Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, moderaattoreiden pitää olla hiljaa kertaa kaksi, koska he ovat ilonpilaajia.Mitä mä sanoin:dance2:
Tämähän on keskustelupalsta, tätä kutsutaan keskusteluksi. Itse ainakin kysyin vaan perusteluja sun mielipiteille.Palstalla on fiksuja moderaattoreita en ole muuta väittänytkään. Silti my point confirmed. Ehkä kaikista eniten ärsyttää nämä fanboyt.
Nyt kyllä myös se, että ilmeisesti avautumisketjussakaan ei saa avautua ilman että siitä tulee kuittailua.
Tämähän on keskustelupalsta, tätä kutsutaan keskusteluksi. Itse ainakin kysyin vaan perusteluja sun mielipiteille.
Subjektiivinen mielipide on täysin subjektiivista eikä minun tarvitse niitä perustella. Asia ei millään tavalla koske sinua. Oli pelkästään henk koht ärtymyksen osoitus tiettyä käytöstä kohtaan, ei henkilöitä kohtaan. Rauha hyvä mies.
Yleisenä elämänohjeena. Jos joku on ärsyyntynyt, niin ehkä kannattaa antaa asian olla?
Sun viestit menee kyllä päivä päivältä oudommiksi. Jos kerta olet ärtynyt, niin mene vaikka lepäämään, äläkä tule siitä aina palstalle kertomaan. Kirjoitat hirveän määrän tavaraa päivässä about joka ketjuun, ja jos joku sattuu kritisoimaan jotain asiaa, niin pahoitat heti mielesi. Niin kuin tossa ylempänä elasto sanoi, tämä on keskustelupalsta. Muilla voi olla eriäviä mielipiteitä kanssasi.
Koskakohan olen sinun emäntääsi painanut jos on noin vaikeaa? En mielestäni ole. Hauku toista puuta kiitos. En ole sinulle avautunut, enkä tarvitse sitä sinulta.
Miksi sekaannut asioihin mitkä eivät millään tavalla liity sinuun? Luepa noi viimeiset viestisi uudestaan, että onko se avautumista vai ei. Toivottavasti sinun kaverisi ymmärtävät tuollaisen ystävällisyyden, koska et ihan parhaalta kaverilta vaikuta. Minun mielestäni voidaan tehdä rauha tässä ja nyt eikä tarvitse palata enää asiaan.Juuri tätä tarkoitan, otat aina kaiken niin henkilökohtaisesti. Kaikki ei aina ole avautumista sinulle. Ja mulla ei todellakaan ole vaikeaa, päinvastoin, hyvin menee. Rentoutuisit nyt sinäkin hyvä mies, tee vaikka hiekkakakkuja.
Miksi sekaannut asioihin mitkä eivät millään tavalla liity sinuun? Luepa noi viimeiset viestisi uudestaan, että onko se avautumista vai ei. Toivottavasti sinun kaverisi ymmärtävät tuollaisen ystävällisyyden, koska et ihan parhaalta kaverilta vaikuta. Minun mielestäni voidaan tehdä rauha tässä ja nyt eikä tarvitse palata enää asiaan.
:kippis1:?
Sä et ole mun avautumista nähnytkään, noi oli vasta huomautuksia. Tämähän on oikea threadikin vielä. Mutta samaa voisin kysyä sinulta: miksi sekaannut asioihin, jotka eivät millään tavalla liity sinuun? Oulu-miitti -threadissakin ihmisiä kiinnosti ihan valtavasti sun kotikuntatrivia. Ymmärrät varmaan pointin? Ja kavereita mulla ei ole, koska olen niin huono ihminen. Haluatko sinä olla ystäväni?
Vakavasti puhuen, rauha maahan. :kippis1:
Kyllähän Oululaisia Oulu kiinnostaa. Kenties Turussa ei ole samalaista "nää on meidän maita"-asennetta. Kyllä sinäkin vielä opit olemaan ylpeä Turusta! Eikö sinulle ole mitään väliä, vaikka joku olisi kiinnostunut siun hoodeista, että ne ois päässeet kuviin. Sen takia jonkun kommentti random kuvista oli aika asiaton, koska jos haukkuu kylää niin haukkuu kyläläisiä.
Ehkä se nyt ei ollut maailman paras ajatus, mutta paras mikä siinä kohtaa tuli mieleen. En ainakaan vittuillakseni tehnyt. Pikemminkin se oli respektiä kaunista kaupunkia kohtaan. Jaksaisitko itse lähteä Ouluun valokuvaamaan?
Joko riitti selitykseksi?
Rajansa pilkunnussimisella ja stasi-mentaliteetillakin. Onko se kuitenkaan syy avautua? Jos ne jotain häiritsi niin ne ois voinut varmaan poistaa. Sen takia täällä on modet. Antaa niiden tehdä hommansa.Ei vaan siksi, että tuo miitti-threadi oli väärä paikka niille kuville, vaikka se Oulu-miitti onkin. Olit näköjään jälkeenpäin huomannutkin tehdä ihan erillisen threadin niille.
Ja tottakai olen ylpeä Turusta.
Rajansa pilkunnussimisella ja stasi-mentaliteetillakin. Onko se kuitenkaan syy avautua? Jos ne jotain häiritsi niin ne ois voinut varmaan poistaa. Sen takia täällä on modet. Antaa niiden tehdä hommansa.
Jokainen voi painaa bad-post nappulaa jos on siihen syytä. Ei minun eikä sinun eikä kenenkään tarvitse leikkiä kotimodea.
Live and let live kuten sanotaan.
Nyt nukkumaan
tämä ei sitten tarkoita että itse tietäisin kaikesta kaiken :Dpostaajat jotka on kovin hanakoita jakamaan treeni&ravintoneuvoja vaikka tietämys ei siihen todellakaan riitä