Aivan käsittämättömiä thredejä tyyliin "Minulla on aivan jäätävä perse (kuva omasta takalistosta). Miten siitä saisi muokattua tällaisen (kuva geneettisen ihmeen täydellisestä takapuolesta)?" tai "Olen syönyt nyt 7 kk -1000 kcal/vrk, olen lihonut siitä huolimatta 3 kg. Mitä teen väärin? Syömisissäni tai liikunnassa ei ole korjaamisen varaa.".
Maalaisjärjen käyttäminen on ihan tervettä, jopa suositeltavaa. Treenaamisen, lihashuollon ja oikeanlaisen syömisen avulla useimmat voivat kyllä muokata itseään ärsyttäviä kehonosia (toiset jopa huomattavan paljonkin), mutta tosiasiahan on, että täydellisyyteen pääsee vain jokunen promille. Mutta siitähän voi aina syyttää isää ja äitiä, ellei ole sattunut saamaan parempia geenejä.
Ja jos takamus näyttää omasta mielestä huonolta, välttämättä kukaan muukaan ei halua nähdä kuvaa siitä. Esim. losoperse on sanana jo aivan tarpeeksi informatiivinen... Vielä sellainen tuli mieleeni, että jos kysyy neuvoa jostain asiasta, olisi ihan hyvä olla avoimin mielin niiden vastausten suhteen...