Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mä ainakin ite tuppaan purkaa omaan käyttööni laitteisiin unohtuneita painoja. Tosin, aika kiireellä se päätteli sun hylänneen ne :)

Joo kyllä mäkin otan painoja pois, jos siinä ihan selkeesti ei ketään ois. Joskus oon ottanu jopa ihan vaan hyvää hyvyyttäni painoja tangoista telineisiin vaikken niitä ees ite tarvis. Mutta kun mä kuitenkin jätin reppuni siihen hackin viereen enkä ollu edes kauheen kauaa poissa.

Joku tuossa viime perjantaina repi ilmeisesti niin kovat ojentaja treenit, että oli pakko päästää kaikki painot ja penkit pamahtamaan vapaapudotuksella mahdollisimman korkealta.. :face:

Työpaikan salilla käy yksi RHP. Kolme kertaa viikossa tiukat setit rintaa, hauista ja penkkiä. Kroppa on juurikin sen näköinen. Ei tässä muuten itseäni vituttaisi, treenaakoot vaikka pikkurilliään tai jotain, mutta kun tämä idiootti jättää aina kaikki kamat lojumaan randomisti pisin salia. Kyseinen dorka ei edes noteeraa, kun sille sanoo joskos voisi ottaa levyt pois ja pistää takaisin tai ettei ole pakko potkasta sitä käsipainoa, että se kierii toiselle puolelle salia. Kyseinen kaveri näyttää kyllä vähän keharilta ja on olevinaan niin uskomaton kova sälli. Tänään vastaukseksi tuli "haluuks vittu turpaas", kun sitten sanoin että sopii yrittää, se vaan lähti pois? :face:

Ei tätäkään keharia siellä ole ennen näkynyt, mitä nyt viimeisen kuukauden on käynyt... idiootti.

Eilen vitutti aivan liian lähelle tullut kiukkuisen näköinen ulkomaan ihme. Pyörittelin käsiä alkulämpimikseni kun joku tyyppi päätti kävellä ihan vierestä että piti lopettaa käsien pyörittely etten huitaisisi häntä. Tilaa oli ohittaa toiselta puolelta vaikka kuinka paljon. Nooh, jatkoin käsien pyörittelyä siihen asti kun tämä varmasti hieman vajaa jamppa tuli takaa päin taas liian läheltä ohi ja törmäs mun käteen. Tuntui että se oikein kerjäs pientä bitchslappia kun kävelee pyöriviä käsiä päin. Vastaisuuden varalle alan pyöritellä käsiä kädet nyrkissä!

On muuten pirun ärsyttävää! Itselläni sattui tälläinen tapaus. Olin tekemässä sivunostoja, kun joku keksi sitten puskea läpi kesken sarjan. Tuli vielä selän takaa, jolloinka satuin sitten vahingossa kolauttamaan tätä puskutraktoria olkapäähän hänen läpikulkumatkallansa. Mulkaisi vihaisesti, ja pahoittelin toki. Molemmilta puolilta olisi päässyt kiertämään ohi, muttakun ei niin ei.

Pari kertaa sattunut sitten näitä ehania immeisiä jotka eivät yksinkertaisesti välitä kaskaakaan siitä, että onko sarjasi kesken vai ei. "Väistä sinä mikkihiiri niin minä näytän kuinka rautaa rankaistaan!"

^Tuossa tilanteessa ite ainaki sanosin jotai vittumaista, jos kerran sarjan aikana tuli kävelemään päin. "Vittuako siinä mulkoilet ku oot just pilannu mun sarjan" tai jotai sinne päin...

salille lähteminen tuottaa suurinta ongelmaa monesti. Ja jos jätät menemättä ni jälkeenpäin vituttaa aina.

Salilla yhen PT:n pitää aina kävellä ihan vierestä kun teen maastavetoja. Salin nurkassa on joku varastohuone, mihin sen on ilmeisesti päästävä sillä sekunnilla. Kerran kesken sarjan se kolautti jalkansa siihen tankoon. Silloin teki mieli heittää sitä levypainolla.

Tuo on kyllä kaikista mahtavinta kun joillakin on niin kiire että pitää itse _kesken_ sarjan alkaa hidastelemaan ettei joku randomi juokse päin painoja.

Meikäläiseen on törmäilty kesken penkipunnerruksen ja reidenojennuksen ja monesti on käynyt lähellä muutenkin. Perisuomalaiseen tyyliin päällerynnijä sanoo kohteliaasti "oho" ja jatkaa matkaansa.

Mulla on tapana aina treenin loputtuu mennä kahvioo, ottaa treenikengät pois, juoda kahvit, yleensää käyn sit vielä kusella ennen lähtöö.. No menin vessaan, tietenki ei ollut kenkiä vaan sukkasiltaan astuin johonki kusilätäkköön. Koin 2 tunnetta 1. Oisin voinu kattoo vähä minne astuin :face: 2. pistän sen jätkän nuolemaa ne joka sen teki.

Se, kun penkkiä varmistava kaveri ei seitsemännenkään sanomisen jälkeen ymmärrä, että tankoon ei kosketa ennen kuin siihen annetaan lupa. Ei silloin, kun liike alkaa hieman hidastua, perkele!

Ja kun on vielä erikseen ohjeistettu, että jos olkapäästä kuuluu pamaus tai mies näyttää tajuttomalta, niin silloin voi kysyä että josko tangon saisi auttaa ylös.

Mutta kun ei...

Vittuako niitä käsipainoja pitää hakata yhteen? Salilla törmäsi tänään(kin) yhteen sankariin joka ensin tarkoituksellisesti takoi jollain 2kg painoilla päänpäällä niitä yhteen ja sen jälkeen pikkusen isommat käsipainot ja takominen jatkui penkkipunnerrusta tehdessä... 3 metrin päässä meinas korvat haljeta niin ei meikäläisen mittapuulla enää mene osastoon "isot raudat pikkusen kolisee".

Tuo on kyllä kaikista mahtavinta kun joillakin on niin kiire että pitää itse _kesken_ sarjan alkaa hidastelemaan ettei joku randomi juokse päin painoja.

Tai sitten vain sosialisoi siinä määrin muiden notkujien kanssa että huomaamatta heiluu viparien iskualueelle. Se on niin nättiä pysäyttää vipari vajaaksi kun joku haluaa selittää miten yli 8000km ajettu auto ei yksinkertaisesti enää tunnu uudelta ja se pitää siksi viimeistään silloin vaihtaa uuteen - tai ainakin ennen toista katsastuskertaa, se on ehdoton takaraja.

Tuo yhdistettynä niihin 3-5 -vuotiaisiin tenaviin jotka vain pitää ottaa salille mukaan koska 'kyllä muillakin kuin lapsettomilla on oikeus päästä treenaamaan' ja niitä sen vuoksi 'pitää vain ymmärtää'. Ja arvaa vain kenen syy se on, jos joku pikkupirpana juoksee salavihkaa taakse, just kun tempaus on kaatumassa sinne taaksepäin? Tai tekee lämppäriä harjanvarrella, kolkaten sitten vartalokierron aikana taas jonkun äidin pikku kullan?

Muistuu taas mieleen miksi aikanaan tein salitreenit ennen työpäivää eli klo 6-7:30.

*räyh räyh*

Noista lapsista salilla tuli mieleen tapaus, joka sattui joskus keväällä, kun salilla oli isä kahden lapsensa (noin 3-5v) kanssa. Kyseessä aika pieni sali, jossa kolme normaalia levytankoa ja yksi kyykkypaikka. Näistä tangoista yksi oli penkissä jo käytössä ja, kun piti mennä kyykkäämään niin se isä oli sillä välin, kun pyörällä lämmittelin niin nostanut nämä kaksi vapaana ollutta tankoa siihen kyykkyhäkkiin, että lapset saavat tehtyä sinne majan. Siinä oli joka vitun jumppamatto, vyö ja muut pehmusteet mitä salilta löyty niin kasattu sinne ja rakennettu katto ja seinät näiden tankojen varaan. Menin siihen sitten kylmästi vaan ja keräsin ne romut vittuun mun tieltä ja lapset sitten menivät isän luo nyyhkyttämään, kun rikoin niiden majan. Sitten se isä kehtasi vielä tulla urputtamaan, että pitäisi antaa lasten leikkiä. :wall: Ja tosiaan vanha juttu jo, mutta helvetti sentään.

Järkevintä ois ehkä ollu kysyä siltä isältä, että voiskohan hän mahdollisesti sanoa lapsilleen, että maja pitää purkaa, kun toiset haluaa treenata. Jos se olis siihen vastannu kieltävästi ni sanotaan nyt, että mä ainakin oisin pikkusen ihmetellyt. Ja sanonut varmaan, et ei noi oo mitään leluja.

Jatkuvasti kierteistään vuotavat sheikkerit (mallia Fast ja Gasp), sekä vihlomisen aloittaneet polvet.
Hienoa pitää ensin lähes kuukausi etureisitreeneistä taukoa, sen jälkeen tehdä 1kk 2 onnistunutta jalkatreeniä ja kun meinaa aloittaa kyykkäämisen normaalisti, aloittavat polvet taas.. :face:
Pitänee alkaa lämmittelemään vielä enemmän jos helpottaisis...

Back
Ylös Bottom