Mikä sinussa on hyvää ja kaunista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mie en yleensä löydä ittestäni kuin parannettavaa, mutta esimerkin voimalla yritän..:

-Mulla on isot, tosi kirkkaan oliivinvihreät silmät.:D
-Ja melkeen luonnottoman pitkät vaikkakin harvat ja vaaleat ripset
-Tukan punaisuus on myös mukavaa, paitsi silloin jos yrittää värjätä sitä muun väriseksi. Ei meinaan onnistu, kuparinsävy tunkee läpi.
-Ja vaalea ohut iho on myös mukava, kauniin kuulas....mutta vastapainona se tahtoo olla aina joko punainen tai sininen riippuen ympäröivästä lämpötilasta...
-Ja mie palan aina auringossa. Kipeästi ja ravunpunaisesti.
-Ei ole pisamia. Mun väreillä mulla pitäs olla koko yläkroppa täysin läikikäs, mutta ehkä ne sieltä tulevat kun ikää karttuu lisää. Vielä ei ole täpliä kuin sormissa.
-Pitkät ja kapeat sormet, ja vahvat kynnet. Sekä pienet ja kapeahkot kämmenet, mikä yhistelmä hankaloittaa joskus sopivien hanskojen löytymistä, loppuupi sormista aina pituus kesken..
-Kapea vyötärö takaa katsottuna, mutta helikon ja refluksitaudin vuoksi krooninen pömppä, joka turhauttaa vatsaliikkeiden tekemistä.
-Pituus. (173 paljain varpain)
-Luonteenpiiteitä on v****maisuus, äänekkyys, itsepäisyys sekä taipumus murjotukseen. Kai niitä hyviäkin puolia on, kun kerran oon saman miehen kanssa seukannu jo kuusi vuotta. Hän vissiin näkee minussa jotain sellaista mitä minä en.:love: :haart: :love: :haart: :haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ulkoisesti hyvää ja kaunista:
- kasvot kokonaisuudessaan, pisteenä i:n päällä kesäisin pisamat :haart:, joita onkin jo ilmestynyt
- luonnostaan tummat kulmat ja ripset
- sirot kädet ja sormet, kovat kestävät kynnet
- pitkät hyväkuntoiset paksut hiukset
- kivanmallinen vartalo, sopivasti muotoja pepussa ja rinnoissa sekä kapea vyötärö

ja sisäisesti:
- rauhallisuus, kärsivällisyys
- iloisuus, hymyilen melkein jatkuvasti :)
- sinnikkyys

Zone-sarja -42%
- läskini on lähes muhkuratonta
- hätkähdyttävät, vaikkakin eripariset silmät
- ikäisekseni erinomainen iho, kosmetologin sanojen mukaan käyn ihoni puolesta helposti kaksviitosesta
- kauniit olkapäät ja kaulan alue, solisluut ja muut
- sirot nilkat ja ranteet

- luonteessa... ...hmmm... ...kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Olen luotettava ystävä (mutta laiska pitämään yhteyttä)
- olen innostuva ja toisinaan myös innostava
- rakastan uusien asioiden opettelua, siitä on elämän varrella ollut paljon hyötyä
- jaksan kuunnella ja keskustella loputtomiin, vaikka hoivaviettini ei olekaan norminaisen tasolla
- osaan toisinaan nauttia juuri oikealla tavalla elämän pienistä ihanuuksista

Hmmm..

Ulkoisia:

-Isot siniset silmät, joissa pitkät ja kaarevat ripset
-Vahvat jalat, muodokas (ja iso) peppu :)
-Fläsän alla häämöttää nätit lihakset

Sisäisiä:

-Rakastava, avoin
-Lempeä, huolehtiva
- Huumorintajuinen, rento "äijämeninki" (positiivista?)
-Iloinen
-Sopeutuva

Edit: Hyvin säilynyt, saanen lisätä :) Vielä näin 27-vuotiaana kysellään papereita alkossa/baareissa ja muutenkin "turhalta" aikuistumisen tuomalta totisuudelta olen välttynyt..

Pitäiskö munkin...

-iho, mulla ei ole koskaan (koputtaa puuta) ollut mitään iho-ongelmia
-nenä, tää kuulostaa hassulta, mut oon aina tykännyt mun nenästä
-silmistä saa ripsivärillä kivat
-hiukset, paksut ja ihan hyvässä kunnossa, lisäks oma värikin on ihan ok
-iloisuus
-kunnianhimo yhdistettynä tiettyyn vaatimattomuuteen
-luotettava ja hyvä ystävä

Hyvää ja kaunista? Minussako :evil: ? No, kun oikein hakemalla hakee, niin...

Kroppa: hiomaton timantti/alamittainen valas, kolhittu, paikattu ja silti varsin vahva ja toimiva. Kesällä hieman nätimmän värinen sieltä täältä (en harrasta bikinejä, joten), tukkaa on joskus enemmän, joskus vähemmän, ja jotain varpusen ja kirsikkapuun väliltä se sitten on. Esittelykelpoinen naama parilla näpyllä, jess. Perse: lihas joka saa pään kääntymään (paras kommentti siitä). Ja ne jalat - parempi säilyttää läskit, ettei joku kateellinen varasta jalkojani! Ihan vain sillä perusteella, että arvostan kropassani enemmän toimivuutta kuin ulkonäköä, en sitä ihan heti vaihtaisi toiseen, vaikka ainakin polvet jo kannattaisikin vaihtaa.

Luonne: tasaisen pitkävihainen ja periksiantamaton, taipumusta myös kieroutuneeseen huumorintajuun, enimmäkseen olen kuitenkin ihan liian ihmisystävällinen, mikä toisinaan johtaa kiusallisiinkin tilanteisiin kun sitten aikani ihmeteltyäni sanoa pläjäytän mitä asiasta oikein ajattelen. Seurallinen erakko.

Ihan pakko vastata, huonoja tulee varmasti tarpeeksi vatvottua, mutta hyvät puolet tahtoo unohtua.

Mun hyviä puolia ovat: terve kroppa
isot siniset silmät
kaunis hymy ja hammasrivistö
selkeät kasvonpiirteet
hoikka vyötärö
hyvin kehittyvä lihaksisto

Henkiseltä puolelta: positiivisuus ja iloisuus
hyväsydämisyys
kunnianhimo ja ahkeruus

Latest posts

Back
Ylös Bottom