Mikä täällä vituttaa muissa?

Se vituttaa että ruvetaan avautumaan kun ollaan ensin huomattu ettei faktat riitä väittelyssä vastapuolen kanssa. Onko se niin vitun vaikea myöntää olleensa väärässä ja vaihtaa mielipidettään?

Se vituttaa että ruvetaan avautumaan kun ollaan ensin huomattu ettei faktat riitä väittelyssä vastapuolen kanssa. Onko se niin vitun vaikea myöntää olleensa väärässä ja vaihtaa mielipidettään?

jep.

Ja sekin että täällä on kaikkitietäviä ihmisiä aika paljon joilla on lähes joka topicciin oma varma faktansa asiasta. Mut ei se mitään. Eihän täällä o pakko notkua.

Varmaan edellämainituista syistä ite tulee aika harvakseltaan käytyä täällä, kisatopicit tsekkaa ja huikeen bisleyn juttuja lukees. Ja kirjottaa tällästä off topicia..sori. :D

Mua vituttaa aika railakkaasti nykyiset tredit voimailu-puolella. Kaikki perustavat sairaalla innolla uuden tredin joka vitun henkilöstä, tämän treeneistä yms. Sekä kolme eri trediä nuorten tuloksista:wtf: Nuorten kyykky tulokset, nuorten penkkitulokset, nuorten maastavetotulokset. Olisi hyvä jos koko foorumilla olisi yksi iso tredi missä kaiken maailman teinit voisi koko ajan päivitellä tuloksiaan, ei siihen kolmee tarvita. :urjo:

Vaikka itekkin oon viä nuori, mutta silti vituttaa kaikki 15-20vuotiaat jokka luulee tietävänsä kaiken reenaamisesta!! Siis itsehän en tiä mitään mutta kuitenkin...:piis:

Jos on jonkin aiheinen ketju, vaikka "K on ärsyttävä kirjain, en haluaisi käyttää K-ta" niin sinne eksyy aina joku mulkku pätemään että älkää sitten vittu käyttäkö K:ta.

Vaikea pysyä poissa ketjuista jotka itseä jo nimen perusteella vituttavat?

Se vituttaa ihan suunnattomasti, kun ihmiset eivät viitsi käyttää isoja alkukirjaimia.

Myös se häiritsee ja tekee joistain postauksista mahdottomia lukea, kun kymmenenvirkettäkirjoitetaanputkeenilmanvälimerkkejätuhannellakirjoitusvirheellähöystettynä.

Myöskin uutta threadiä aloittaessa voisi edes sen otsikon lukea kertaalleen uudestaan ettei se ole kirjoitettu ihan päin vittua!

Treeni- ja ravintopuolella kaikki kerran salilla käyneet neuvovat, kuin tietäisivät asioista kaiken ja myöskin samoja asioita jauhetaan siellä tuhanteen kertaan.

Siinä jotain. Voin vielä jatkaa jos jaksan jossain vaiheessa..:curs:

Mun mielestä ois hyvä jos vipit sais poistamisen lisäksi muokata viestejään jatkuvasti, eikä vain sen vartin ajan.

se ois siinäkin mielessä hyvä, että esim. jos ehdottomasti haluaa jotain viestiään myöhemmin korjailla tai lisätä/poistaa jotain, niin ois pakko hommaa vipit :D.

Mun mielestä ois hyvä jos vipit sais poistamisen lisäksi muokata viestejään jatkuvasti, eikä vain sen vartin ajan.

se ois siinäkin mielessä hyvä, että esim. jos ehdottomasti haluaa jotain viestiään myöhemmin korjailla tai lisätä/poistaa jotain, niin ois pakko hommaa vipit :D.

Kirjoitan yhdelle palstalle, jossa tämä on mahdollista, tai vaikka koko viestin poistaminen loputtomalla aikarajalla. On muuten hieman perseestä lukea jotain vanhoja juttuja, kun hyvällä tuurilla puuttuu aloitusviesti ja osa muistakin + osaa on jälkeenpäin muokattu.

Ihan hyvä vaan, että ihmiset miettivät mitä kirjoittelevat nettiin.

Voihan siitä ilmoittaa modeille jos haluaa jälkikäteen poistaa jonkun viestin tai korjata jonkun virheen. Laittaa vaan jollekin modelle privaa tai kiireimmissä tapauksissa painaa sitä "report bad post" -nappia ja selittää asian, jolloin se tulee kaikkien modejen tietoon ja se korjaa/poistaa joka ensimmäisenä ehtii. Mun mielestä nykynen systeemi on ihan hyvä. Tulee ainakin mietittyä vähän mitä kirjoittaa. Voin vaan kuvitella sitä paskan määrää jos tollanen systeemi tulisi, aika hankalaa olisi moderoiminen.

Ihmeellinen pilkunnussiminen, "mä tiän ainakin yhden tapauksen jossa sun väittees ei pidä paikkaansa" vittu jos keskustelu on yleisluontoista niin aina eksyy mukaan joku pilkkua nussiva wannabe-professori jonka ainoa virka on takertua pikkuseikkoihin jotka eivät aiheeseen millään lailla liity.

On eri asia korjata jos joku väittää taivaan olevan punainen kuin ruveta narisemaan jostain perkeleen sinisen sävyistä.

Voihan siitä ilmoittaa modeille jos haluaa jälkikäteen poistaa jonkun viestin tai korjata jonkun virheen. Laittaa vaan jollekin modelle privaa tai kiireimmissä tapauksissa painaa sitä "report bad post" -nappia ja selittää asian, jolloin se tulee kaikkien modejen tietoon ja se korjaa/poistaa joka ensimmäisenä ehtii. Mun mielestä nykynen systeemi on ihan hyvä. Tulee ainakin mietittyä vähän mitä kirjoittaa. Voin vaan kuvitella sitä paskan määrää jos tollanen systeemi tulisi, aika hankalaa olisi moderoiminen.
Aijaa :nolo: en mä tollasta tiennyt...oot oikeesa.

Ihmeellinen pilkunnussiminen, "mä tiän ainakin yhden tapauksen jossa sun väittees ei pidä paikkaansa" vittu jos keskustelu on yleisluontoista niin aina eksyy mukaan joku pilkkua nussiva wannabe-professori jonka ainoa virka on takertua pikkuseikkoihin jotka eivät aiheeseen millään lailla liity.

On eri asia korjata jos joku väittää taivaan olevan punainen kuin ruveta narisemaan jostain perkeleen sinisen sävyistä.

Tää on kyllä totta, ja niin yleistä varmaan millä tahansa keskustelufoorumilla.

Eniten mua ärsyttää omat kirjotukset, kun en ole osannut kirjottaa yhtään lausetta oikein :curs:
(vittuKu piti teininä koulussa kirjottaa kaikki lauseet äxällä yhteen ilman pilkkuja!)

yks vitun _pelle_ jolla on jääny Sopranos levy pyörimään päähän vähän liian kauaks aikaa, ittensä on puhuttu pussiin kaikkien pallojen edestä ja kasi uppos jo aikoja sitte. Saattaa olla että tässä jätkässä on vähän Kummisetääkin, miksei pakoakin...? välillä se on jopa niin Lostiakin ku elämä on niiiiiin hukassa. :(

Ps. kuuntele myös vähemmän sitä Steeniä.

Harvemmin mikään häiritsee, mutta silloin kun häiritsee niin ehkä sellainen takakireys, tosikkomaisuus, kaikesta vinkuminen, epäkiitollisuus, turha päteminen ja tahallinen vittuilu ja ilkeily.

Onneksi tuota on suhteellisen vähän...

:haart: & :piis: evripadiiiii :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom