Itteä on alkanut nyt vituttamaan se, että meikäläisen salilla suurin osa NAISISTA ei ymmärrä sitä, että jos teet jotakin isoa liikettä esim. kyykkyä tai mavea, niin sinun ja peilin väliin ei v***u sen sarjan aikana kukaan tule mitään jumppia vääntämään.
He eivät ehkä ymmärrä sitä, että se touhu vaatii aika kovan keskittymisen ja katsekontaktin peiliin, että pystyy valvomaan omaa tekniikkaa ja suoritusta kovilla painoilla tehdessä.
Olen yleensä aika rauhallinen tuolla salilla, enkä arvostele ketään, mutta tuollasessa tilanteessa alkaa oikeasti kiukuttamaan ja siitä olen pari kertaa sanonutkin kohteliaasti ja takasin tulee joko "sori" taikka vihanen mulkasu.
Sitten lisätään tähän vielä, että miksi joillain ihmisillä on niin hirveitä ennakkoluuloja toisia kohtaan saliympäristössä?
Ite oon tällänen tissiposken näkönen, helvetin kiltti ja positiivinen jätkä. En ikinä halua olla vittumainen kellekään, enkä varsinkaan alottelijoille. Ja olen aina aivan helvetin nöyrä ja vihaan sellaisia tyyppejä, jotka on niin älyttömän ylimielisiä salilla. (Pitää muistaa laittaa tää teksti CV:hen.)
Tuli vain tilanne mieleen, jossa tein salilla supersarjoja. Oli yhdet käsipainot käytössä ja olin varannu polvenkoukistus laitteen juomapullolla ja pyyhkeellä.
Sitten, kun ravasin hirveetä vauhtia askelkyykyn jälkeen tuohon laitteeseen, niin siinä oli joku vähän vanhempi emäntä makoilemassa ja nitkuttelemassa sillä laitteella.
Sitten tämän sarjan jälkeen kysyin häneltä ihan rauhallisella ja iloisella äänellä, että "voinko nopeasti tehdä tässä välissä" (vaikka laite olikin alunperin minulla käytössä, niin en silti viitsinyt alkamaan häätämään tätä naista pois siitä.). Vastaus oli, että no et oikein voi, kun teen tosi lyhyillä palautuksilla. Sitten alkoi toinen sarja hänellä ja kysyin uudestaan saman. Vastaus oli vieläkin sama. Tosissaan tän naisen palautukset oli n. 3-4 minuuttia ja hän istui sen laitteen päällä sen koko tauon ajan. Meni itellä vähän se supersarja pilalle sitten siinä.
Itselle jäi vähän sellainen käsitys siitä naisesta ja hänen elkeistään, että hän oli hirvittävän varautuneen oloinen ja oletti minun olevan todella ylimielinen ihminen ja ei siksi antanut "periksi" sen laitteen kanssa, vaan oli vahva ja itsenäinen nainen ja hoki päässään "Pirkko olet odottanut tätä hetkeä niin kauan, kuin aloitit täällä käynnin. NYT ET ANNA PERIKSI VAAN SANOT EI!".
Nyt tuli kyllä niin jäätävän naurettavaa tekstiä klo 5:30 aamulla, mutta ei voi mitään. :D
Ja tästä nyt voi saada sellaisen käsityksen, että olen sikasovinisti, mutta en sitä ole.