Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Potutti ja potutti, mutta kuitenkin. Ilta-aurinko paistoi sopivan kuumana sädekaihtimienkin läpi = hien määrä säikäyttäisi Nooan tekemään uuden arkin. Myös otti kupoliin järkyttävä väen paljous. 3+1. Onneksi oli edes yksi tuttu, pysty hänen kanssa helposti vuorottelemaan, muut tekivätkin toisella puolen salia omia juttujaan :) . Koska ei ole kuin yksi tanko + teline ja ns. painonnostoalueelle ei mahdu kuin yksi kerrallaan tekemään. Sali ei siis ole kummoisen kokoinen.

Nyt kyllä vähän vituttaa, eilen ei ehtinyt muilta kiireiltä salille ja tänään kun käytiin ravintolassa syömässä olikin kaikki safka rasvassa uppopaistettua --> Eihän se maha tyhjene tästä mihinkään. Salilla yritin käydä mutta ei siellä voinut mitään tehdä kun älytön kuumuus + maha yhä täynnä...
Huomenna sit morkkisraivotreenit...

Treenikassissa asuvat pienet menninkäiset, jotka vetää kuulokkeiden johdon umpisolmuun joka kerta! :evil:
Siinä se menee lämmittely kivasti purkaessa tätä johtomöykkyä..

Yks asia joka ottaa huolella päähän on huonot varmistajat

Sama juttu. Pyysin KP-penkkiin jotakuta auttamaan pakkotoistoja loppuun, mutta vasta kun niin sanon. Toiseksi viimeinen tuli hitaasti, mutta seuraava olisi vielä noussut. Eikä mitään, tämä jätkä työntää jo mun kyynärpäistä, vaikken vielä pyytänyt. Totesi vielä sarjan loppuun, että "Olisi se noussut, jos olisit vaan yrittänyt". No niin olisi, mutta kun aloit sitten auttamaan ennen aikoja.

Sama juttu. Pyysin KP-penkkiin jotakuta auttamaan pakkotoistoja loppuun, mutta vasta kun niin sanon. Toiseksi viimeinen tuli hitaasti, mutta seuraava olisi vielä noussut. Eikä mitään, tämä jätkä työntää jo mun kyynärpäistä, vaikken vielä pyytänyt. Totesi vielä sarjan loppuun, että "Olisi se noussut, jos olisit vaan yrittänyt". No niin olisi, mutta kun aloit sitten auttamaan ennen aikoja.

Mun mielestä se on vittumaisempaa, että ensin tulee failure ja sitten vasta ruvetaan auttamaan. Paljon parempi kun ruvetaan ns. hyvissä ajoin auttamaan. Mutta joo paska varmistaja on syy vitutukseen monesti.

Juu, karju niin kovaa, että ääni lähtee, etkä pysty enää karjumaan... Jokainen salilla hyvinkäyttäytyvä tietää, ettei tarvii huutaa niinku joku apina, eikä sellanen turha huutaminen mitenkään oikeasti paranna sitä suoritusta

Itse asiassa se karjuminen auttaa kovassa voimasuorituksessa, siitä taitaa jopa olla ihan tieteellistä näyttöä. Luulitko, että esim. heittolajien harrastajat ja voimailijat kisoissa huutaa vaan koska niillä on vitusti asiaa ja muut on kuuroja?

Itse asiassa se karjuminen auttaa kovassa voimasuorituksessa, siitä taitaa jopa olla ihan tieteellistä näyttöä. Luulitko, että esim. heittolajien harrastajat ja voimailijat kisoissa huutaa vaan koska niillä on vitusti asiaa ja muut on kuuroja?

Sama pätee myös synnytyssalissa :D

Mun mielestä muutenkin punttisali on vähän sellanen paikka, että jos ei kovat äänet ja pahat hajut sovi hipiälle, niin sitten on väärässä paikassa. Muistan ku entinen muija ihmetteli, et miten kehtaan hikoilla salin lattialle tehdessä lattiapenkkiä :D

Lähiaikoina on vituttanu salilla heikko palautuminen. Tekis mieli koko ajan käydä veivaamassa, mut pakko pitää välillä lepopäiviä.

Oon kerran nähny kun varmistaja tarttu kesken noston tankoon ja alkoi repiä sitä ylös, ois varmistajalle käyny huonosti ellei ois ehtiny karkuun:D

Pakkotoistoissa taas pitää olla tuttu tai muuten kokenut kaveri jeesaamassa että se onnistuu varmasti kunnolla.

Hyvä kuitenkin kun aina joku viittii tulla varmistaa:)

Tiedän että ei sais valittaa helteistä, mutta hyi helvetti kun tuli vedettyä jalkatreeni keskellä päivää. Toisaalta ainakin nesteet kiertoon

Niin no silloin joskus tein itse penkkiä, niin viidennellä toistolla juoksi joku äijä toiselta puolelta salia nostamaan sen tangon telineille, kun mun naama oli kuulema niin punainen, että oli jo pakko auttaa...

Lähiaikoina on vituttanu salilla heikko palautuminen. Tekis mieli koko ajan käydä veivaamassa, mut pakko pitää välillä lepopäiviä.

Itsellä taas päinvastainen homma. Treenit ovat kovenneet huomattavasti aiemmista, mutta pitäisi silti varmaan vieläkin opetella treenaamaan kovempaa. Kolmijakoista teen ja kävin viime ma-to putkeen salilla, ti ja to vielä selkätreenit. Ei juuri minkäänlaisia domseja, ainut mainittava asia oli lievähkö yläselän jumi.

Toinen mikä ottaa päähän on, että aamupaino on junnannut neljä päivää tasan samassa. Liekö vaaka rikki vai onko aidosti jumissa.:face:

Älytön aineenvaihdunta. Hikoilen kuin pieni sika, etenkin jalka ja olkapäätreeneissä. Siis paita läpimärkä, valun hikeä lattioille.

Jossain junttipunttiksella saisi asiasta varmaan vain rispektiä, mutta näillä trendikkäämmillä etenkin naiset katselee vähän nenänvartta pitkin. Ärsyttää vuorata penkkejä pyyhkeillä ja luututa lattioita eritteistään.

Samoin jos tiukan jalkasetin jälkeen huohottaa jossain nurkassa keräilemässä itseään, saa sellaisia "soitanko ambulanssin?" ilmeitä.

Älytön aineenvaihdunta. Hikoilen kuin pieni sika, etenkin jalka ja olkapäätreeneissä. Siis paita läpimärkä, valun hikeä lattioille.

Jossain junttipunttiksella saisi asiasta varmaan vain rispektiä, mutta näillä trendikkäämmillä etenkin naiset katselee vähän nenänvartta pitkin. Ärsyttää vuorata penkkejä pyyhkeillä ja luututa lattioita eritteistään.

Samoin jos tiukan jalkasetin jälkeen huohottaa jossain nurkassa keräilemässä itseään, saa sellaisia "soitanko ambulanssin?" ilmeitä.

Sama homma itellä. :D

Sehän siinä karjumisessa juuri ärsyttääkin, kun ei niillä ole mitään asiaa, mutta haluavat vain huomiota itseensä. Ei se keihäs, kuula tai moukari lennä kädestä irrottuaan yhtään sen kovempaa vaikka sille kuinka karjuu. Ne karjunnat ovat huomion herättämistä.

Eri asia sitten suorituksen lopussa äännellä kovemmin vaikka sitten karjuisikin tai jos joku kannustaa tiukkaa sarjaa vieressä vähän kovemmin. Se kuuluu asiaan. Tai vaikka suoritusta ennen hakee vähän paineita ääntelyllä. Sitten pitää vain olla kova sarja kyseessä. Karjumisen kuten kaiken muunkin voi vetää överiksi ja se siinä yleenä ihmisiä ärsyttääkin.

Kuinka moni tietoisesti ja tarkoituksella karjuu salilla, käsi ylös? Ei varmaan kovin moni.

Minulla kaikenlainen mölinä yleensä liittyy raskaan sarjan viimeisiin toistoihin, kun hengitysrytmi alkaa hajota, tulee enemmän pidätettyä ja loppuvaiheessa keuhkoista vapautuvaan ilmaan tiedostamattakin voi liittyä vähän äänekkäämpää ähinää. En mä nyt huvikseni huuda, että joku tulisi varta vasten katsomaan räpiköintiäni.

Sehän siinä karjumisessa juuri ärsyttääkin, kun ei niillä ole mitään asiaa, mutta haluavat vain huomiota itseensä. Ei se keihäs, kuula tai moukari lennä kädestä irrottuaan yhtään sen kovempaa vaikka sille kuinka karjuu. Ne karjunnat ovat huomion herättämistä.

Eri asia sitten suorituksen lopussa äännellä kovemmin vaikka sitten karjuisikin tai jos joku kannustaa tiukkaa sarjaa vieressä vähän kovemmin. Se kuuluu asiaan. Tai vaikka suoritusta ennen hakee vähän paineita ääntelyllä. Sitten pitää vain olla kova sarja kyseessä. Karjumisen kuten kaiken muunkin voi vetää överiksi ja se siinä yleenä ihmisiä ärsyttääkin.

Ihmiset karjuu kesken kovan voimasuorituksen, koska se auttaa. Niitä ei vois vähempää kiinnostaa joku vitun huomio. Ehkä sun pitää mennä jonnekin tyttöjen fitness-salille tuntumapumppailemaan, jos oikeasti kovaa treenaavat ihmiset häiritsee niin paljon.

Se olis nättiä jos se hikoilu jäis vain salille.... mutta ootappas kun pitää esim ripustaa pimennysverho sellasilla nipsuilla katonrajaan. Hiki virtaa ja olkapäät hapottuu yhdestä verhosta. Ja mä en ymmärrä miten kukaan voi treenata collegepaidassa. Itte saisin varmaan jonkun hikilämpöhalvauksen....

Juoksukunto on kumminkin ihan hyvä, ettei pitäisi olla siitäkään kiinni. ;)

PS: nytkin istuksin koneen ääressä ja hiki virtaa vaikkei päällä oo juur mitään.

Back
Ylös Bottom