Itse ainakin olen lähes aina viikon samoissa housuissa ja paidassa. Onneksi käynkin sporthousella nykyään ja siellä pienestä kopista huolimatta meno aika äijä, niin ketään ei piereskely tai paskanhaju kiinnosta. Ei oikein nappaa hommata viikolle seitsemää eri salipaitaa. Housuja on yhdet. Pesen ne todella harvoin. En ole kuullut valitusta hajusta ikinä. Ne frendit jotka haisee enemmän, niin haisee kyllä vaatteista huolimatta. Jos vaikka tekisin hikihatussa kyykkyä ja joku tulisi sanomaan minulle hajusta tai nyrpistelemään naamansa, niin ottaisin kritiikin vastaan, mutta luultavasti heittäisin sille takaisin jotain neanderilaista vittuilua homoudesta. Pyrin kyllä pysymään kaukana sellaisista saleista, joissa joku voisi moisesta valittaa. Suosittelen vaihtamaan paikkaa tai tekemään asialle jotain jos ei voi moista sietää. Kyllä minäkin sanon, jos joku istuu laitteissa tai laittelee painoja päin helvettiä. Kannattaa vain varautua siihen, että vastaus on samaa luokkaa kuin huomautus, mutta luultavasti huomautus menee vittuilusta huolimatta perille.