Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei muuta kun suunnittelijaksi joku joka joskus tapellut saman ongelman kans. Sopivasti kun telineen mittoja muuttaa niin että vain tietyn kokoiset kiekot menee tiettyyn tappiin jos viereisissä on vähintään yksi paino enemmän...
Sitten niitä jätetään vaan lattioille ja nojaamaan laitteita vasten. Tosin sitä tapahtuu nyt muutenkin.
Mene elixialle treenaamaan jos painojen kolina vituttaa.
Tuskin olet edes koskaan käynyt elixiassa, kun menet tommosia suosittelee. Kun kyllä sielläkin kolisee painot eikä olla koskaan tultu kieltämään.

Risoo muuten jopa liikaa kun laitetaan telineisiin eri levyjä samaan kohtaan roikkumaan. Eihän se nyt vaan voi mennä niin. Makes no sense.
Meillä on salilla "vakiona" prässissä muistaakseni 4x35 kilon levyt pystytangossa eikä niitä kukaan koskaan pois ota, joku neropatti laittanut sinne väliin yhden 2,5 kg kiekon :D

:offtopic: kuntohuoltoklubi kunniaan. :D

Salilta oli jääkaappi hävinny johonki. Huomasin sen vasta sitte, ku olin palkkarini ennen treeniä sekotellu, joten jouduin sitte tänään juomaan palkkarini lämpimänä. Kaks parasta penkkipunnerruspenkkiä oli myös kadonnut tänään. Luulen, et ne ainakin (ja ehkä jääkaappikin) tulee takasin pian. Johonki huoltoon tms. ne varmaan on viety (esim. hitsaushommia ei varmaan salilla ihan voi paikanpäällä tehä).

Mitä tekee ipadilla salilla? Sekin on nyt nähty.

Itse olen kerran sellaisen bongannut jollain elämää suuremmalla personal trainerilla Kupittaan salilla Turussa. Yritä siinä nyt olla vakavissasi mavettamassa, kun toinen jollain pastellivärisellä fitness ohjelmalla neuvoo jotain aloittelijaa...

Salilta oli jääkaappi hävinny johonki. Huomasin sen vasta sitte, ku olin palkkarini ennen treeniä sekotellu, joten jouduin sitte tänään juomaan palkkarini lämpimänä. Kaks parasta penkkipunnerruspenkkiä oli myös kadonnut tänään. Luulen, et ne ainakin (ja ehkä jääkaappikin) tulee takasin pian. Johonki huoltoon tms. ne varmaan on viety (esim. hitsaushommia ei varmaan salilla ihan voi paikanpäällä tehä).
Jääkaappi? Salilla? :wtf: Ei siinä, kylmä palkkari kelpais mullekin. :kuola:

Jääkaappi? Salilla? :wtf: Ei siinä, kylmä palkkari kelpais mullekin. :kuola:

Siinä sohvien vieressä, sellanen Gainomax-teksteillä varustettu lasi(muovi)seinäinen jääkaappi. Se on ihan mukavaa kyllä treenin jälkeen istahtaa sohvalle juomaan kylmää ja hyvin sekoittunutta palkkaria ja selailemaan jotain bodylehtiä sun muita.

Salin parkkipaikka. Ihmiset ei tajua, että takavetoista Hiacea ei voi sohjokeleillä parkkeerata ihan mihin vaan jos meinaa haluta päästä liikkeelle treenin jälkeen. Jätän auton paskoilla keleillä aina samalle tasaiselle kohdalle parkkipaikkaa, siinä on pysäköintikieltokin jopa mut "isoja" huoltoautoja pitää muutkin siinä eikä tunnu henkilökuntaa häiritsevän, noh eikös sit tän viikon lumimyrskypäivänä joku bemari päätä pussittaa mut siihen! Lähellä kävi ettei ois kolahtanut kun perä lähti puskemaan sivuttain ja jumiinhan siihen jäin. Iso läjä hiekkaa ja työntöapua ni pääsin himaan loppujen lopuks mut kyllä vitutti. Tollasessa 50:n tonnin autossa luulis olevan luistonestot ja ties mitkä niin luulisi et sellasella pääsee liiikkeelle vähän epätasaisemmaltakin ruudulta.

Caribialla oli penkkipunnerruksen SM-kisat lauantaina... sinne ne oli kadonneet.
Siis penkit ainakin, jääkaapista en tiedä.

Ihmiset joilla ei ole minkään näköistä tilannetajua, eikä tietoakaan salietiketistä. Useimmiten tämä koskee keski-iän ylittäneitä naishenkilöitä ainakin meidän salilla. Esimerkiksi reisikoukistuslaitteessa tekee sarjan nousee ylös, kääntää selkänsä laitteeseen päin ja verryttelee jalkoja niin eikös siinä jo ole mamma kärppänä paikalla tekemässä omia säätöjään laitteeseen kysymättä edes, että voiko tehdä välissä/onko vielä sarjat kesken.

Toinen esimerkki kävi jalkaprässissä. Siinä lämmittelyt menossa ja hyvä kasa jo 25 kilon kiekkoja prässissä. Nousen ylös, haen lisää kiekkoja ja eikös joku mamma siinä päivittele, että "Oi, oi, kun on joku jättänyt kaikki painot laitteeseen, enhän minä jaksa näin suurilla painoilla tehdä" ja alkaa repimään niitä kiekkoja pois :D

Myös se, että salin radiosta täytyy kuunnella Radio Aaltoa, jossa soi melkein taukoamatta J. Karjalaisen "Mennyt mies" pistää vtuttamaan kunnolla. Kesällä pyöriteltiin hieman omia levyjä salin soittimessa. Pari mammaa kävi valittamassa ja siitä lähtien on soitinkaappi ollut lukossa, koska kaikki eivät kuulemma sen tyyppisestä musiikista tykkää. 5FDP, Rammstein, Poisonblack, Kotiteollisuus eli ei mitään kamalan rankkaa edes loppupeleissä. Pitäisköhän käydä valittamassa itse tuosta J. Karjalaisesta? Tuskin toimii homma samalla tavalla. Kuulokkeitakaan ei osaa käyttää reenatessa, joten aallolla se no mentävä.

Ei varmaa pitäs valittaa tästä mut itse treeni meni vähä perssiillee ku joku yber sexy tyttö tapitti koko treenin ajan mua ja tuli viereen sit lopuksi tekee kumarassa vipareita et net mahtavat boobsit pullotti topista kivasti mun naaman edessä ja kehtasi vielä hymyillä mulle samalla :fuckyeah: unohdin sit aina montako toistoa meni liikkeissä jne. Tietääpä ainaki mitä ajatella suihkussa hähää :D

Ei varmaa pitäs valittaa tästä mut itse treeni meni vähä perssiillee ku joku yber sexy tyttö tapitti koko treenin ajan mua ja tuli viereen sit lopuksi tekee kumarassa vipareita et net mahtavat boobsit pullotti topista kivasti mun naaman edessä ja kehtasi vielä hymyillä mulle samalla :fuckyeah: unohdin sit aina montako toistoa meni liikkeissä jne. Tietääpä ainaki mitä ajatella suihkussa hähää :D

man-boobs.jpg

Joo meidän salilla ihan sama homma :D hiukan pistää vihaksi kun se Radio Aalto on aina ihan pakko käydä vaihtamassa sinne :wall:

Miksei saleilla koskaan merkitä selvästi kiekkojen paikkaa? Ikinä en ole nähnyt kylttiä "2.5kg kiekot tähän" ja "20kg kiekot tähän". Aina on just se pikkuprikka mitä tarvitsee muutaman kympin ja vitosen kiekon takana.

Nykyisellä salillani on selkeästi merkitty paikat telineissä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Painot ovat aivan sekaisin, 2,5 kg paikassa on 10 kg kiekkoja ja niin edelleen. Ehkä numeroiden ymmärtäminen on vain liikaa perussalikävijälle, ja siksi paikkojen merkitseminen on havaittu turhaksi.

Nykyisellä salillani on selkeästi merkitty paikat telineissä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Painot ovat aivan sekaisin, 2,5 kg paikassa on 10 kg kiekkoja ja niin edelleen. Ehkä numeroiden ymmärtäminen on vain liikaa perussalikävijälle, ja siksi paikkojen merkitseminen on havaittu turhaksi.

No, kunhan ne on edes lähellä sitä telinettä mihin ne painot heivataan. Kunhan isoimmat levyt on sitten telineissä eikä ympäri salin lattiaa niinkuin eilen erään voimailijan jäljiltä. :face: Siivoilla siinä sitte sen jälkiä.

Tänään potutti kun oli pukuhuoneen lattia aivan likomärkä ja kastelin sukkani siinä juuri ennen kotiinlähtöä.

Oli mukava pistää kengät jalkaan sen jälkeen :(

Back
Ylös Bottom