkut ovat ihan samaa mieltä livenä ja netissä, ei siitä tarvitse hermostua eikä tulla paha mieli.

Turha vittuilu, kaikennäköseen epäoleelliseen tarttuminen, sekä tarpeeton pilkunviilaaminen ottaa kuuppaan jokaisella foorumilla. Moniko harrastas samaa kohdatessaan toisen jäsenen jota ei tunne,jossain miitissä keskustellessa?

Riippuu nyt varmaan siitä, mikä on tarpeellista tai tarpeetonta pilkunviilaamista. Tykkään tarttua lauseisiin, jotka mun mielestä on mielenkiintoisia ja niin teen normaalissakin keskustelussa. Harvoin miiteissä tai muissakaan livekeskusteluissa ystävien kanssa on määritelty ylä-topic, jonka puitteissa pitää keskustella, vaan puhe rönsyilee sinne tänne. Koska olen tottunut tämmöiseen keskusteluun, lähtee helposti lapasesta.

Vituttaa väillä katsoa kun joku laittaa esim video treadiin videon joka on ollut siellä aikaisemminkin, niin vähintään kymmenen eri tyyppiä tulee kertomaan että se on vanha ja konsta yms. Kyllä mä sen ymmärrän että joku sen sanoo mutta sitten perään pitää tulla vielä huutelemaan pätemään, eiköhän se käynyt jo ilmi ilman kymmentä eri :wanha: viestiä.

Nykyään yleistynyt suoranainen tutkinnon vaatiminen aiheesta että saa postata threadiin mitään. Vittu kun tämä ei ole mikään tiedeakatemia vaan keskusteluforum, ja erityisesti offtopickina varsin kevytmielinen. Sama juttu kuin kesken kevyen small-talkin sanoisi että vittu sä olet vittu väärässä kun ei ole viittausta sun jutuissa wikipediaan eikä paskapuheen tutkintoa.

Nykyään yleistynyt suoranainen tutkinnon vaatiminen aiheesta että saa postata threadiin mitään. Vittu kun tämä ei ole mikään tiedeakatemia vaan keskusteluforum, ja erityisesti offtopickina varsin kevytmielinen. Sama juttu kuin kesken kevyen small-talkin sanoisi että vittu sä olet vittu väärässä kun ei ole viittausta sun jutuissa wikipediaan eikä paskapuheen tutkintoa.

Aivan, heti jos joku on erimieltä= Hän on väärässä.
Kenenkään sanaa ei uskota jos ei ole linkittää netistä tietoa tai paina 120+ vitosen rasvoilla.
Osa inttää vastaan myös ihan inttämisen ilosta.
Eli toisinsanoen jonkun random ihmisen nettiin kirjoittama mutuilukin kelpaa asiaan lähdetiedoksi:david:

Liikaa äitin pikku kullannuppuja. Vanha ei pysy pissisten ja lökäpöksyteinien tahdissa. Siksipä tänne ei jaksa pahemmin mitään kirjotellakkaan, ettei saa roid ragea.

Aivan käsittämättömiä thredejä tyyliin "Minulla on aivan jäätävä perse (kuva omasta takalistosta). Miten siitä saisi muokattua tällaisen (kuva geneettisen ihmeen täydellisestä takapuolesta)?" tai "Olen syönyt nyt 7 kk -1000 kcal/vrk, olen lihonut siitä huolimatta 3 kg. Mitä teen väärin? Syömisissäni tai liikunnassa ei ole korjaamisen varaa.".

Maalaisjärjen käyttäminen on ihan tervettä, jopa suositeltavaa. Treenaamisen, lihashuollon ja oikeanlaisen syömisen avulla useimmat voivat kyllä muokata itseään ärsyttäviä kehonosia (toiset jopa huomattavan paljonkin), mutta tosiasiahan on, että täydellisyyteen pääsee vain jokunen promille. Mutta siitähän voi aina syyttää isää ja äitiä, ellei ole sattunut saamaan parempia geenejä. :) Ja jos takamus näyttää omasta mielestä huonolta, välttämättä kukaan muukaan ei halua nähdä kuvaa siitä. Esim. losoperse on sanana jo aivan tarpeeksi informatiivinen... Vielä sellainen tuli mieleeni, että jos kysyy neuvoa jostain asiasta, olisi ihan hyvä olla avoimin mielin niiden vastausten suhteen...

Aivan käsittämättömiä thredejä tyyliin "Minulla on aivan jäätävä perse (kuva omasta takalistosta). Miten siitä saisi muokattua tällaisen (kuva geneettisen ihmeen täydellisestä takapuolesta)?" tai "Olen syönyt nyt 7 kk -1000 kcal/vrk, olen lihonut siitä huolimatta 3 kg. Mitä teen väärin? Syömisissäni tai liikunnassa ei ole korjaamisen varaa.".

Maalaisjärjen käyttäminen on ihan tervettä, jopa suositeltavaa. Treenaamisen, lihashuollon ja oikeanlaisen syömisen avulla useimmat voivat kyllä muokata itseään ärsyttäviä kehonosia (toiset jopa huomattavan paljonkin), mutta tosiasiahan on, että täydellisyyteen pääsee vain jokunen promille. Mutta siitähän voi aina syyttää isää ja äitiä, ellei ole sattunut saamaan parempia geenejä. :) Ja jos takamus näyttää omasta mielestä huonolta, välttämättä kukaan muukaan ei halua nähdä kuvaa siitä. Esim. losoperse on sanana jo aivan tarpeeksi informatiivinen... Vielä sellainen tuli mieleeni, että jos kysyy neuvoa jostain asiasta, olisi ihan hyvä olla avoimin mielin niiden vastausten suhteen...

Se losoperse on pääsyy siihen että tehdään tuollaisia thredejä.
Ei jakseta itse googlata tai käyttää sitä maalaisjärkeä:D

Se kun käydään puhumaan aivan jostain muusta kuin aiheesta... "en nyt jaksanut aloittaa uutta ketjua, vaan kysyn, että tulisko minun alkaa tehä penkkiä jos haluan ison hauiksen?"

Asiantuntijoiden jotka viitsivät tehdä kattavia oppaita tms. puute. Suhteessa foorumin kokoon täällä on hyvin vähän kirjoittajia jotka tekevät kattavia selvityksiä asioista. Asiantuntemusta täältä löytyy mutta ei viitseliäisyyttä. Tai sitten olen vain tottunut muilla foorumeilla no lifejen tekemiin juttuhin joiden tekemisessä on mennyt 10 tuntia. Ei sillä että jaksaisin mitään isompaa tehdä vaikka asiantuntemustga löytyiskin.(ei löydy)

No tämä on ihana paikka - täällä ei ärsytä mikään.. ;D me maallikot lauomme täällä mielipiteitämme ja ehkä 1% sisällön tuottajista ymmärtää oikeesti yhtään mitään mistään..

MUTTA foorumien tärkein sisältö tuleekin siitä joutavan päiväisestä paskata mitä syljetään suusta kun alkaa tuntua siltä, se on eräänlaista ihohengittämistä astma-kohtauksen puhjetessa -se vaan vapauttaa korvienvälissä olevaa vaikkua aukoa täällä naamaansa ja saada tietynlaista tyydytystä siitä kun muut hermostuvat..

Niin ja toinen ihana asia on ne nostajat jotka on nostanu +20 vuotta pojittelevat muita ja leijuvat pitkällä historialla - kaikki me voimme joskus kaivella munia ja pohtia miten nuoruudessa oltiin muka vahvoja. Mut ketä kiinnostaa jos ei mitään merkkiä oo jättäny historiaan mitenkään - kuka tahansa voi olla nobody - se kun ei vaan vaadi mitään.. Ja aina voi leijua sillä et omistaa jonkun jäsenkortin tai tuomarikortin ja olla oikeassa esim vaikka mielestään sen perusteella jostain fysiologisesta seikasta ääri oikeassa ja päteä vaikka ortopedille siitä foorumeilla se onnistuu jos on kortti ja ainakin miljoona tuomittua kisaa takana. Vaikkei koskaan olis ees miestenlehdestä bongaamaan gluteusta.. vaikka sitä vitun kovaa on tuilannut hämärässä peiton alla.. leijuisivat vasta sitten kun on ite kyykännyt sen viisisataa tai penkannut neljä.. Ei sitä autoakaan kortilla ajella ja tuomari mikä ei keskity vaan pelkästään tuomarointiin lavalla - vaan keskittyy foorumeilla, sillä on suhteellisen saman verran uskottavuutta kuin nunnalla seksivalistajana ... ei tänään paskempi päivä, hyvää kylmää ja sateista säätä kaikille - happomiesten paikka on ammeen laidalla.. =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom