Mikä sinussa on hyvää ja kaunista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ulkoisesti: Tykkään mun silmistäni ja kulmakarvoista. Ne on kivat:D Olen kasvoihini yleisesti aika tyytyväinen. Kroppaani olen sillä tavoin tyytyväinen, että olen pitkä ja hoikka, mutta eiköhän aina sitä parannettavaa löydy:rolleyes: :lol2:

Sisäisesti: Olen pirteä,hymyilevä ja sosiaalinen, erittäin rehellinen ja luotettava. Näitä pidän parhaimpina ominaisuuksinani.

Kiva threadi.:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pannaas nopeasti:
+jalat, isot lihaksikkaat (vertaan nyt tässä itseäni lähinna tavan.talliaisiin)
+selässä ei läskiä
+hauis
+kauniit silmät, huulet ja kasvojen muoto
+pitkät ja paksut hiukset (tosin niitä haaraisia löytyy)
henkiset:
+älykäs(ei näy välttämättä kirjoituksissa, en ole mitenkään verbaallisesti lahjakas, monesti väsynyt ja kiireinen)
+/-kriittinen
+lapsenomaisuus
+/-pohdiskeleva
+osaa ottaa toiset huomioon, ajatella asioita monelta kannalta
...?...

Rasvaton hauis :D . Pitkät kädet. Käsissä ihan kivasti erottuvat lihakset, ja parhaina päivinä sikspäkkikin näkyy. Peppuakin on kehuttu. Tykkään siitä kun kesällä tulee pisamia. Osaan lyödä joskus aika hienosti ja lujaa. Ulkonäkönikin puolesta saatan vähän ravistella ennakkoluuloja ja roolimalleja.

Sitkeys ja taistelutahto (vaikka välillä häilyvätkin epätoivon ja ahdistuksen puolelle;) ) ovat lajin kannalta hyviä. Kehässä mulla on jopa itseluottamusta jota muuten ei ole. Osaan kuunnella ihmisiä, pyrin ymmärtämään yhteyksiä. Tunnen oman alani teoreettiset suuntaukset keskiverto-opiskelijaa paremmin. Olen kuulemma yhdistelmä kyynistä ja naiivia, mikä on kai hyvä. Osaan lukea ja arvioida muitten tekstejä oivallisesti. Olen utelias ja tiedonhaluinen, ja vaikka skitsoilen usein, tutustun helposti ihmisiin.

Osaan olla yksin.

Helvetin pitkä pinna, tatuoinnit.

Mahtavan hyvä ja raikas threadi! :) Osallistunpa minäkin...

Ulkoista:
-koko ajan paraneva kroppa: lihakseni ovat aina kehittyneet melko helposti.
-edelliseen liittyen: olkapäät ovat tällä hetkellä erittäin ok :)
-suuret, ruskeat silmät ja pitkät ripset
-paksut, tummat hiukset. Nykyään aika pitkätkin.
-täyteläiset huulet (miehet ovat jostain syystä hulluna niihin)
-takapuoli saa kehuja (omasta mielestäni ei mitenkään kummoinen)

Sisäistä:
-ymmärtäväisyys ja suvaitsevaisuus (ainakin yleensä :rolleyes: )
-henkinen vahvuus, päättäväisyys, itsetuntemus
-poikaystävälleni olen paras mahdollinen kumppani. Haluan tehdä töitä sen eteen, että vielä vuosienkin päästä mies voisi olla tyytyväinen löytämäänsä helmeen: rentoon, hauskaan, luotettavaan, intohimoiseen ja aistilliseen naiseen.
-omituinen, mustahko huumorintaju
-olen tasaisesti hyvä monissa eri asioissa: visuaalisuus, musikaalisuus, kinesteettisyys: kaikki toimii :) (tämän varjopuoli on tietysti se, että en ole missään asiassa huippuhyvä, mutta ei se oikeastaan haittaa. Tasaisuus on ihan ok) :)

Olipas työlästä, mutta hyödyllistä. Suosittelen kokeilemaan: tätä täytyisi tehdä useamminkin!

venla sanoi:
Ja sun hymy;) . Siellä galleriassa.
Sitä ite hirvein harvoin näkee :) Pitää ottaa vaikka tavaks virnistellä itelleen peilin edessä niin vois ehkä joskus olla vaikka hyväkin päivä :D

Hampaat on kauniit...olen juuri saanut suoristettua ne.

Rintoihin olen tyytyväinen. Ne eivät ole mitkään jumbo bosat mut ei myöskään pienet.

öööh....ja hiukset on kivat. Hyvän mallisesti leikattu

Tyytyväisyys lähtee itsestä. Loppupeleissä en varmaan vaihtaisi mitään osaa itsestäni kenenkään toisen piirteisiin: oma ulkonäkö ja luonne ovat osa minua. Sehän ei siis tarkoita sitä, etteikö parantamisen varaa aina olisi molemmissa ja paljonkin, vaan sitä, että olen kuitenkin itseeni enemmän tyytyväinen kuin tyytymätön.

Ulkonäössäni pidän:
- silmien väristä (tummanruskea)
- kalvakasta ihosta (kyllä, vaikka käyn puntilla :D )
- Arvesta silmäkulmassa (näyttää hymyrypyltä)
- Kropasta suorituskyvyllisessä mielessä. Tarkoitan siis, että pidän siitä kun jaksan reeneissä, kun painot nousee salilla vähän paremmin kuin viimeksi, kun reisi venyy pikkasen pidemmälle kuin viimeksi... Tämä ei muuten liittynyt ulkonäköön. :D
- Pidän siitä, että punttiharrastus on muovannut lihaksia, ne kertovat tehdystä työstä, vaikka niiden päällä onkin liikaa rasvaa :D
- Pidän rinnoistani, ne ovat mielestäni nätit, vaikka eivät suuret olekaan. Tässä daisarikeskeisessä yhteiskunnassa olen varmaan friikki.

Luonteessani:
- Omituinen huumorintaju, ainakin minulla on aina hauskaa (muista en sitten tiedä :D)
- Pirteys, ei tule äkkiä väsy
- Säntillisyys niissä asioissa missä pitää, mutta kyky relata vaikka wappuna ilman huonoa omaatuntoa
- Kyky suhtautua elämään melkoisen myönteisesti

Ulkonäössä:

- Tummat piirteet (ilman meikkiä erottuu vallan hyvin ripset, kulmakarvat, silmät)
- Pitkät jalat
- Valkoiset hampaat
- Hymy
- Hyvä iho (ruskettuu suht ok, ei juuri epäpuhtauksia)
- Hyvät rinnat

Luonteessa/muissa piirteissä:

- Herkkyys
- Ajattelen yleensä aina ensin muita, muiden mielipiteitä ja tunteita
- Olen "sensitiivinen", vaistoan tosi helposti muiden mielialoja ja tuntemuksia ja osaan toimia niiden mukaan --> tulen toimeen ihmisten kanssa vallan mainiosti
- En juoruile, puhu pahaa enkä osallistu sellaiseen. En pidä siitä.
- Tosielämässä hassu, ironinen
- Olen rauhallinen aina jalat maassa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm. Nämä on ainakin vaikeita kysymyksiä.. Tykkään silmistäni, jotka ovat tumman ruskeat. Omistan mustat kulmat ja ripset, joten en ole ilman meikkiäkään ihan porsas. Tykkään ihostani, se ruskettuu hyvin. Kropan muoto on hyvä, varsinkin nyt, kun on saanut lihaksia ja on alkanut tulemaan muotoa myös yläkroppaan. Selkä on mielestäni saanut lihaa hyvin, alkaa näyttämään levenemisen merkkejä :D

Luonteeltani olen iloinen ja positiivinen, enkä ota elämää niin vakavasti. Omalla kustannuksella on aina hauskaa.

Huonoja puolia on miljoonia mutta ne eri Trediin!:D

Elikkäs hyviä:

- Hyvä iho
- Tasaiset valkoiset hampaat ja suht paksut huulet
- Pitkät sormet ja hyvänmalliset kynnet
- Leveä selkä
- Itsevarma
- Peloton ja hölömö

Ulkoista:
-hiukset
-naamassa ei valittamista
-kroppa tottelee
-rinnat pysyvät saman kokoisina vaikka paino putoaisikin
-hyvä peruskunto (jaksaa kaikkea.. köh, kivaa :D )

Sisäistä:
-Älykäs
-Luova
-Rationaalinen (myös huonoimmat puolet liittyvät tähän, mutta ei siis niistä nyt)
-Vahva luonne
-Itsetunto balanssissa
-Itsenäinen
-Nopea oppimaan
-Hyvät käytöstavat (ns. sosiaalinen äly?)

Muuten, muistanko oikein että jossain on myös päinvastainen ketju, jossa voi tuumia omia heikkouksiaan? Olen aivan varmasti nähnyt sellaisen jossain.

-silmistäni tykkään, niitä on kehuttukin ihan tuntemattomien taholta (mulla esim. on normaalia suuremmat mustuaiset-hassua:D )
-hiusten väri on hyvä ja ne alkaa vihdoin olla ihan hyvässä kunnossa, luonnonkiharat&taipuisuus on :haart:
-hampaat on valkoiset, muttei niistä sen enempää :D
-hauis oli viime mittauksessa 35 cm...tosin ei se ihan rasvaton oo mutta silti :rolleyes:
-näytän parikymppiseltä tai alle, vaikka täytän kk päästä 26 :hyper: . Kukaan ei ikinä usko mun ikää, heh.
-huuletki on hyvän malliset ja korvanlehdet kuulemma hassun pienet, mutta hyvä kun ei höröt:D
-vahvat&kauniit kynnet
-lihaksiakin on läskin alla piilossa, odottamassa esiin tuloa (ja sitte kaikki ällistyy :D )
-mullon sopivasti jalat maassa ja pää pilvissä, oon järki-ihminen mutta osaan todellakin haaveilla!
-innostun helposti ja saan muutkin innostumaan
-en oo ikinä vihainen ja tosi harvoin huonolla tuulella, saan myös muut ihmiset hyvälle tuulelle, kuulemma.
-pidän itsestäni valtavasti ja kohtelen itseäni hyvin!
-oon suorapuheinen, mutta jonkun mielestä se voi olla huono puoli...oon menettänyt ystäviä sen takia, mutta aion olla suora vastakin...(en silti loukkaa tms. sano mitä sylki suuhun tuo, mutta sanon mielipiteeni ym.vaikkei se toisen mielestä olisikaan se mitä hän haluaa kuulla...)

Nyt ihana thredi niin itsekin pakko vähän kehua itseään ;)

Ulkoista:

-Tykkään mun suorista hampaista ja ne on mukavan valkoiset ja oikeen kokoiset Plus et mulla on mukava hymy
- Nenä on sopivan pieni ja silmistäni tykkään eri paljon. Kasvoihin siis oon yleensä eri tyytyväinen
- Mulla on näppärät ja kauniit kädet. Tykkään mun lyhyistä kynsistä.
- Hiukset on pakkkkksut. Joka on ihanaa. En tiedä niiden kunnosta, mut oon aina ollut tyytyväinen mun hiuksiin.
- Oon mielestäni ihan ihanan pituinen. 172,5. Ja oon aina ajatellut että mun vartalossa on paljon potentiaalia.
- Nauran paljon ja tykkään mun naurusta :lol2:

Sisäistä:

- Hymyilen paljon ja oon herkkä. Tykkään älyttömästi siitä että oon peruspositiivinen luonteeltani ja en oo yhtään taipuvainen synkistelyyn.
- Oon sinnikäs ja määrätietoinen ja oon huomannut, että vaikka mua pelottaa monet asiat, niin oon uskaltanut yrittää ja mennä eteenpäin.
- Nokkela, vikkelä ja sukkela puhuja ja verbaliikka ihminen. Huumorintaju on ronski ja suorasukainen ja hyvällä tavalla kiusoitteleva.
- Innostun helposti tosi pienistäkin asioista ja jaksan hehkuttaa ja paistatella.
- En oo kauheen materialistinen ja oon huomannut että oon tyytyväinen / onnellinen yleensä aika vähään.
- omasta avoimesta ja aktiivisesta seksuaalisuudestani ja naisellisuudestani....ja hmm...siitä poikamaisesta itsestäni myös. Ja siitä tykkään kanssa, että oon löytänyt oman vaatetyylin joka tuntuu täysin omalta itseltäni.
- halailen ja kosketan paljon. Oon aika fyysinen ihminen, niin että "tunnen paljon" kehollani.

Ja vikana vois mainita että oon ollut tosi onnellinen siitä, että opin nopeasti uudet asiat ja oon taitava käsistäni ja luova. Sellainen toimeliaisuus ja kekseliäisyys on piristänyt mun elämää niin paljon. Oon kaikin puolin ollut koko elämäni tyytyväinen siihen miten ajattelen ja toimin. Virheitä tietenkin tehdään ja aina opitaan uutta, mutta oon onnekseni säästynyt suurimmilta kehokomplekseilta, mielenterveyshäiriöiltä tai muista henkisistä painolasteista.

Toisin sanoen, kyllä mä tykkään olla minä.

EDIt: olipas muuten hassua kun tätä vähän aikaa ajatteli, niin huomasin että parin hyvän jutun listaamisen jälkeen tuli sellainen olo että "hui kauhee, uskaltaako tässä enempää itseään "kehumaan". Mutta sitten lueskelin noita muiden juttuja ja onnekseni huomasin että ihanaa kun muutkin löytää paljon hyviä puolia ja tuo ne ilmi ihanan suorasti.

hih..tulipas hyvä olo:haart:

Helpompi löytää niitä huonoja puolia... Mutta tuleehan sitä jotain hyviäkin mieleen.

-Pitkät, tummat ja paksut hiukset
-Hyvä iho, harvoin mitään iho-ongelmia. Tykkään kun iho on luonnostaan päivettyneen värinen, mikä tietysti kesällä korostuu entisestään
-Hymyä kehutaan
-Kapea vyötärö, tiimalasivartalo

-Optimistisuus
-ns. jalat maassa-tyyppi
-Rakkaus lähimmäisiin
-Tietty vaatimattomuus hyvällä tavalla

Zone-sarja -42%
Minulla on kauniit epäkkäät. Ja sirot, pitkät sormet.

Olen myös ollut hyvin onnekas, ja tunnen ihmisiä jotka ovat olleet minulle niin hyviä ja antaneet niin paljon että joskus meinaan pakahtua arvostuksesta ja kiitollisuudentunteesta.

Hmm, hauska, mutta vaikea threadi :) Itsestään on tosin aina kiva päästä jauhamaan ;)

Ulkoista hyvää:
-kasvoistani pidän kovastikin: nätit simmut, tähän nassuun sopiva nenä, täyteläiset huulet
-vartalon muoto: kivasti hartoita ja kokonaisuudessaan X-mallia. Kapeahko vyötärö
-Hymy on kans kiva :D
-Iho on aina ollut lähes virheetön ja "kuulas". Rusketus tarttuu mukavasti ja ihanaisia pisamiakin ilmestyy kesällä :)

Sisäistä hyvää:
-Empatiataidot kasvaneet hurjasti ihmissuhteiden myötä: Osaan kuunnella ja asettaa itseni myös toisen asemaan
-Tietynlainen tomeruus ja päättäväisyys
-Uskollinen
-Innostuja ja höpsöttäjä -tyyppi. On ihanaa ilostua ja innostua asioista ja antaa sen näkyä!
-Herkkä. Tämä on joskus negatiivinenkin asia (aina ei tarttisi ruveta vetistelemään, kun kuulee tietyn biisin radiosta), mutta ylipäätänsä olen hyvä näyttämään tunteeni, puhumaan niistä ja puntaroimaan niitä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom