Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

nyt oon huomannu sellasen ehkä ärsyttävän jutun mun salilla ku on toi kreatiini alkanu vaikuttaa:D mutta käsipainoja ei ole kuin 10kg ja siitä ylöspäin pitäs itte tehä mut ne kahvat on sellasii ohuit ja liukkait ni fuck! täytyy vaan pärjätä. hyvä puoli siin salis on se et se on ilmanen eikä lahjahevosen suuhun katsota:D

Ihan vaan huvikseni korjaan että en huomannut sarjojen aikana muutakuin äänen, ja sitten tauolla katsoin peilistä, oli vissiin väärin kirjoittaa edellinen viesti, harmikun täällä ei voi viestejänsä poistaa.

niitä voi päivittää...

Kyllä, mutta vain 10 minuuttia postauksen jälkeen.

Tästä täällä jo monta monta kertaa mainitusta painojen jättämisestä tankoihin/hujan hajan, tankojen jättämisestä lattialla, kässäreiden levittelemisistä ja levyjen kantamisesta ympäri salia. Siis mitä helvettiä?
Miten vaikeaa on se niiden nostaminen takaisin telineeseen jos ne on siitä kerran jo ottanut ja laittanut siihen tankoon. Oikeasti vituttaa tuommoinen käytös että ei yksinkertaisesti VÄLITETÄ niistä muista treenaajista vaan pitää ajatella vain ja ainoastaan sitä omaa napaa. Ja vielä kun salilla (ja yleensä muillakin saleilla) on joka paikassa niitä lappuja että voisitko laittaa painot takaisin telineisiin. Niin ei. Voi saataanan urpot.
Olen tästä jo joillekin sanonut kun kyykky telineessä on painot puol tuntia liikkeiden lopettamisen jälkeen ja kys. henkilö on siirtynyt muualle ja sitten lähtee suihkuun. Kukaan ei uskalla mennä käyttämään paikkaa kun joku saattaa siinä vielä tehdä, eikä nyt hirveästi huvita lähteä toisten jälkiä siistimäään.

Hirveä vuodatus vanhasta aiheesta, mutta silti. Pistää ärsyttämään tuommoinen järjettömän itsekäs käytös.

Ite saa näemmä olla onnellinen kun ei oo nykyisellä salilla kolmeen kuukauteen tullut eteen tuollaista - lappujakaan ei ole seinillä.

Ylimieliset RHP:t :face:

14yU8BpTPJmNNsk6Pmte8hSrbUGPE4963e.jpeg

Joku mopopoika oli päättänyt levittää kamansa siihen kohtaa naulakkoa missä mun tavarat oli. Vapaata tilaa oli vaikka kuinka paljon, mutta oli tosiaan pitänyt sit juuri siihen kohtaan penkkiä laittaa ne housut ja paidat missä mun tavarat oli siististi naulakossa roikkumassa. Heitinpä sitten vittuun ne luntut siitä. Ei vaan käsitä tällästä toimintaa..

Ite reenailen pääosin arkisin ja auta armias kun jää viikosta yks päivä niin ettet jostain syystä menny/päässy niin kuinka paljon se vituttaa ja masentaa. Ärsyttää oikeen kuinka se rupee painaa mieltä jos ei tuu lähettyä. Sekään ei oo ees lähellekkään niin paha jos tulee paska reeni mutta jos jätät koko reenin väliin ni voe voe.

Joku mopopoika oli päättänyt levittää kamansa siihen kohtaa naulakkoa missä mun tavarat oli. Vapaata tilaa oli vaikka kuinka paljon, mutta oli tosiaan pitänyt sit juuri siihen kohtaan penkkiä laittaa ne housut ja paidat missä mun tavarat oli siististi naulakossa roikkumassa. Heitinpä sitten vittuun ne luntut siitä. Ei vaan käsitä tällästä toimintaa..

Minua vituttaa kun penkeillä on tilaa vaikka miten paljon, ja jos unohdan kamat vähän levällään, ne ovat sen jälkeen lattialla sinunlaisten urpojen takia. Ei vaan käsitä tällaista toimintaa..

Joo, sitäkään ei aina tajua, että joidenkin pitää laittaa jokainen vaatekappale omaan naulaansa penkkien päällä oleviin naulakoihin. T-paita omassa naulassa, farkut toisessa jne.

Vituttaa aivan helvetisti kun nykyään tuntuu että molemmille ennen mukaville saleille (GB ja Mayors) tunkee koko ajan helvetisti lisää porukkaa. Jos ihan oikeesti ihmiset menette salille hoitamaan sosiaalisia suhteita (ts. kälättämään kanalaumassa), niin voisitteko ystävällisesti jäädä elixialle tjsp. hoitamaan niitä? Samalla voisitte jättää tietyt salit niille, joita kiinnostaa treenata tosissaan. Hajottaa kun mistään ei tunnu löytyvän sellaisia saleja joista löytäis yhtä kivat laitteet ja vapaatpainot. Vieläpä sellaisen jossa kävisi mahdollisimman vähän väkeä.

Vauhtipunnerrusta tehdessäni huitasin itteäni tangolla leukaan.. Tuloksena alahampaasta puolet pois ja ylähampaasta hieno siivu (etuhampaat tietenkin)..

Eipä vituta

Semmonen penkkiohjelma meneillään missä tehdään paljon negatiivisia ja raskaita sarjoja ja kaveri jonka kanssa käyn salilla lähtee lomamatkalle. Ärsyttää pyytää ventovieraita varmistamaan ja vielä selitellä että tää on nyt negatiivinen yms.
Noh, kai kaikki aina välillä saa lomailla. :D

Toinen on se kun ei jaksa venytellä tai tehdä muutakaan lihashuoltoa ja paikat aina ihan jumissa :/

Tulokset potuttaa. Inbody-mittausten perusteella oon nyt 4,8 kg painavampi kuin reilu vuosi sitten, ja noista saavutetuista kiloista testien mukaan 3,6 kiloa on läskiä ja lihasta huimat 0,7 kg :hyper:
Oon siis nyt vuoden aikana ensin lisännyt painoa n.9 kiloa ja sitten ehtinyt laihtua reilut neljä kiloa.
Mun ruokavalio pitäis olla ok, painon muutos on ollut puoli kiloa tai vähemmän/viikko, oon treenannut 1- ja 2- jakosilla ohjelmilla jotka oon ottanut aloittelijoiden osion tärkeä-thredeistä. Mulla on kyllä yläkropan liikkeissä painot välillä junnannu paikoillaan, mutta esim. jalkaprässiin oon saanut lisättyä mielestäni ihan mukavasti painoja. Tulos: toisessa kintussa lihasta saman verran, toisessa vähentyny 0,1 kg.:confused::wall:
Onkohan nuo miten virheherkkiä nuo testit? En kyllä muuten osaa selittää.
Mutta eipä tässä, eikun salille vaan:puntti:

Tulokset potuttaa. Inbody-mittausten perusteella oon nyt 4,8 kg painavampi kuin reilu vuosi sitten, ja noista saavutetuista kiloista testien mukaan 3,6 kiloa on läskiä ja lihasta huimat 0,7 kg :hyper:
Oon siis nyt vuoden aikana ensin lisännyt painoa n.9 kiloa ja sitten ehtinyt laihtua reilut neljä kiloa.
Mun ruokavalio pitäis olla ok, painon muutos on ollut puoli kiloa tai vähemmän/viikko, oon treenannut 1- ja 2- jakosilla ohjelmilla jotka oon ottanut aloittelijoiden osion tärkeä-thredeistä. Mulla on kyllä yläkropan liikkeissä painot välillä junnannu paikoillaan, mutta esim. jalkaprässiin oon saanut lisättyä mielestäni ihan mukavasti painoja. Tulos: toisessa kintussa lihasta saman verran, toisessa vähentyny 0,1 kg.:confused::wall:
Onkohan nuo miten virheherkkiä nuo testit? En kyllä muuten osaa selittää.
Mutta eipä tässä, eikun salille vaan:puntti:

On virheherkkiä, aiheesta löytyy täältä topiccikin.

Peilistä seurailee kehitystä.

Eilen vitutti aivan liian lähelle tullut kiukkuisen näköinen ulkomaan ihme. Pyörittelin käsiä alkulämpimikseni kun joku tyyppi päätti kävellä ihan vierestä että piti lopettaa käsien pyörittely etten huitaisisi häntä. Tilaa oli ohittaa toiselta puolelta vaikka kuinka paljon. Nooh, jatkoin käsien pyörittelyä siihen asti kun tämä varmasti hieman vajaa jamppa tuli takaa päin taas liian läheltä ohi ja törmäs mun käteen. Tuntui että se oikein kerjäs pientä bitchslappia kun kävelee pyöriviä käsiä päin. Vastaisuuden varalle alan pyöritellä käsiä kädet nyrkissä!

Jaloissa pyörivät kakarat. Tai no teinit. Ihan v**** ärsyttävä kuunnella sitä riehumista, joka ei liity millään tavalla treenaamiseen. Nojaillaan laitteisiin ja viedään helvetisti tilaa. Yritä siinä sitten analysoida mitä laitetta ne käyttää ja mahtuiskohan sinne itsekin sekaan. Taitaa olla joku jääkiekkojoukkue, jonka valmentaja on pakottanu pojat salille. Ja poikia kiinnostaa kun kilo paskaa.

Back
Ylös Bottom