Entä jos jotkut haluaisivat noudattaa niitä neuvoja, mutta pää ei kestä?
No siihen tuskin osaa paraskaan punttimimmi auttaa, vaan oikea osoite on ammattiauttajat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä jos jotkut haluaisivat noudattaa niitä neuvoja, mutta pää ei kestä?
Entä jos jotkut haluaisivat noudattaa niitä neuvoja, mutta pää ei kestä? Mitä niille voi sanoa? Voiko olla mahdollista että ne neuvot ovat olleet huonoja?
Mihin muualle tuo on levinnyt, punttimimmien puolelle?
No minnuu vituttaa:
- Väki joka kirjautuu palstalle ja parin viikon aikana postauksia on ~500 jossain diipadaapa-ketjuissa. Tuhlaatte internetiä.
- Väki joka kirjautuu palstalle ja ensimmäinen viesti on "rate my ass" -henkinen huomionkeräys.
- Väki joka kirjautuu palstalle ja ei vaivaudu lukemaan aloittelijoiden osion ensimmäisen ketjun ensimmäistä viestiä vaan pitää kysyä ne saatanan samat asiat omassa ketjussaan.
- Kaikki jotka ovat alle 25-vuotiaita ja joilla on alle 2000 postausta.
- Kaikki joiden kirjoitustaso ei ole edes 6-vuotiaan tasolla (teitä on paljon).
- Salkkari-ketjun hohdon katoaminen.
- Saatanan syömishäiriöpiipitykset.
Vastapainoksi voisin kiittää laadukkaita kirjoittelijoita joiden ansiosta palstaa jaksaa selailla
- vituttaa ne, jotka aloittaa aina uuden threadin kun tulee joku kysymys mieleen
- Miken linja sulkea listausketjut
- jonkinlainen rönsyilyn lisääntyminen muutamassa kuukaudessa
Pitäisi kysyä, kenen ansiosta näihin toimiin ryhdyttiin?- Miken linja sulkea listausketjut
Mua vituttaa se, että sä et tajua kirjautumisen ja rekisteröitymisen eroa. Oletan, että tarkotat tolla kirjautumisella rekisteröitymistä. Muuten tossa sun postissa ei ole mitään järkeä. Ja mä tiedän, että sua vituttaa tälläset pilkunnussijahomot, mutta elämä on kovaa ja silleen. :D HCCBB!No minnuu vituttaa:
- Väki joka kirjautuu palstalle ja parin viikon aikana postauksia on ~500 jossain diipadaapa-ketjuissa. Tuhlaatte internetiä.
- Väki joka kirjautuu palstalle ja ensimmäinen viesti on "rate my ass" -henkinen huomionkeräys.
- Väki joka kirjautuu palstalle ja ei vaivaudu lukemaan aloittelijoiden osion ensimmäisen ketjun ensimmäistä viestiä vaan pitää kysyä ne saatanan samat asiat omassa ketjussaan.
- Kaikki jotka ovat alle 25-vuotiaita ja joilla on alle 2000 postausta.
- Kaikki joiden kirjoitustaso ei ole edes 6-vuotiaan tasolla (teitä on paljon).
- Salkkari-ketjun hohdon katoaminen.
- Saatanan syömishäiriöpiipitykset.
Vastapainoksi voisin kiittää laadukkaita kirjoittelijoita joiden ansiosta palstaa jaksaa selailla
Anteeksi :(Mua vituttaa se, että sä et tajua kirjautumisen ja rekisteröitymisen eroa. Oletan, että tarkotat tolla kirjautumisella rekisteröitymistä. Muuten tossa sun postissa ei ole mitään järkeä. Ja mä tiedän, että sua vituttaa tälläset pilkunnussijahomot, mutta elämä on kovaa ja silleen. :D HCCBB!
Kaikki on ihanata.