Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ainoa hyvä juttu puolison kanssa yhessä treenaamisessa on suihkussa tapahtuva palauttava pano. "Cool down," kuten lontooksi louskuttavat bodarit sanoo.

Jotenkin äkkiseltään tuntuisi että vielä pussailuakin kiusallisempaa olisi mennä reenin jälkeen pesulle kun viereisen suihkun alla on joku pariskunta palauttavalla panolla. Mä nyt oon toisaalta tällänen introvertti...

Jotenkin äkkiseltään tuntuisi että vielä pussailuakin kiusallisempaa olisi mennä reenin jälkeen pesulle kun viereisen suihkun alla on joku pariskunta palauttavalla panolla. Mä nyt oon toisaalta tällänen introvertti...

Ei muuta kun muna käteen ja wänkkää vieressä...

Aivan loistava teksti. Harvat naiset kyllä ilman valitusta ottaa oppia vastaa. Tyttöystävää tuntuu sitten joka ikinen liike sattuvan jonnekkin.

Meillä on sukupuoliroolit päälaellaan. Tyttöystävä ohjeistaa ja mä kiroon & nillitän kun aina jonnekin satuu.

Sitten kiroan vielä enemmän kun se perässä menee riuhtomaan täydellisellä tekniikalla ja aina vittumaisen hyviä sarjoja.

Iteppähän valitsin, kai tää pienempi paha näin :D

Uus penkkimaksimiykkönen vituttaa. Ylipäätään koko silmukan kiertäminen vituttaa. Nyt pitäis aloittaa taas helvetillinen hinkkaaminen seuraavaan etappiin. Miksi vitussa kulutan tähän aikaa vuodesta toiseen? Levypainot ei maailmasta lopu joten ennemmin tai myöhemmin ei enää nouse yhtään enempää. Ei mitään tekemistä ammatin tai urheilukisojen kanssa.

2xkehonpaino penkistä häämöttää edessä ja nyt jo vituttaa että siihen päästäkseen pitäisi nykyisellä ykkösellä tehdä vitonen. Ei jumalauta tuu ikinä onnistumaan, sen verran pahalta tuntui käsissä toi ykköspaino. 180cm varrestakaan ei pahemmin oo laihdutettavaa, päinvastoin. Mutta jos syö enempi niin karkaa se tavoitekin kauemmas.

Meillä on sukupuoliroolit päälaellaan. Tyttöystävä ohjeistaa ja mä kiroon & nillitän kun aina jonnekin satuu.

Sitten kiroan vielä enemmän kun se perässä menee riuhtomaan täydellisellä tekniikalla ja aina vittumaisen hyviä sarjoja.

Iteppähän valitsin, kai tää pienempi paha näin :D

Eikä sun pitäis olla jo kokkaamassa? :lol2: Ei vaan, tsemppiä treeneihin niin kasvat vielä sen ohi!

Aivan, en tajua miksi kaikki tyrkyttää heti niitä remmejä kun aloittelijalla ei riitä voimat. Kai se on sitten parempi heti ennen kuin edes yrittää käyttää näppejään ostaa ne Versa gripsit nii ei tarvii huolehtia.

Poikkeus tietty vahvistaa säännön, mutta anyway - Minä voin mavettaa huoletta 100kg, mutta ei toivoakaan että ne malmit pysyisi sormissa. Remmit on siis ihan pikkupakko, ellei halua läpsytellä niin ettei tunnu missään.

Se vituttaa kumman paljon kun treeni ei kulje. Huonosti nukuttu yö, tissuttelua ja onnetonta evästä alla niin ei ole ihme että ei oikein rauta nouse. Ainakin kuukausi mennyt niin että tulokset noussut mutta eilinen spedeily jätti paskan maun suuhun. Tänään uudella kiukulla..

Se, että penkissä tuli tänään vain samat sarjat samoilla painoilla kuin viime viikolla. Tosin viimeks tein smitissä ja oli muutama ateria alla. Tänään olin tuskin herännyt ja vaan puurot syöny.

Eli toisinsanoen aamureenit vähä harmittaa.

Nyt taas se salilla sosialisoiminen. Muutenkin ruhkaa pienellä punttiksella, sit näitä jotka jauhaa paskaa ja pyörii jaloissa. Katotaan vielä kieroon kun koittaa puikkelehtia siellä välissä. Ai perkele!!

Ihmiset jotka tuijottaa kun reenaat tai muutenkin, sellaset äijät jotka vähän vilkuilee sivusilmällä vaikkapa peilin kautta. Sitä alkaa miettimään onko kyseessä seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoseksuaali tai vastaava, ja ei löydy kumppania kun pitää koko ajan kyylätä. Onneksi huomauttaminen yleensä pistää tälläiset tylyt ääliöt kääntämään katseensa vaikka ihan lattiaan:).

Ihmiset jotka tuijottaa kun reenaat tai muutenkin, sellaset äijät jotka vähän vilkuilee sivusilmällä vaikkapa peilin kautta. Sitä alkaa miettimään onko kyseessä seksuaaliselta suuntautumiseltaan homoseksuaali tai vastaava, ja ei löydy kumppania kun pitää koko ajan kyylätä. Onneksi huomauttaminen yleensä pistää tälläiset tylyt ääliöt kääntämään katseensa vaikka ihan lattiaan:).

Pitäiskö hommata ihan oma sali jos tollanen potuttaa? Ite ainakin seuraan sivusilmäl toisten kehitystä/teknikkaa/kovia nostoja sekä mahdollista varmistajaa. Laittaisin varmaan salikomedia poulelle jos joku valittais mulle siitä.

Poikkeus tietty vahvistaa säännön, mutta anyway - Minä voin mavettaa huoletta 100kg, mutta ei toivoakaan että ne malmit pysyisi sormissa. Remmit on siis ihan pikkupakko, ellei halua läpsytellä niin ettei tunnu missään.

Kandeis varmaan pikkasen jättää remmejä vähemmälle. Jos ei 100kg pysy sormissa ni ei hyvää päivää.

Eniten salilla vituttaa ne ketkä hermostuu siitä että vähän "katselee ympärilleen". Toisinaan naiset ajattelevat että "voi vittu kyttääx toi mun persettä/tissejä" ja miehet "vitun apina kyttää vaan niin vedän sua kohta pataan". Itse en varsinaisesti kyttää salilla ketään mutta se on kuitenkin hauska katsella miten muut reenaa, voi jopa toisinaan tarttua jotain omaankin reeniin!

Get over yourself or stay at home!!!

Ärsyttää kun vetelet huvikses leukoja muun treenin lomassa ja saat 7, sitte selkäpäivänä lähet ihan fiiliksillä vetelemään reilusti yli sen 7 ja hirveellä pinnistyksellä saat just just 6!

Ärsyttää kun vetelet huvikses leukoja muun treenin lomassa ja saat 7, sitte selkäpäivänä lähet ihan fiiliksillä vetelemään reilusti yli sen 7 ja hirveellä pinnistyksellä saat just just 6!

Tämä. Mulla pyörii leuanvedot muuten ihan samoissa lukemissa. Viime viikolla vedin treeneissä 4-5 x 4 sarjoja kevyesti mutta hyvin levätyn viikonlopun jälkeen fiilikset katossa menikin nihkeesti 3x3 :jahas:

Kandeis varmaan pikkasen jättää remmejä vähemmälle. Jos ei 100kg pysy sormissa ni ei hyvää päivää.
OT: Elä viitti taas alottaa näistä vinkumista. Mave ei vissiin ole tarkotettu forkkujen treenaamiseen?!

Eilen potutti taas tällanen 18vee/50kilonen jannu joka käytti treenistä yli puolet aikaa poseeraamiseen peilin edessä jonka johdosta ilmeisesti voimat hupeni niin että käytetyt painot oli pakko jättää laitteisiin ja muutenkin levälleen.

Tämä. Mulla pyörii leuanvedot muuten ihan samoissa lukemissa. Viime viikolla vedin treeneissä 4-5 x 4 sarjoja kevyesti mutta hyvin levätyn viikonlopun jälkeen fiilikset katossa menikin nihkeesti 3x3 :jahas:

Pitää selkeesti jättää noi lepopäivät pois :D
Mulla kans eilinen oikee lepopäivä ja viikonloppunaki pelkkiä jalkoja..

Back
Ylös Bottom