Se vituttaa että ruvetaan avautumaan kun ollaan ensin huomattu ettei faktat riitä väittelyssä vastapuolen kanssa. Onko se niin vitun vaikea myöntää olleensa väärässä ja vaihtaa mielipidettään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No minnuu vituttaa:
...
- Kaikki jotka ovat alle 25-vuotiaita ja joilla on alle 2000 postausta.
Se vituttaa että ruvetaan avautumaan kun ollaan ensin huomattu ettei faktat riitä väittelyssä vastapuolen kanssa. Onko se niin vitun vaikea myöntää olleensa väärässä ja vaihtaa mielipidettään?
Mun mielestä ois hyvä jos vipit sais poistamisen lisäksi muokata viestejään jatkuvasti, eikä vain sen vartin ajan.
se ois siinäkin mielessä hyvä, että esim. jos ehdottomasti haluaa jotain viestiään myöhemmin korjailla tai lisätä/poistaa jotain, niin ois pakko hommaa vipit :D.
Voihan siitä ilmoittaa modeille jos haluaa jälkikäteen poistaa jonkun viestin tai korjata jonkun virheen. Laittaa vaan jollekin modelle privaa tai kiireimmissä tapauksissa painaa sitä "report bad post" -nappia ja selittää asian, jolloin se tulee kaikkien modejen tietoon ja se korjaa/poistaa joka ensimmäisenä ehtii. Mun mielestä nykynen systeemi on ihan hyvä. Tulee ainakin mietittyä vähän mitä kirjoittaa. Voin vaan kuvitella sitä paskan määrää jos tollanen systeemi tulisi, aika hankalaa olisi moderoiminen.Mun mielestä ois hyvä jos vipit sais poistamisen lisäksi muokata viestejään jatkuvasti, eikä vain sen vartin ajan.
se ois siinäkin mielessä hyvä, että esim. jos ehdottomasti haluaa jotain viestiään myöhemmin korjailla tai lisätä/poistaa jotain, niin ois pakko hommaa vipit :D.
Aijaa en mä tollasta tiennyt...oot oikeesa.Voihan siitä ilmoittaa modeille jos haluaa jälkikäteen poistaa jonkun viestin tai korjata jonkun virheen. Laittaa vaan jollekin modelle privaa tai kiireimmissä tapauksissa painaa sitä "report bad post" -nappia ja selittää asian, jolloin se tulee kaikkien modejen tietoon ja se korjaa/poistaa joka ensimmäisenä ehtii. Mun mielestä nykynen systeemi on ihan hyvä. Tulee ainakin mietittyä vähän mitä kirjoittaa. Voin vaan kuvitella sitä paskan määrää jos tollanen systeemi tulisi, aika hankalaa olisi moderoiminen.
Ihmeellinen pilkunnussiminen, "mä tiän ainakin yhden tapauksen jossa sun väittees ei pidä paikkaansa" vittu jos keskustelu on yleisluontoista niin aina eksyy mukaan joku pilkkua nussiva wannabe-professori jonka ainoa virka on takertua pikkuseikkoihin jotka eivät aiheeseen millään lailla liity.
On eri asia korjata jos joku väittää taivaan olevan punainen kuin ruveta narisemaan jostain perkeleen sinisen sävyistä.
Ketjujen käyttö kahdenkeskiseen insideläppä-chättäilyyn, kiinnostaan vitusti.
Toi on kyllä todella ärsyttävää. Onneksi moinen toiminta on kielletty BANNIN uhalla. :evil:ÄLÄ.
Kiva katsella kun pari-kolme tyyppiä jauhaa 4 sivua insidepaskaa putkeen ja chattailee.