Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Treenaamisesta koulun kuntosalilla ei tule ikinä mitään, kun kaikissa laitteissa on joku hiplaamassa kännykkää tai puhumassa p*skaa. :face:

"moro, onks sul sarja kesken?"

Vaikka ei mua koskenu yhtään mitenkään ni rupes ärsyttämään tollanen tilanne kerran salilla. Olin tekemässä dippiä ja siinä vieressä käsipainoilla oli tämä Hedelmänainen tekemässä "hauiskääntöä" (mm. epäkkäät ja alaselkä siinä teki runsaasti työtä). Hän tutki siinä hetken käsipainotelinettä ja sanoi ihan ääneen, että "Kenellä ne kakstoist kiloset on?!". Ne oli sitten jollain jampalla siinä kun teki hauiskääntöä ja Hedelmänainen meni kesken hänen sarjan siihen pyytämään niitä painoja itselleen. Rupes ärsyttämään, onneks mua ei oo (vielä) tullu häiritsemään. Se on tietysti ihan eri asia, jos kysyy siinä sarjatauolla, mutta että kesken sarjan täytyy mennä häiritsemään.

Heittäisin varmaa kysyjää sil kässäril, jos tulis mun sarjaa häiritsemään... Alko vituttaa jo tollasten juttujen takia.

Heittäisin varmaa kysyjää sil kässäril, jos tulis mun sarjaa häiritsemään... Alko vituttaa jo tollasten juttujen takia.

Toi Hedelmänainen on ruvennu muutenki ärsyttämään, koska hän vaikuttaa aika ylimieliseltä. On se pari kertaa antanu jotain ihan järkeviäkin neuvoja, vaikka ei mitään uutta oo kuitenkaan kertonu.

Tänään ärsytti huono treeni. Ei oo varmaan noin heikosti ennen mennykkään. Ei oikeen huvittanu tehdä mitään ja rauta painoi paljon. Tietysti pidän aina huolen, että se painaa paljon, mutta tänään alko painamaan jo liian vähästen toistojen jälkeen. Viime yönä tosin menin nukkumaan vasta ennen puolta neljää ja vähän on ollu nenä tukossa ja aivastuttanu tänään, joten noillakin oli varmaan osansa huonoon treeniin. Toivottavasti huomenna voisin kuitenkin mennä vielä jalat treenaamaan. Muuten olen RHP, koska olen treenannut yläkropan kaksi kertaa tällä viikolla ja jalat vasta kerran.

Millä salilla toi hedelmäleidi oikeen seikkailee, kun hänestä kuulee sen verran juttua täälläkin ja tuolla komedia ketjussa?

E: Sori OT

Treenaamisesta koulun kuntosalilla ei tule ikinä mitään, kun kaikissa laitteissa on joku hiplaamassa kännykkää tai puhumassa p*skaa. :face:
onneks mä käyn koulun salilla illalla kun siellä on iltakäyttö :D siel ei oo ku mun pari kaverii jotka mä oon saanu alottaa treenauksen ihan tosissaa

Salin vanhempi veteraani ( 20 vuotta salia takana, eikä näy missään ) palasi salille tarkkailemaan mun sekä muiden treenejä, vittumainen läski runkku, piti viel alkaa imuroimaan ku läksin salilta ettei vaa mun likaset jalat saastuta koko tienoota. Ihme ukkeli, mut mitäpä minä noviisina olen sanomaan, kun en salin etikettejä tunne. Ei mut oikeesti se tunne, ku et mitää voi tehä rauhas ku kokoaja joku yytsii vittuuntunu ilme naamalla koko sun treenis jokasta pientäki liikettä :face: Ollaan aiemmin kerran jo oltu lähellä sitä tilannetta että äijä ois keränny läskejään seiniltä.

e: tuli siis huudettua molemminpuolin kunnes äijjä keräs läskinsä ja läks itkusilmässä pois..

Raudoko se siellä? Koetappa keskittyä niihin rautoihin siellä salilla, äläkä kenenkään läskien nosteluun tai muille huutamiseen.

Ps. Tulis kirjotettua useemmin tähänki ketjuun, jos treenaisin siun kanssa samalla salilla. Nimittäin vituttaa, jos joku huutaa miulle niin paljo, et käyn itkemään. Saatika, jos joku viskois miun läskejä seinille, katolle tai vaikka lattialle.

Raudoko se siellä? Koetappa keskittyä niihin rautoihin siellä salilla, äläkä kenenkään läskien nosteluun tai muille huutamiseen.

Ps. Tulis kirjotettua useemmin tähänki ketjuun, jos treenaisin siun kanssa samalla salilla. Nimittäin vituttaa, jos joku huutaa miulle niin paljo, et käyn itkemään. Saatika, jos joku viskois miun läskejä seinille, katolle tai vaikka lattialle.

No toi on kyl..:hyvä:

Lähes aina siellä salilla on joku vittunaama mulkku tai muuten vaan pelle kyyläämässä tai pilaamassa meininkiä, syystä tai toisesta. Kertoohan se jo ihmisestä jos keskittyy enemmän muiden tekemiseen kun omaansa, jonkin sortin ongelmia saattaa sillon ittensä kanssa olla. Itteään sen ei kannata antaa häiritä vaan keskittyä tekemiseen. Itte ainakin ajattelen aina että kyylätkööt tai ajatelkoot mitä lystää, mä ainakin tiedän mitä teen ja miksi teen.

2 kuukautta ollut lähes täyttä taukoa tässä selän reistailun takia. Ja nyt pystyisi vähän mennä salille reenaamaan ja hakemaan vanhoja tuloksia takaisin, mutta onnistuuko se? No ei onnistu niin kun iskee armoton nuha ja kuumettakan pikkasen pukkaa. Intin jälkee kuukauden pystyi reenaamaan normaalisti, sitten meni sali 2kk kiinni, sitten pari viikkoa reenasin ja sen jälkeen alkoi selkä reistailee. Koko ajan hirveä motivaatio päällä, mutta ei niin ei. Se meinaa potuttaa pikkasen.

Ite oon töissä salilla (siistijänä) ja käyn myös samalla salilla treenailemassa kun ilmaiseksi pääsee... Eniten töissä ärsyttää kun tosiaan niitä painoja jätetään ympäriinsä ja siinä menee ihan mukavasti aikaa laittaa ne paikoilleen (ei kai olis pakko, mutta onhan se siistimmän näköstä ja mukavampaa niille jotka niitä käyttää). Ja se kun ihmiset ei osaa tähdätä roskikseen vaan kaikkee kamaa on lattialla :D
Ja sitten ihan salilla se kun jotkut (lähinnä naiset) jää laitteisiin istuskelemaan - etenkin jos on kaverin kanssa liikkeellä - ja osa vielä räpeltää kännykkää siinä kun toinen odottelee että koska ite pääsis siihen.

Potuttaa sellaset yrmyt, ketkä kattoo sua kuin halpaa makkaraa eikä vaivaudu ees sanomaan moi, kun tuun salille. Meidän sali on pieni ja suurinpiirtein kaikki tuntee/tietää toisensa, joten oishan se kohteliasta tervehtiä. Pari isompaa kaveria kuitenkin kattoo naama semmosella "mitä tollanen täällä tekee"-naamalla häikäilemättömästi 5min putkeen eikä siltikään sano sanaakaan. Emmä vaadi paljon, vaadin vaan semikohteliasta käytöstä ja tilannetajua.

Lauantaina ärsytti vähän, ku olin tekemässä hack-kyykkyä ja ennen viimestä sarjaa lähdin hakemaan kaveriani toiselta puolelta salia, jos hän vois tulla auttamaan painojen poistamisessa pudotussarjassa. Kun tulin takasin, yks mies oli ottanu painot itselleen siitä hackista. Ei se nyt mitään ongelmia aiheuttanu ottaa siitä vierestä uusia levyjä siihen, mutta miksei hän voinu ottaa niitä siitä telineestä vaan ne piti ottaa siitä laitteesta pois, missä mulla oli kesken.

Lauantaina ärsytti vähän, ku olin tekemässä hack-kyykkyä ja ennen viimestä sarjaa lähdin hakemaan kaveriani toiselta puolelta salia, jos hän vois tulla auttamaan painojen poistamisessa pudotussarjassa. Kun tulin takasin, yks mies oli ottanu painot itselleen siitä hackista. Ei se nyt mitään ongelmia aiheuttanu ottaa siitä vierestä uusia levyjä siihen, mutta miksei hän voinu ottaa niitä siitä telineestä vaan ne piti ottaa siitä laitteesta pois, missä mulla oli kesken.

Mä ainakin ite tuppaan purkaa omaan käyttööni laitteisiin unohtuneita painoja. Tosin, aika kiireellä se päätteli sun hylänneen ne :)

Back
Ylös Bottom