Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Toivottavasti herkimmät vasta-alkajat eivät lue tätä ketjua, koska voi jäädä salireissut väliin :D Tottahan se toki on, että saleilla esiintyy monia varsin primitiivisiä ilmiöitä, joihin ei äkkiseltään uskoisi törmäävänsä aikuisten ihmisten parissa. Beware!

Kandeis varmaan pikkasen jättää remmejä vähemmälle. Jos ei 100kg pysy sormissa ni ei hyvää päivää.

Miksi? En mä vittu sormia treenaa.

Eniten salilla vituttaa ne ketkä hermostuu siitä että vähän "katselee ympärilleen". Toisinaan naiset ajattelevat että "voi vittu kyttääx toi mun persettä/tissejä"

bryant-gym-meme-generator-complains-about-being-stared-at-bitch-knows-exactly-what-shes-doing-55df8e.jpg

Eniten vituttaa se kun tulee näitä perkeleen taukoja, toinen mikä vituttaa on se kun salilla aina antaa 110prossaa irti niin kohta siitä kävelee joku jantteri ja kattoo mua ku olisin joku pelle :face:

Se kun tulet aamukuudeksi töihin että ehtisit salille, ja salia "siivotaan" jo kolmatta päivää vaikka sen ilmoitettiin olevan vain Maanantaina kiinni!

Joo, sormiinhan toi vaan ottaa ku ei pidä remmei.. jatka samalla tyylillä!

asiaan. kipuileva käsitaive haittaa selkä/hauistreenejä.. pitäis varmaan antaa lepoo enemmän.. :RR

Koska 100kg nostaa vaikka..

Nostaa nostaa sen sormillakin, mutta ei tarpeellisia toistomääriä. Mä haluan päättää sarjat siihen että kohdelihaksissa tuntuu, en siihen että sormet pettää.

Ei vaan mene logiikka edelleen älyyn - jos remmejä on mahdollisuus käyttää apuna, eikä se millään tavalla kohdelihaksen treenaamista "huijaa", miksi täytyisi pidättäytyä moisesta?

Puolestani remmejä tms. tukivälineitä voi käyttää kuten tahtoo. En muutenkaan ymmärrä, mikä tarve joillakin ihmisillä on puuttua toisten treenaamiseen, jos se ei häiritse kanssatreenajia millään tavalla.

Potuttaa salilla kävijät, jotka vertaa itseään muihin. Naapurin Pena voi vetää mavea vaikka sukset jalassa ja kinttaat kädessä, se ei vaikuta mun harjoitteluun mitenkään.

OFFTOPIC. Hmmm.. puristusvoima on imo hyödyllinen ihan arkielämässä, siksi mavetan ilman remmejä. Toisaalta Eipä tangossa ole kuin 120kg sarjapainoissa. Olis kiva tietää mavettikö "Muskelimies joka ei saanut pulloa auki" remmeillä vain ilman :)

OFFTOPIC. Hmmm.. puristusvoima on imo hyödyllinen ihan arkielämässä, siksi mavetan ilman remmejä. Toisaalta Eipä tangossa ole kuin 120kg sarjapainoissa. Olis kiva tietää mavettikö "Muskelimies joka ei saanut pulloa auki" remmeillä vain ilman :)

Jos ei sataa kiloa saa nousemaan ilman remmejä, kannattaa siirtyä crossfitin maailmaan. Siellä on varmaan kehitelty juuri näitä veijareita varten kipping dead lift... :)

Voi jeesus sentään. Kurkkupurkit saa auki tunkemalla lusikan purkin ja korkin väliin, pultit ja mutterit pitää joka tapauksessa kiristää avaimilla, pullot saa auki pyyheen avulla, jos kädet luistaa. Se, että joku tekee maven remmeillä ja reenaa puristusvoimaa muulla tapaa, ei ole kyllä kenenkään muun kuin tekijän oma ongelma.

Ymmärrän kyllä, että erilaisia ihmisiä potuttaa erilaiset asiat, mutta jos jotain potuttaa toisen vetoremmit, niin huonosti on asiat. Siinä vaiheessa voisin sanoa, että mua potuttaa salilla henkilöt, joita potuttaa mun remmit.

Perkele.

No veikkaan että minusta löytyy potutuksia/salikomediaa tosipunttiuunoille enemmänkin, vaikka kaikelle onkin funktionsa ilman hifistelyä.
- Remmit = En näe hyötyä treenata mavessa puristusvoimaa, vaan kohdelihaksia painoilla jotka sinne tuntuu.
- Tukivyö tietyissä liikkeissä kohtuu pienilläkin painoilla = Risa alaselkä, jota en halua rikkoa enempää.
- Niken drifit paidat, BB housut = Hikoilen kuin sika, puuvilla olisi hetkessä märkä rätti ympärillä, verrattuna tekniseen & meshiin.

...Jne. Haters gonna hate :)

No veikkaan että minusta löytyy potutuksia/salikomediaa tosipunttiuunoille enemmänkin, vaikka kaikelle onkin funktionsa ilman hifistelyä.
- Remmit = En näe hyötyä treenata mavessa puristusvoimaa, vaan kohdelihaksia painoilla jotka sinne tuntuu.
- Tukivyö tietyissä liikkeissä kohtuu pienilläkin painoilla = Risa alaselkä, jota en halua rikkoa enempää.
- Niken drifit paidat, BB housut = Hikoilen kuin sika, puuvilla olisi hetkessä märkä rätti ympärillä, verrattuna tekniseen & meshiin.

...Jne. Haters gonna hate :)

Mutta mitä ikinä sitä tekeekään, ei tule säästymään potutuksen aiheuttamiselta. Jos nuo karsit pois, niin eiköhän jotain potuta 2mm liian leveä/kapea oteleveys mavessa, penkissä jne.

Pakko taas tilittää näistä painojen paiskojista..

Eilen jälleen puntilla korea parivaljakko. Kaksi ehkä n. 20 jamppaa, toinen Guido-taustainen ja toinen mikä lie Eminem. Kaverit huusivat ja mölysivät ihan perkeleesti joka ikisessä liikkeessä forkuista lähtien ja tiputtivat painot aina mahdollisimman korkealta maahan. Miten perkeleessä mun 200kg+ mavesarjoista lähtee vähemmän ääntä kuin 10kg käsipainoilla tehdyistä haukkareista? Sitten nämä saatanan sankarit kävelivät sarjojen välissä ympäri salia melonit kainaloissa. Hihattomat paidat naruineen, lippikset väärinpäin päässä ja suussa puolen kilon purkkamälli, jota jauhoivat maiskuttaen. Ja ihalivat toki jatkuvasti itseään peilistä kiihkeästi, vaikka vieressä kulki toinen toistaan parempia perseitä (toim. huom. naisten). En kyllä ollut ainoa, joka katseli ihmeissään näiden runkkareiden touhuja.

Toi tavaroiden pudottelu, oli se sitten käsipainot, penkit tai mitkä tahansa tangot, on aivan jumalattoman dorkaa. Yleensä kuvittelee että siihen syyllistyy vain alottelijat ego-kiimassaan mutta kun kattelee vierestä kun yksi suomen arvostetuimmista body-valmentajista tiputtelee milloin levytankoa ja milloin kulma-penkkiä puolestatoista metristä tonttiin alkaa vähän kyseenalaistamaan henkilön yleistä järjenjuoksua.

Back
Ylös Bottom