Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Olin tekemässä ATG kyykkyä säälittävillä painoilla :D niin siihen sitte pamahti joku futari viereiselle kyykkypaikalle ja katso hieman ivaillen notta "HA HA vittu mikkä painot" sitte se rupes kyykkään tangossa oli jtn 130-140kg mutta voi vittu millä tekniikalla ensimmäisenä lähti polvet vaeltamaan 20cm kengän kärkien ylitte ja sitte ku ei enää menny pitemmälle niin selällä heijaten ylös.

toivottavasti saitte selvää oli vaan pakko avautua jonnekkin

Taas salilla se äijä joka jauhaa paskaa smalltalkkia. Olin hieman pinna kireällä muutenkin. Ei kiinnosta jutella tuntemattomalle dorkalle. Sitten ei tajua olla hiljaa, kun vastaan aina vain sanalla. Kyykky jäi kesken sarjan raudoille jonkun mielenvikaisuuden takia, vaikka piti olla varma. Koko treeni oli jotenkin perseestä. En edes tehnyt vatsoja ja nyt on ihra olo. Ja miksi televisiosta tulee vain sipulia. Pitäs tuoda pleikkari duuniin, niin ei tarvis katsoa.

No en kyl uskalla, epäilen että on homoja molemmat.

Haha, sillähän se selviää! Saat vielä kunnon pakarajumpat päivän päätteeks!

No joo.

Salilla käynnissä ns. potuttaa eniten se, että jos sattuu pitämään semmosen ihan lyhyen tauon käynnistä, sanotaan vaikka 8 kuukautta, ni menee ihan päivvittuja kaikki sielä sitten ku menee seuraavan kerran. Nimimerkillä "ei koskaan enää yli kuukauden taukoja".

salilla käynnissä potuttaa se että siellä on 12-14v jätkä porukka joka varaa penkin puoleksi-tunniksi ja vetävät siihä sitten mää kokeilen ja kauheeta älämölää! ei siinä mitään on hienoa että nuoret ovat kiinnostuneita salilla käymisestä, mutta tekisivät kunnon ohjelman ja tekisi oikein treeni mielessä kun tuo homma ainakin tuolla salilla näyttää enemmän pelleilyltä!

Salilla käynnissä ns. potuttaa eniten se, että jos sattuu pitämään semmosen ihan lyhyen tauon käynnistä, sanotaan vaikka 8 kuukautta, ni menee ihan päivvittuja kaikki sielä sitten ku menee seuraavan kerran. Nimimerkillä "ei koskaan enää yli kuukauden taukoja".
Just toi, että esim jos pitää niinkin lyhyen kuin, vaikka vuoden tauon reeneistä niin ei mee enää niin hyvin.

:D

Aina kun tekee jonkun vähän erikoisemman liikkeen, niin kyllä katseita tulee, esimerkkinä niskaharjoitteet.
Mut seetana, pitäähän sitä mun kynäniskaanikin treenata, voi hyvänen aika!

Se kun vieressä jamppa tekee pystäreitä käsipainoilla ja joka vitun kerta kolauttaa ne metalliset päät yhteen. Itellä alkaa päänsärky melkein heti siitä äänestä ja vielä kun tehdään joku 4x15 setti ni joutuu paikkaa vaihtamaan. Siinä painon päässä on siis sellainen ihan pieni metallipala joka pitää kumitetut levyt yhdessä. Ja aina osuu siihen.

eniten potuttaa se että kun muija valittaa salille lähdöstä ja siitä etteikö juoksu vaikka korvais tota sali touhua ja siitä että millon on hänen aika harrastaa jtn mukavaa..aina oon sanonu että senkus meet ja harrastat,mutta ei aina joku selitys miksei voi mennä...prk

eniten potuttaa se että kun muija valittaa salille lähdöstä ja siitä etteikö juoksu vaikka korvais tota sali touhua ja siitä että millon on hänen aika harrastaa jtn mukavaa..aina oon sanonu että senkus meet ja harrastat,mutta ei aina joku selitys miksei voi mennä...prk

Itellä oli samat setit tuossa taannoin. Sanoin sitte et lähe salille mukaan. Kuulemma ei halua "äijäsalille" mennä. No sanoin sitten et vaihdetaan salia ja käytiin molemmat liittymässä jäseniksi sellaselle salille mihin akka suostuis tulemaan. No nyt siitä on se reipas 3 kuukautta ja ei oo kertaakaan naikkonen salilla vielä käynyt. Aina löytyy joku vitun syy. Kaikkeen muuhun paskantärkeeseen tuntuu hyvin löytyvän kyllä aikaa.

Hieman kyrsii et suostuin vaihtamaan salia. Onneksi otin opikseni ja en anna enää periksi jos ei ero uhkaa. Ja sillokin harkitaan vakavasti ennen kuin luovutetaan.

Itellä oli samat setit tuossa taannoin. Sanoin sitte et lähe salille mukaan. Kuulemma ei halua "äijäsalille" mennä. No sanoin sitten et vaihdetaan salia ja käytiin molemmat liittymässä jäseniksi sellaselle salille mihin akka suostuis tulemaan. No nyt siitä on se reipas 3 kuukautta ja ei oo kertaakaan naikkonen salilla vielä käynyt. Aina löytyy joku vitun syy. Kaikkeen muuhun paskantärkeeseen tuntuu hyvin löytyvän kyllä aikaa.

Hieman kyrsii et suostuin vaihtamaan salia. Onneksi otin opikseni ja en anna enää periksi jos ei ero uhkaa. Ja sillokin harkitaan vakavasti ennen kuin luovutetaan.

Itse kuuntelin samaa muutaman vuoden ja katselin, kun toinen jää kotiin jäätelöpurkin kanssa, kun itse paahdoin salille. Riittävän monen valitusvirren jälkeen katsoin paremmaksi antaa toisen rauhassa syventää suhdettaan jäätelöpurkiin ja vaihdoin rinnalleni sellaisen jonka kanssa ajatukset kohtaavat.

Itsellä oli exäni kanssa vähä samanlaatuinen ongelma. Muija kävi silloin vielä samalla salilla ja anto koko ajan jotain saatanan neuvoja miksi ei kannata kyykätä tai ei maastaveto oo hyvä liike yms paskaa. Samoin tuli aina palautetta miksi ei voi käydä useemmi lenkillä, paljon parempaa liikuntaa ku ykskään salireeni hänen mielestään... Tosin exä oli kyllä taas henkilönä sellainen ettei paljoa mitään raskaita veto/työntö liikkeitä tehnyt, enemmänki oikeestaan älyttömän pitkiä sarjoja ja yleistä liikuntaa. ( juoksu yms). Vitun ärsyttävää jos joku tällänen "vasta alkaja ja mukamas ammattilainen" tulee sepittää tollasta. Samoin sain myös aina kuulla selityksiä kuinka ei aika riitä salille ku on sitä ja tätä. Mielelläni juttelen kyseisestä asiasta sellaisen kanssa joka oikeesti tietää asioista ja ymmärrän hyvin että tulee eriäviä mielipiteitä. Eihä siinä mitää, mutta tollanen kaikkitietävän leikkiminen potutti aikoinaan.

Meillä meni exän kanssa oikein hyvin salilla yhdessä, niin kauan kun kumpikin teki vain omaa juttuaan ja sitte treffattiin ovella kun oli aika lähteä kotiin :D Minä olin se, jonka oli todella vaikea kuunnella ohjeistusta "viisaammilta" :D

Tällä hetkellä salilla potuttaa lähinnä se, että se on aina ihan täynnä kun mä menen. Hirveetä väsäämistä, että pääsee tekemään sen mitä halua, silloin kun haluaa. Mutta tuo sali on ihan mun naapurissa, joten sen takia en halua vaihtaa...näillä mennään siis!

Itse kuuntelin samaa muutaman vuoden ja katselin, kun toinen jää kotiin jäätelöpurkin kanssa, kun itse paahdoin salille. Riittävän monen valitusvirren jälkeen katsoin paremmaksi antaa toisen rauhassa syventää suhdettaan jäätelöpurkiin ja vaihdoin rinnalleni sellaisen jonka kanssa ajatukset kohtaavat.
+1 koska päällikkö veto :worship:

Back
Ylös Bottom