Mikä täällä vituttaa muissa?

Kolmen lapsen(pojan) isänä ottaa olemattomaan pattiin nuorisoviha.
Jos vaihtaisi muutamassa threadissa pennun/pikkupaskiaisen tilalle nainen/vanhus/koira puhumattakaan liito-oravista, ne olisivat asiattomia. Samat säännöt kaikille. Vai kuulostaako hyvältä?" (olematon) tyttöystäväni vittuili minulle, ja melkein latasin päähän". Ja kommenttina tulisi" olisit vetänyt".
Onhan minulle ja minun mummollakin, joka siellä Savonlinnalaisessa palvelutalossa istuu, erilaiset arvomaailmat. Se tinkii maitokaupassakin. Mutta on meilläkin väkivallasta samat ajatukset.
Vai olenko väärässä? Ymmärrän että Pakkiksen asiakaskunta koostuu pääosin nuoremmista miehistä( ja naisista) kuin minä. Liian paljon on kuitenkin liian paljon.

Toivon ettei se martsarin lahja vankilateollisuudelle ole kirjoittanut pakkikselle. Sehän olisi jo lööppiainesta.

Vittuilu on vähentynyt täällä reilusti. Hyvin täällä riittää ymmärrystä niin nuoremmille kuin vanhemmillekin. Tänää ei tässä vituta mikään.

Päteminen

Vituttaa tietyt provot ja räksyttäjät.

Aloittelijoidenosiolla tuntuu nykyään olevan paljon turhaa vittuilua. Miksi helvetissä pitää päästä replyämään jotain turhaa "käytä searchia" tai "lukkoon tämä"? Pastetkaa vaikka pari linkkiä niihin threadeihin, joissa neuvotaan miten sen zixpägin saa kuntoon, tai pitäkää naama ummessa? Modet kyllä poistelee turhat ketjut jos semmoisia on.

1) "Hifistelijöiden" leimaaminen: missä niitä hifikysymyksiä sitten esittää jos ei voimailuaiheisella forumilla? Olen itse mennyt perusstuffista ultrahifiin ja sittemmin about takaisin. Arvostan perusasioita ja tiedän että jos ne ovat kunnossa on hifi sopivaa lisähiontaa kun se muuten olisi arvotonta. On fakta, että moni hukkuu detaljiviidakkoon kun ne perusasiat unotuvat siinä sivussa. Mutta tämä on keskustelupalsta ja jos joku hifikin asia askarruttaa, eikö tämä ole juuri sellainen paikka josta siitä luulisi voivan huoletta ja nolostumatta kysyä? Ja eikö kaikki opita tiedonjanosta. Jos se "saatanan iso jätkä salilta" on kasvanut sanojensa mukaan niihin mittoihin treenaamalla miten sattuu ja syömällä saarioisten maksalaatikkoa, tarkoittaako se, että kaikki muu on turhaa meille muille?

2) Tutkimusartikkelien dissaaminen (myös liittyy hifiin): aina on joku kaveri joka on kasvanut isoksi tietämättä edes mitä tarkoittaa jaksottaminen tai frekvenssi. On vallan tyhmää ummistaa silmänsä saatavilla olevalta informaatiolta: siitä kenties on käyttökelpoista vain pieni osa, mutta kuka jättäisi vaikkapa maassa olevasta rahaläjästä ottamatta ne viimeiset sataset kun ei jaksaisi vaivautua kumartumaan.

3) Ainainen viittaaminen siihen että "kyl tää mulla toimii". Se tuntuu olevan yleispätevä perustelu joka kumoaa kaiken sen kanssa mahdollisesti ristiriidassa olevan, ulottuen käytännöstä tieteeseen niin treeni- kuin ravintopuolella, tehden kaiken muun mahdollisen informaation arvottomaksi ja todennäköisesti jopa lähtökohtaisesti vääräksi.

4) Yhä ilmenevä tajuamattomuus siitä että normitreenaajalla ja ammattikehonrakentajalla ei ole mitään yhteistä paitsi se, että he ovat ainakin suurin piirtein lajia homo sapiens ja käyvät salilla.

5) Yhä ilmenevä tajuamattomuus siitä, että vuoden-kaksi treenanneella ja 5-10v treenanneella ei välttämättä myöskään ole paljonkaan yhteneväisyyksiä siinä mikä toimii ja mikä ei.

6) Yhden mukaansatempaavan treenikirjan tai Weider-lehden (todennäköisesti kursorisesti) lukeneet 18-v luonnollisissa testohöyryissään väistämättä turpoavat juniorit jotka kehittyvät viikonloput dokaamalla ja viikolla vähän pumppailemalla, jotka toitottavat tämän teoksen sanomaa Sanan lailla, auliisti kaikkia opastaen.

edit:
7) Surkea kieliasu. Ainekirjoituskokeesta ei ole kysymys mutta joku raja sentään.

Tässä taisi tulla suurin osa allekirjoittanee ärsytyksistä nykyään. Noihin voisi ehkä lisätä vielä turhan nokkiin ottamisen neuvoista / mustasukkaisen oman ylimaallisesti parhaan ja kaikille toimivan treenisysteemin puolustamisen luonnollisesti ilman mitään perusteluja. Ehkä voisi mainita vielä hyvin perusteltujen argumenttien ampumisen alas jollain kevyellä kommentilla kuten perinteinen "kaikki isot kaverit treenaa 4- tai 5-jakoisella."

Yleisesti voi sanoa, että nykyään en juurikaan jaksa ärsyyntyä pakkiksen kirjoittelusta, mutta en toisaalta paljoa jaksa kirjoitellakaan mitään hyvin perusteltuja ja rautalangasta väännettyjä hyvistä treenisysteemeistä tai ravintoartikkeleistä, joihin jossain on törmännyt.

Feikkiedit: ainiin yksi on pakko vielä laittaa - Body ja bodauslehden kirjoituksiin uskominen absoluuttisena totuutena treenaamisesta, vaikka tieteelliset tutkimukset väittäisivät aivan jotain muuta...

offtopic jokaisessa ketjussa, varsinkin aloittelijoiden osiolla.
ja niin, mun provoista voi avautua privaan -- ei pilata ketjuja sillä itkemisellä.

Mun mielestä Pakkotoiston ongelma on tämä muiden solvaamisen lisääntyminen. Moderaattoritkin tuntuvat nukkuvan jossain haudan takana, kun tuntuu ettei missään ole mitään kontrollia?

Tuntuu, että pari vuotta sitten oli ihan eri meininki. Keskustelut oli rakentavia ja kiinnostavia. Nyt tämä on vain hiekkalaatikko jossa on paljon valokuvia, ja ihmiset purkaa päivän vitutustaan.

"Aloittelijoiden osiossa ei saa olla tietämätön"

Edit: Juu, toi homosteluki alkaa olla jo ärsyttävää. Aikansa kutakin, täällä nää levyt jää vaan päälle vitun pitkäks aikaa.

offtopic jokaisessa ketjussa, varsinkin aloittelijoiden osiolla.
Ja varsinkin homostelun lisääntyminen. Joka saamarin ketjussa lukee esim tälläistä:

postaaja nro 1: Tein keskitettyä haukkakääntöä 4kg käsipainolla, ooh sitä puNppia!:kuola::haart:

postaaja nro 2: Kohta sulla on joku muukin paikka puNpissa...:whip:

postaaja nro 1: Aijaa, mikä paikka?

postaaja nro 2: Pakarat...:haart:

postaaja nro 1: Ok.:haart::haart::haart: Miten sen teet?

postaaja nro 2: Senkin homo, tuun paneen sua perseelle!:whip:

postaaja nro 3: Joo, mä tuon öljytyn dildoni ja sit me raiskataan sen perse.:whip::kuola:

postaaja nro 1: Odotan teitä qlli kourassa... Aah!:haart::kuola::kuola:

Antibodari on oikeassa. Meidän täytyy antaa jokaisen kukan kukkia. Kunkin tavallaan.

Joo no, Pakkotoisto olisi parempi kohta pelkkänä paskanjauhanta offtopic homorunkkari foorumina:rock: Treeni on kohta sivuseikka kaikille. Offtopic lisääntyköön!

Onhan näitä foorumeita, joissa se treenaus on se pääasia.

Ovatko ponnisteluni olleet turhia? :(

Oot kyl hyvin opastanu kirjoittajia googlen käyttöön ja omatoimiseen tiedonhakuun! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom