Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se, että kun sinne haluaisi itselle sopivaan aikaan mennä (=sopiva aika myös suurin piirtein kaikille jotka samaa salia käyttävät) ei parkkipaikkaa löydy millään! Päivisinkin on jo hankalaa, sillä vieressä olevat amk- ja yliopisto-opiskelijat ilmeisesti pitävät autojaan salin parkkiksella. Vaasalaiset tietävät mistä salista puhun!

Autolla kuitenkin melkein pakko salille kulkea, talvella en yksinkertaisesti uskalla pyöräillä ja kävellen matkaan menisi n. tuntu per suunta. Julkinen liikennekin täällä niin kehno, ettei tule kysymykseenkään.

Se, että kun sinne haluaisi itselle sopivaan aikaan mennä (=sopiva aika myös suurin piirtein kaikille jotka samaa salia käyttävät) ei parkkipaikkaa löydy millään! Päivisinkin on jo hankalaa, sillä vieressä olevat amk- ja yliopisto-opiskelijat ilmeisesti pitävät autojaan salin parkkiksella. Vaasalaiset tietävät mistä salista puhun!

Autolla kuitenkin melkein pakko salille kulkea, talvella en yksinkertaisesti uskalla pyöräillä ja kävellen matkaan menisi n. tuntu per suunta. Julkinen liikennekin täällä niin kehno, ettei tule kysymykseenkään.

Joo toi parkkipaikka on kyllä aivan törkeen ahdas. Ootko miettiny salin vaihtoa? Esim. Hietalahden salilla on hyvin tilaa jos käy päivällä.
Ja anteeksi offtopic.

Joo toi parkkipaikka on kyllä aivan törkeen ahdas. Ootko miettiny salin vaihtoa? Esim. Hietalahden salilla on hyvin tilaa jos käy päivällä.
Ja anteeksi offtopic.

En ole vakavissani miettinyt, oon niin kiintynyt tohon paikkaan. Käytän silloin tällöin ryhmäliikuntapalveluja, joten ne ovat tärkeitä. Lisäks se, että tietää mistä mikäkin löytyy, on mukavaa. Koitan aina ajottaa omat salitreenit sen mukaan että edes jonkinlaisen parkkipaikan itselleni, tai siis autolleni saisin. Mut tosiaan WSC vois keksiä jonkun ratkaisun tuohon, että ainoastaan salia käyttävät saisivat käyttää parkkista. Olisiko se sitten joku lippu tuulilasin alle tms, en tiedä. Onhan siellä nyt käytössä parkkikiekkosysteemi, et saat pitää autoas parkis max 2h, mutta en usko et se mitään hyödyttää ajatellen näitä opiskelijoita. Joidenkin asioiden kanssa on vain elettävä.. ;)

Tänään ärsytti ehkä enemmän kuin ikinä on mikään salilla ärsyttänyt. Meillä on salilla kaksi seated leg pressiä (mikähän olis sitten sujuva suomennos..) vierekkäin. Minä toisessa ja nuorehko mieshenkilö toisessa. Itse tein monta sarjaa aina nostaen painoja seuraavaa sarjaa varten. Kummasti viereisellä miehellä oli tauot samaan aikaan, ja aina kun kuului pieni kilahdus kun vaihdoin painoja, miehen kasvot ilmesteyivät oman laitteensa takaa katsoen että paljonko mä laitoin painoja. Mieskin sitten nosti painoja samaa tahtia. Et sori vaan, jos joku vaasalainen tunnistaa itsensä tästä, mulla oli päällä mustat trikoot, musta pit. hihanen trikoopaita ja pinkit tossut, et tiedät sit ens kerralla!

alotin juuri salilla käymisen pari kuukautta sitte, ekalla kerralla ärsytti kun joku keski ikänen papparainen kyyläs ihan kokoajan kun oli yks kokeneempi tuttava neuvomassa miten liikkeet pitäisi tehdä oikein. Ja sen jälkeenkin on ärsyttäny kun jotkut kyylää, vähän aikaa jopa olin käymättä kun en aamulla kerennyt käymään ja iltapäivällä on täyttä ja kyylät kyylää... :( juu löytyy narukädet mutta sitähän sielä salilla ollaan parantamassa, tulee semmone olo että kyylätään ihankun sielä ei sais käydä muutku ne jotka on valmiiks kunnossa....

Ai täälläkö saa valittaa? ;)
No mua ei sillai vituta salilla mikään, mutta 2 asiaa häirittee vähän....ehkä vähän ärsyttää.
1. Liian vähän kauniita naisia...
2. Se vitullinen painojen raijaaminen, pitäs palkata joku nosteleen painot paikalleen ja pois. :) ehkä seki sais sit vähä lihaa...

eniten vituttaa salilla jos siellä on koko saatanan turkkilaisperhe , jokka huuta joka liikkeessä mitä ne tekkee ja muutenki huutellee toisilleen toiselta puolelta salia kuulumisia....

Kyylääminen ärsyttää :( Sitä kun haluaisi tehdä treeninsä vain kaikessa rauhassa. Tokihan sitä vilkaista voi, mutta se, kun toiset tuntuvat kyyläämällä kyyläävän, on tosi häiritsevää ja ahdistavaa. Näin naisena alkaa kyllä toisinaan tuntua tämän videon naiselta kohdassa 3:00... Varsinkin, kun lähtee tekemään penkkiä, mavea tai kyykkyä, niin silloin erityisesti ne päät kääntyvät. Sitten ihmetellään, miksi joillekin naisille on niin suuri kynnys tehdä perusliikkeitä vapailla painoilla? :rolleyes:

Onneksi poikaystävän kunnalla olevalla salilla on eri meininki :D Vähemmän porukkaa, ja silloinkin kun porukkaa on ollut, keskittyvät omaan treeniinsä, eivätkä kyyläile :thumbs: Kaiketi myös salin sisustus vaikuttaa asiaan, kun isommalla salilla, missä ennen kävin, laitteet olivat seinien vierellä ja keskellä oli iso aukea tila. Näin kaikki treenaajat näkivät toisensa. Tuolla kunnan salilla laitteet on sijoiteltu hieman sikin sokin, eikä näkyvyyttä kaikille laitteille ole samalla tavalla, ja huoneisto ei myöskään ole neliön mallinen.

Muutoin ei mikään ole häirinnyt, ainakaan vielä :)

Kyyläys taitaa olla aika paljon saliriippuvaista. Mää en oo huomannu mitään kyyläämistä, vaikka maastavetoa tai kyykkyä yms. tekisinki. Salin työntekijä kyllä tokaisi mulle kerran, että ei ne uskalla kahtoa tai tulla jutteleen, mutta jälkeenpäin ne tulee siltä kyseleen musta. :D

Salilla käynnissä ei pahemmin potuta muu kuin se, että paikat hajoaa, mistä syystä mulla ei tällä hetkellä ole salikorttia ja sekin potuttaa.

Tuohon kyyläämiseen, itse ainakin suurimmaksi osaksi kattelen muita sen takia että saisi omaan tekemiseen jotain vinkkejä ja uusia ideoita, tai jos oppisin itse jotakin, uusia liikkeitä, tai että tekeekö se kyylättävä esim. vipunostot eritavalla kuin minä, jos tekee, koitan katsoa että miksi, miten tekee eritavalla jne. jos itekin koittais ens kerralla. useinmiten tuijotan miehiä (no homo, vaan miehekkäällä tavalla) joo kyllä, jumppa taustaa on kuutisen vuotta enemmän ja vähemmän mutta aina voi oppia uusia juttuja. ja tietenkin hyvännäköistä tekemistä on kiva kattoa, oli se sitten mies tai nainen. pitää vaan olla tarpeeksi luottoa omaan tekemiseen niin ei häiritse.

Salilla käynnissä mua potuttaa eniten se, että täytyy pitää kevyitä viikkoja ja palautteluita. Näin nuorena, kun motivaatiota löytyisi käydä vaikka joka päivä :D

Mua potuttaa kaikista eniten se että kun saan kehiteltyä jonkun suhtkoht. hyvän ohjelman (nyt 1-jakoinen) niin motivaatio siihen lopahtaa. Ei treenaamiseen vaan siihen ohjelmaan. Tätäkin tehny reilun 3viikkoa ja haluan jo vaihtaa... Oisko kellään neuvoja tähän pulmaan?

Miksi tehdä asioista niin monimutkaisia ? Ei tämä rakettitiedettä ole.

Teet salilla sitä lihasryhmää mitä milloinkin huvittaa. Kuhan pidät jonkinlaista huolta siitä ettei se touhu painotu jatkuvasti tiettyihin lihasryhmiin.

Tällä tavalla jokainen salireissu on erillainen eikä tarvitse pakkopullan tavoin tehdä orjallisesti ohjelman mukaisesti vaan homma pysyy freshinä.

Back
Ylös Bottom