Mikä sinussa on hyvää ja kaunista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä thread! On todella mukavaa lukea, miten toinen toistaan upeammat naiset kerrankin uskaltavat antaa vilpitöntä tunnustusta itselleen (ei ole helppoa nimittäin minullekaan).

Aloitetaan ulkonäöstä:

- Hiukset. Pitkät, helppohoitoiset (eivät rasvoitu helposti), suhtkoht tuuheat ja upean väriset. Väri ei tosin ole aito, mutta so not :D
- Huulet. Täyteläiset ja kauniin väriset.
- Olkapäiden ja ylärinnan alue, alkaa pilkottaa LIHASTA :hyper:
- Rinnat, juuri sopivan kokoiset ja edelleen ryhdikkäät
- Sääret, muodokkaat ja treenatun näköiset
- Tämä nyt ei liity ulkonäköön, mutta minäkin monen muun tavoin iloitsen siitä, että kroppani on kokonaisuudessaan terve ja toimiva :) Tokihan pikkukremppoja aina silloin tällöin tulee, mutta yleensä ottaen kaikki toimii kuitenkin suhtkoht niinkuin pitääkin.

Sitten sitä sisäistä puolta:

- Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus hyvinkin erilaisia elämän ilmiöitä kohtaan
- Tunteellisuus ja herkkyys. Tämä on mielestäni hyvä puoli, sillä on mukavaa huomata vielä näin aikuisiälläkin pystyvänsä ns. suuriin tunteisiin, eikä pieni vetistelykään silloin tällöin ole yhtään pahitteeksi!
- Ronski huumorintaju, mun seurassa ei tartte sievistellä :D
- Olen hyvä kuuntelija, ja uskollinen ystävä
- Kierretty on jo muutakin kuin tahkoa, eli elämänkokemusta on jo jonkin verran kertynyt, mikä varmasti on osaltaan syynä tämän listan ykköskohtaan
- Peruspositiivisuus ja elämänilo, en juuri synkistele enkä masentele. "Kyllä elämä kantaa" on yksi mottoni.
- Hiljalleen tapahtuvasta aikuistumisesta huolimatta olen mielestäni pystynyt aika hyvin säilyttämään "sisäisen lapseni", eli lapsenomainen luova hulluus ja elämännälkä on yhä tallella.

Tällaisia täälläpäin! Rakastetaan itseämme, niin päiväkin paistaa kauniimmin, vaikka oikeasti sataisikin! :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kiva theard! Kuten moni on todennut,itseään tarkastelee yleensä varsin kriittisesti ja niitä positiivisia juttuja en ooe aiemmin edes mielessäni listannut vaikkakin tiedostanut. Mun hyviä puolia on:
Ulkonäössä:
-hartiat, ne on leveät ja lisänimi 'ladonovi' kuvaa niitä parhaiten
-pitkät ja paksut hiukset, ja hyväkuntoiset
-persoonalliset kasvot,joissa pitkät ripset ja suht hyvä iho
-kiinteät rinnat
-hyvä luusto ja rakenne

sisäisiä vahvuuksia:
-iloisuus ja energisyys
-tarmokkuus
-avoimuus kaikkea ja kaikkia kohtaan sekä suvaitsevaisuus
-luotettavuus ja ehdoton uskollisuus
-periksiantamattomuus
-spontaaniuus ja hyvä ulosanti

Jahas. Yllättävän vaikea on keksiä itsestään niitä positiivisia ajatuksia mutta yritetään...

Ulkoista:
+ hyvänmalliset ja suhkoht isot reidet
+ ihan mukavasti kasvaneet pohkeet
+ kuulemma todella kauniit silmät (isot ja syvän siniset)
+ treenitaustaani nähden ihan mukavasti lihasta
+ muotoja löytyy, josta saa kiinni ;) (meaning rintoja, persettä ja lantio-vyötärö-linjaa :D )
+ en liho helpolla (saa syödä reippaastikin, enkä turpoa hullunlailla)
+ hyväkuntoinen iho (ei epäpuhtaudet viihdy)
+ ryhti parantunut punttailun myötä
+ samoin kuin yleinen ulkoinen olemus (näin mulle on väitetty)
+ hymykuoppa toisessa suupielessä

Sisäistä:
+ pirteä olemus
+ aina energinen ja iloinen (:hyper: <- taitaa kuvata aika hyvin)
+ positiivinen elämänkatsomus
+ hyvä kuuntelija (kuulemma)
+ olen sosiaalinen ja tulen toimeen monien ihmisten kanssa
+ kiltti ja ystävällinen myös
+ seurassa ei tarvitse "neiteillä", itekin kun olen "ronski" :rekkamies:
+ punttailun myötä olen tasapainoisempi ja elämänhaluisempi kuin koskaan
+ itsekuria olen oppinut noudattamalla kurinalaisesti ravinto-ohjelmiani
+ no kaipa tämä hyväksi luetaan; olen tunteellinen ja herkkä (romanttinen ihminen, hellyydenkipeä höpsö... :rolleyes: )
+ päättäväisyys - jos olen päättänyt tehdä jotain, ni hevillä ei periksi anneta
+ peräksiantamattomuus - jos päätän tosissani jotain ni myös teen sen, maksoi mitä maksoi

No, löytyhän näitä kuitenkin kun rupes miettimään... Vaik aika kauan kyllä sainkin miettiä. No, eihän tässä töihin lähtöä odotellessa ole muuta kuin aikaa...

Jaahans, hyviäkin puolia löytyy tietysti...Silmät mulla on ihan kauniit. Tykkään niiden väristä, tummanruskeat ovat...Ja kivan muotoisetkin vielä. Pituuteen olen aina ollut tyytyväinen ja hoikkakin olen. Nyt punttitreenin ansiosta olen saanut kroppaa muokattua sopivaan suuntaan. Näytän enemmän urheilulliselta, kuin ruipelolta :-) Mitähän vielä...Ai niin, massu on oikein litteä ja vatsalihaksetkin näkyy.

Noo.. mä oon aina tykänny mun jaloista ja käsistä, olen sekoitus omppua ja Y:tä joten noi osat on aina ollu suht läskittömät. :D Sit tykkään mun naamasta, jotenki se vaan on niin mua naurujuonteineen, näppyineen ja kaikkineen. Niin ja hiuksista, ne alkaa nyt vihdoinkin olla pitkät. Alkaapi kyllä kuulostaa aika itseriittoselta mutta jotenki olen psyykanny itteni siihen että tykkään kropastani. :D

Mutta ne sisäiset ominaisuudet sitten.. no, tänään on ollu niin paska päivä että olen ollut itsekkin aivan sietämätön, joten nuo hyvät puolet on just nyt aika hakusessa. ;)

itse pidän hassun
värisistä silmistäni, reunoilta vaalean vihreät ja keskeltä vaalean ruskeat.. vahvat kynnet omaan (johtunee käsittelemättömän maidon juonnista, juon sitä vaikka onkin rasvaista..),
suht ohuet ja aika pitkät sormet (ainakin kaverit sanoo) ja
suorat hampaat joissa ei reikiä..
hiukset on luonnonkiharat, jotka toisinaan ketuttaa kun eivät tottele..
henkisellä puolella olen aika hyvä kuuntelija ja saan ystäväni hymyilemään vaikka heillä olisi kuinka huono päivä. :)

Kaunista, no ehdottomasti mun silmät: isot ja todella erikoisen väriset vihreät,
todella pitkät ja mustat silmäripset, ei ole tarvista teko/irtoripsille.
Monet vertaa niitä kissan silmiin. :D
Ja melko usein kysytään, että onko minulla piilarit kun on niin jännän väriset silmät.. :)

Ulkoisesti:
- Vihreitä silmiä on kehuttu kauniiksi.
- Hiukset ovat luonnonkiharat ja tuuheat.
- Iho on yleensä hyväkuntoinen.
- Olen pituudestani ja hoikkuudestani huolimatta sellainen "mukavan pehmeä" kuulemma. Rinnat ovat kivat, varsinkin näin bulkilla.

Sisäistä:
- Olen todella sopeutuvainen, joustava ja rauhallinen, ja siksi loistava aviovaimo.
- Olen hyvä kuuntelija (työn puolesta ainakin).
- Olen aktiivinen ja osallistuva, oma-aloitteinen ja pärjäävä.
- Olen hyvä sängyssä ;-)

Tervehdys kaikille!Oon tässä pidemmän aikaa ollut taustalla ja ajattelin ensi avaukseni laittaa tähän threadiin...
kai munkin täytyy tänne laittaa jotain mukavaa itsestäni :)

Pelistä kun itseäni katselen plussia tulee:

*Silmistäni:vihreät,kissamaiset ja nauraessa ne menee ihan viiruiksi(kun olin nuorempi vihasin tätä piirrettä itsessäni.Ihmisetkin aina kysy, että näänkö mä edes noiden viirujen takaa mitään,kun nauran!) Nyt mä pidän sitä vaan osana mun persoonaa.
*Napa!SE ON KIVA!Ja sexy!Kohta mahan seutu rupee olemaan niin hyvässä kunnossa(kyllä se six-packi sieltä rupee muodostumaan), että tota napaa voi jo vähän vilautella :)
*Kädet:Oon vasta 1,5 vuotta treenaillut ja siitä ehkä n. vuoden "kovaa"
ja käsissä on aika mukavasti lihasta,olkapää mukaan lukien ja lihaksista muodostunut mukavan pyöreät.

Sisäisesti pidän itsestäsi:

*Iloisuus ja huumorintaju.Mua on aina sanottu ilopilleriksi(tätä piirrettä kuulemma vahvistaa vielä noi mun viirusilmät)
*Suht hyvä itsetunto. Itseasiassa sen jälkeen kun rupesin treenailemaan, itsetunto nousi aika huimasi,ennen se oli aika maassa. Kai se on niin että terve mieli terveessä ruumiissa!!
*Olen huolehtivainen,avulias ja epäitsekäs. Pienet hyvät teot saa niin hyvälle mielelle!Esim. Tapahtui töissä: kymmenen minuuttia ennen kaupan sulkemista yks asiakas soitti, että hänen avaimet oli hävinnyt.No ne oli jo löytynyt aikaisemmin päivällä kaupan parkkipaikalta, asiakas kertoi että hänen on saatava ne, koska siinä oli kotiavaimet eikä hän pääsisi mitenkään kotiin ilman niitä. Se ihminen oli niin hätääntyneen kuuloinen,että mä lupasin jäädä duunin jälkeen odottamaan sitä parkkipaikalle, koska hän ei olisi millään ehtinyt tulla ennen sulkemisaikaa(asiakas oli n.30min matkan päässä) Kun se vihdoin tuli hakemaan niitä avaimia(oli tietysti eksynyt matkalla),sen aito ilo ja kiitollisuus sai mut niiiiin hyvälle mielelle,että töissäkin jaksoi olla seuraavina päivinä paljon paremmin... :lol2: Vastaavia "päivän hyviä tekoja" tulee tehtyä aina silloin tällöin...

No niin, katotaas...

Eli sisäistä:
- olen pääasiassa elämään luottavainen ja aurinkoinen, uskon, että sen itkeminen mitä ei voi muuttaa, ei johda mihinkään, vie vaan voimia eteenpäin menemiseltä.. tällä pysyy järjissään hyvin ja jaksaa elämääkin kivasti :)
- olen hyvä ystävä, kuuntelen, tuen minkä osaan ja mun kanssa voi puhua luottamuksella vaikka mitä murheita - en kumminkaan ota liikaa niitä kannettavakseni harteilleni, vaan ne jäävät siihen juttutuokioon, mikä sekin on tärkeää
- olen ihan fiksukin, vaikka välillä mun jutuista ei sitä huomaa kun olen tällainen tuulihattu...
- haluan odottaa asioilta ja ihmisiltä hyvää, en varaudu negatiivisesti
- pyrin välttämään pikkusieluisuutta, eli sitä perinteistä juoruamista, pahanilkistä puhumista "kuulitko kun se sitä ja tätä"
- äitinä olen lapsia rakastava ja määrätietoinen - komennan napakasti tarvittaessa ja halaan paljon

Sitten ulkoista:
- mulle on tullut hartiat, edes vähän - olen aina ollut luisuhartiainen, vaatteet eivät istu ym. mutta nyt mulla on jo vähän hartiaseutu vahvistunut ja näytän ryhdikkäältä
- mulla on kauniit kädet, ranteet ja nilkat
- hyvissä liiveissä mun rinnat on tosi upeat
- hiukseni ovat kauniit, eivät paksut mutta kiiltävät ja kauniin väriset (kiitos, hiusväripaketti)
- mä hymyilen iloisesti paljon, näytän aurinkoiselta ihmiseltä enkä mörökölliltä
- mun vartalo on toimiva yksikkö... kun piiskaan ja hellin sitä sopivasti, treenaan ja syön järkevästi, se osoittaa upeita kehityksen merkkejä

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihana lukea, että mimmit löytävät itsestään näin paljon hyviä puolia, suomalaisuuteen (ja naiseuteen) kun yleensä kuuluu liian kova itsekritiikki.

Itse pidän isoista silmistäni (näkyy olevan mimmeilläkin isot silmät melkein kaikilla, treenaantuukohan niidenkin koko salilla :)

Myös pitkiä ripsiäni kehutaan usein ja onneksi ovat "tarttuneet" myös jokaiselle lapsellenikin.

Hauikseen olen myös ihan tyytyväinen.

Iloinen ja sosiaalinen luonteeni auttaa monessa asiassa eteenpäin. Myös se, etten hätkähdä ihan pienestä -kovan elämän koulima-ko? ;) - auttaa monessa asiassa.

Kehun itseäni myös siitä, että olen seurannut aika paljon unelmiani ja täyttänytkin niitä. Olen tällä hetkellä tyytyväinen elämääni ja olen onnellinen ihminen.

Pitipä käydä peilin edessä pällistelemässä...

- naama on sievä ilman meikkiäkin. Tummat kulmat, ripset ja kuusimetsänvihreät silmät ja ruskettunut iho.
- sopusuhtainen kroppa (joskus bileissä kundit arvosteli meidän tytsyjen kroppia niin minut rankattiin normaali- eli ihannevartaloiseksi. Muut olivat joko sporttipeppuja, isotissisiä tms. hyvännäköisiä kaikki kumminkin :))
- olen löytänyt itselleni erinomaisen hyvin sopivat rillit
- en liho helposti, ja ne vähät ihrat mitä ajoittain kerään jakaantuu aika tasaisesti

- kiltti
- rehellinen, uskollinen
- asiallinen
- hyvähermoinen
- älykäs (opiskelussa, työssä, käytännön asiioissa, muuten olen piiloblondi suoraan vitseistä...)

On kai sitä näi kerran vuoteen katsottava sitten itseään positiivisen kriittisesti:

Sisäisesti mussa on hyvää suunnaton luottamus ja halu uskoa ihmiseen ja muutokseen. Mulla on kunnianhimoa ja suunnattoman suuret suunnitelmat (yksityiskohtia en kerro kenellekään :D ). Mä olen kiltti ja avulias. Toisinaan myös pirteä ja iloinen... jos hyvä päivä sattuu.

Ulkoisesti: Mä pidän mun silmistä, ne on isohkot mantelin muotoiset ja kauniin väriset. Muutenkin iho on hyvä ja olen katsottavannäköinen ilman meikkiäkin. Mulla on kauniit rinnat, ne on ehkä ainut asia josta mä olen oikeasti todella tyytyväinen. Ja kyllä mä olen kehityskelpoinen yksilö :whip:

Smart sanoi:
Tosi hyvä ja piristävä Thread!

Mä oon myös tyytyväinen pitkiin hiuksiini! Kasvoja ja huuliakin on joskus kauniiksi sanottu, hampaisiin olen myös erittäin tyytyväinen.

Kropasta..
Mulla on lähes aina sikspäkki-näkyvissä, jos ei ole, niin oon jo tosi plösö. Vatsaan olen tyytyväinen, samoiten käsivarsiin.

Mä olen sellainen avoin ja reipas ihminen. Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja mun mielestä se on hyvä ominaisuus. Taidan olla vielä ihan kivasti huumorintajuinenkin! Kielitaito +

Sitä miinuksien listaa voiskin jatkaa vaikka kuinka...

Millä olet saanut noin hyvät sixpäkit?

Up! Tää on ni hyvä thread, että olis syytä nostaa ylös.

(mullako tylsää ja liikaa aikaa ku keskel yötä surffaan punttimimmeillä ja koluan vanhoja threadeja............................. tyhjiö vähän kun kisat ja touhuaminen ohi)

Tämähän oli mielenkiintoinen aihe :)

Naiset kai tuppaa olemaan aina sellaisia, että niitä huonoja puolia kyllä löydetään, mutta harvemmin sitä tulee kehuttua itseään. Tää on terapeuttista:)

Mulla varmaan ne hyvät piirteet on aika lailla samat mitä näyttää olevan muillakin... elikkä ensinnäkin hiukset (ylläri :D ). Hiuksista saan kehuja melkeinpä joka päivä niin tuntemattomilta kuin ystäviltä/tutuilta. Kai nämä mun hiukset aika pirtsakan väriset on ja voin itsekin sanoa, että osaan mä aika taitavasti ne aina itse laittaa hienosti.
Sitten toinen hyvä piirre on hymy ja yleensäkin pirteä olemus. Hymy on kasvoilla lähes aina ja onhan se kiva, kun ihmiset tulee sanomaan, että kuulemma valaisen aina joka paikan ja piristän hymylläni muitakin. :)
Kolmas asia, josta pidän itse ja kai muutkin on silmät... ne on aika erikoisen väriset ja sellaset "nappisilmät".
Sitten luonteenpiirteistä ehkä just se iloisuus, ystävällisyys ja kiltteys. Mä oon sellanen, että aina tahtoisin auttaa, jos jollain on paha mieli. Ja mä myös tulen hyvin juttuun ihmisten kanssa, kunhan vaan pääsen ensin vauhtiin kun hiukka ujonpuoleinen olen :D

Hei, täähän oli hauskaa ja nyt on kyllä hyvä mieli :) Kiitos Esni threadistä!!!

Todellakin niitä huonoja puolia on aina helpompi löytää...:D Mutta itsessäni parasta on pitkät ja paksut hiukset, hyväkuntoinen iho, suorat hampaat ja kapea vyötärö...ylipäätään yläkroppa on aina ollu aika rasvattomassa kunnossa. Niin ja silmiäkin on kovasti kehuttu...;)

Sisäisistä puolista taas se, että olen rauhallinen, rehellinen, luotettava ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

jaahans.. fyysisiä ominaisuuksia vaikka ensiks
mulla on pitkät ripset *räpsräps* ja olen ihan pitkä muutenkin (se on mun mielestä siis positiivista) Kroppa toimii niin kuin pyytää ja takapuoli löytyy :D

ja ei niin fyysisiä...
Olen kiltti itselleni ja muille, olen pitkän työskentelyn jälkeen saavuttanut sisäisen mielenrauhan ja olen nykyään ihan tyytyväinen itseeni ja ennen kaikkea kroppaani (vaikka tietenkin aina löytyy parannettavaa, mutta ymmärrän ettei maailma kaadu siihen että pylly saattaa kasvaa ja tissit ei)
Pyrin kokoajan paremmaksi ihmiseksi :)

Hmmm...
Ulkoisesti parhaita piirteitä on mun taipuisat hiukset, jännät silmät (tuppaavat ikävä kyllä vaan jäämään paksujen linssien taakse piiloon.:jahas: ) ja pirtsakka yleisilme. Ja ikäistäni nuoremmaltakin kuulemma näytän.:D
Sisäisesti mun avoimmuus ja positiivisyys on kyllä ihan ehdottomat hyviä piirteitä. Njaah... emmä muuta oikeen osaa itteäni kehua.:nolo:

Jaahas, jaahas..
No ensin jotain mun mielestä hyviä ominaisuuksia, mistä itse tykkään. Silmät, niissä on tiettyä eksoottisuutta, varsinkin siitä asti kun hiukset on olleet mustat, ne korostuu kivasti. Kroppa kokonaisuudessaan on varsin mallikas ja pidän siitä, mutta eniten tykkään hartioistani jotka on kasvaneet mukaviksi muhkuiksi, ja alakropastani linjalla peppu-reidet, vaikka murrosiässä olikin kriisi, kun reidet ja peppu oli ainaisen luistelun treenaamisen takia niin isot..:D

Ja kuulemma mulla on hyvä peppu ja vatsa. Ja on silmistäkin pidetty.

Sitten muita kun fyysisiä hyvyyksiä: Jaksan olla positiivinen ja iloinen (varsinkin kun e-pillerit ovat historiaa, ziisus..:rolleyes: ) ja junnut nimesikin mut duracelpupuksi toissapäivänä, heh..;) Jonkinlainen ulospäin suuntautuneisuuteni voidaan kai laskea myös hyväksi asiaksi?

Latest posts

Back
Ylös Bottom