Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Hyvästä kunnosta vielä sen verran, että yks mikä kanssa ketuttaa on pirun suolanen hinta. Ensin maksat liittymismaksun 120€, sitten kahden viikon välein 32,50€, eli 65€/kk. Tällä sitoudut käymään siellä 2 vuotta, ja mikäli irtisanoudut jakson ollessa käynnissä, niin luoja sinua armahtakoon. Mikäli tulee talousongelmia, leikkaus, raskaus, muuta vastaavaa, niin on keskeyttämismaksu on 30€. Niin ja jossain oli juttua että liikuntaseteleistä peritään "käsittelymaksu".

- kuntosalit, joille aina välillä eksyn (painoja ei saa tiputtaa ja on kevätruuhkaa sun muuta)
- ruuan hinta/kulutus

Kanssatreenajat ei melkein koskaan vituta ja useesti oonkin menny hauiskääntöä kyykkytelineessä tekevältä tyypiltä kysymään että kyykkäätkö vielä kauankin.
Jos joku junnu egoilee salilla niin yleensä nauran salaa.

^Ooh <3 :D

Mua on nyt risonut jo pitkään salilla käyvät todella pahalle haisevat ihmiset. Yleensä nämä vielä ovat tietyn tyyppisiä ihmisiä (en halua sen enempää tarkentaa). Muuten ei häiritsisi toisten haisut, mutta se haju saa välillä voimaan ihan fyysisestikin pahoin, eli ei ole ihan perus hienhaju ainoastaan kyseessä :oksennus: Ja siis haisevat jo salille tullessaan.

Ymmärrän tunteen, minä jouduin kerran lähtemään salilta kesken kaiken pois, koska soutulaitteessa hikosi niin pahanhajuinen mies, että minua alkoi ihan oikesti oksettaa.

Saatana että on kallis mesta! Siirry nyt ihmeessä locoon, 40e kk ja paljon parempi sali muutenki.

Minä käyn salilla, joka maksaa 30e/puoli vuotta. Opiskelijahinta tosin, normaalihinta taitaa olla 60e/puoli vuotta.

^ Kuinka pieni se sali on jolla käyt, kun joudut lähtemään koko salilta pois koska mies hikosi soutulaitteessa. No ehkä sen koon ymmärtää kun on noin halpa.

Ei se kovin pieni sali ole, neljä isoa "huonetta" ja kaikki tarpeellinen. Silloin lopputreenini olisi vain ollut samoissa tiloissa sen miehen kanssa, siksi haju häiritsi. Ja vielä pitää tuota viestiäni tarkentaa sen verran, että ei siinä miehessä hiki haissut - tai sitten oli ensimmäinen näkemäni ihminen, jonka hiki haisee sianpaskalle.

Ertsi taitaa olla yksi näistä jotka haisee salilla aivan vitun pahalle! Ei se hiki, vaan ne paskaset salikamat, jotka saletisti muhii siellä kassissa viikon putkeen. Pari kertaa sattunut omalle salille tuollainen tapaus. Kyllä siinä joutui lähtee ihan toiseen päähän treenailee.

Joku roti!

p.s. hitto ne on kyl sellasii ÄIJJJIIIIII!!!!1!1!! jotka eivät paskasten treenivaatteiden hajusta välitä. Saatte pildeäkin saletisti ihan liikaa :face:

Vaikket sä välittäisi paskaakaan nii jotain kunnioitusta kanssatreenaajia kohtaan.

Vaikkei se paskanhaju sun nenään tuntuisi miltään niin toiselle se voi tuntua sietämättömältä ja koitappa siinä tehdä treenit sit samalla. Se on ihan yleissivistystä et pidetään sen verran omasta hygieniasta huolta ettei tartte pyykkipoika nenässä salilla treenata.

PS: Kuka vittu treenaa samoil kuteil edes pari kertaa putkeen?

Vaikket sä välittäisi paskaakaan nii jotain kunnioitusta kanssatreenaajia kohtaan.

Vaikkei se paskanhaju sun nenään tuntuisi miltään niin toiselle se voi tuntua sietämättömältä ja koitappa siinä tehdä treenit sit samalla. Se on ihan yleissivistystä et pidetään sen verran omasta hygieniasta huolta ettei tartte pyykkipoika nenässä salilla treenata.

PS: Kuka vittu treenaa samoil kuteil edes pari kertaa putkeen?

Meinasin kirjoittaa samaa. Miksi kuntosalin pitäisi erota jotenkin muista yleisistä paikoista? Eihän ravintolaan/kauppaan/töihin/jne mennä ihan hiton pahan hajuisena, niin miksi sitten salille? Sen toki ymmärrän, jos siellä hiki irtoaa ja alkaa haisemaan, mutta se, että jo salille saapuessa haisee ihan kuolemalta. Kyllä jonkinlainen kunnioitus tosiaan kanssatreenaajia kohtaan olisi hyvä omata.

Itse ainakin olen lähes aina viikon samoissa housuissa ja paidassa. Onneksi käynkin sporthousella nykyään ja siellä pienestä kopista huolimatta meno aika äijä, niin ketään ei piereskely tai paskanhaju kiinnosta. Ei oikein nappaa hommata viikolle seitsemää eri salipaitaa. Housuja on yhdet. Pesen ne todella harvoin. En ole kuullut valitusta hajusta ikinä. Ne frendit jotka haisee enemmän, niin haisee kyllä vaatteista huolimatta. Jos vaikka tekisin hikihatussa kyykkyä ja joku tulisi sanomaan minulle hajusta tai nyrpistelemään naamansa, niin ottaisin kritiikin vastaan, mutta luultavasti heittäisin sille takaisin jotain neanderilaista vittuilua homoudesta. Pyrin kyllä pysymään kaukana sellaisista saleista, joissa joku voisi moisesta valittaa. Suosittelen vaihtamaan paikkaa tai tekemään asialle jotain jos ei voi moista sietää. Kyllä minäkin sanon, jos joku istuu laitteissa tai laittelee painoja päin helvettiä. Kannattaa vain varautua siihen, että vastaus on samaa luokkaa kuin huomautus, mutta luultavasti huomautus menee vittuilusta huolimatta perille.

En välitä paskan vertaa jos haisen tai joku muu haisee salilla. Minun puolestani saa lähteä menemään jos ei sitä kestä.

Jotkut ihmiset on vaan vitun itsekkäitä ja vika on aina muissa ihmisissä. Niin kuin tässä tapauksessa se on muiden vika jos ei kestä että joku haisee paskalta. Ei vittu.

Aiheutin itse männä viikolla hieman pahennusta hajuhaittojen osalta salilla. Salikamat oli jääneet autoon pariksi päiväksi ja salilla kassin avatessa haju oli melkoinen...hienhajun lisäksi sheikkeri oli vuotanut kassiin ja minttusuklaisen heran tuoksuista paitaa päälle kiskoessa tuli kyllä mieleen josko siirtäisi kyykkytreenin seuraavalle päivälle.

Menin kuitenkin rohkeasti suorittamaan treeniä. Kyllä siinä jossain vaiheessa meinasi jopa vähän hävettää kun naispuoleinen treenaaja kyseli kaveriltaan, että onko joku oksentanut tänne.

Edit. Normaalisti olen toki suihkun raikas ja ruusuntuoksuinen kun menen salille hikoilemaan

Itse ainakin olen lähes aina viikon samoissa housuissa ja paidassa. Onneksi käynkin sporthousella nykyään ja siellä pienestä kopista huolimatta meno aika äijä, niin ketään ei piereskely tai paskanhaju kiinnosta. Ei oikein nappaa hommata viikolle seitsemää eri salipaitaa. Housuja on yhdet. Pesen ne todella harvoin. En ole kuullut valitusta hajusta ikinä. Ne frendit jotka haisee enemmän, niin haisee kyllä vaatteista huolimatta. Jos vaikka tekisin hikihatussa kyykkyä ja joku tulisi sanomaan minulle hajusta tai nyrpistelemään naamansa, niin ottaisin kritiikin vastaan, mutta luultavasti heittäisin sille takaisin jotain neanderilaista vittuilua homoudesta. Pyrin kyllä pysymään kaukana sellaisista saleista, joissa joku voisi moisesta valittaa. Suosittelen vaihtamaan paikkaa tai tekemään asialle jotain jos ei voi moista sietää. Kyllä minäkin sanon, jos joku istuu laitteissa tai laittelee painoja päin helvettiä. Kannattaa vain varautua siihen, että vastaus on samaa luokkaa kuin huomautus, mutta luultavasti huomautus menee vittuilusta huolimatta perille.

Pointti onkin siinä et miten itsekkään kykenet treenaan samalla paidalla esimerkiksi monena kertana putkeen kun tiedät hionneesi sen litimäräksi viime treenissä? Kiva ottaa se ruttuisena salikassista ja vetästä uudestaan päälle.

Tosin en tiedä millaisia taputtelu treenejä vetelet, ehkä et hikoile laisinkaan nii tämä onnistuukin.

Silti varmaan ymmärrät mikä tässä touhussa ihmetyttää muita.

Pointti onkin siinä et miten itsekkään kykenet treenaan samalla paidalla esimerkiksi monena kertana putkeen kun tiedät hionneesi sen litimäräksi viime treenissä? Kiva ottaa se ruttuisena salikassista ja vetästä uudestaan päälle.

Tosin en tiedä millaisia taputtelu treenejä vetelet, ehkä et hikoile laisinkaan nii tämä onnistuukin.

Silti varmaan ymmärrät mikä tässä touhussa ihmetyttää muita.
en koe ongelmaa, koska se paita on lämmittelyn jälkeen yhtä hikinen heti. Ongelma on muilla eikä minulla. Silloin kannattaa avata suu jos ongelma.

Ikuisuusaiheeseen sen enempiä kommentoimatta. Salilla treenin jälkeen runttaan käytetyn salipaidan reppuun, menen suihkuun+saunaan ja sitten ajan autolla kotosalle 20min niin repun avatessa pullahtaa ilmoille jo semmoinen ammoniakkikäry ettei tulis mieleenkään laittaa paitaa mihinkään muualle kuin suoraan pesukoneeseen. Etenkään hyvänen aika kaappiin odottamaan seuraavaa treenikertaa, jotta sen sitten vetäisee päälle.

Onneksi tässä kuin monessa muussakin asiassa voi tehdä valintoja. Kuukausimaksun suuruus + aikaisin aamulla treenaaminen on suoraan verrannollisia kanssatreenaajien hygieniaan. Jää saman tien näkemättä/kuulematta moni muukin vitutuksen aihe ja voi keskittyä treeniin.

EDIT @brn2: ei tuore hiki haise.

Back
Ylös Bottom