Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua on vähän alkanut ärsyttää kyyläävät ihmiset (miehet). Joskus en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun teen jtn kyykkyä/sjmv tms. ja 15 ukkoa on siellä takana, muka huomaamattomasti vilkuilee. Ja musta tuntuu, että suurin osa ei katso mitenkään "sillä silmällä" vaan varmaan oon vaan aika tyhmän näköinen/ teen liikkeen väärin/ nolon pienillä painoilla. Tai sitten vaan olen harvinainen näky kun oon uskaltautunut vapaapainopuolelle, harvemmin siellä naisia näkyy. Mutta koska en tiedä oikeaa syytä, tulee välillä nolosteltua ja melkein saattaa jäädä treeni tehtyä. Tulisivat edes neuvomaan, jos tosiaan esimerkiksi teen jotain ihan väärin :)

Kerran mun selän taakse tuli joku mies seisoon ku tein kyykkyä ja tuijotti kyllä erittäin törkeesti. Yrittäis sit ees vaikka peilin kautta kattella jos on pakko. :D Toinen kerta kun tein kyykkyä niin joku mies näki tarpeelliseks tulla pyytämättä varmistaan mun kyykkyä ja sen jälkeen se sano hyvältä näyttää. Tarkotti varmaan tekniikkaa ;) (peppua kuitenkin katto)
Ja aina kun teen sjmv niin joku pyytää varmistaan penkkiä. Mikä tässäkin on?? ja aina se on penkkimaksimi :face:

Mua on vähän alkanut ärsyttää kyyläävät ihmiset (miehet). Joskus en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun teen jtn kyykkyä/sjmv tms. ja 15 ukkoa on siellä takana, muka huomaamattomasti vilkuilee. Ja musta tuntuu, että suurin osa ei katso mitenkään "sillä silmällä" vaan varmaan oon vaan aika tyhmän näköinen/ teen liikkeen väärin/ nolon pienillä painoilla. Tai sitten vaan olen harvinainen näky kun oon uskaltautunut vapaapainopuolelle, harvemmin siellä naisia näkyy. Mutta koska en tiedä oikeaa syytä, tulee välillä nolosteltua ja melkein saattaa jäädä treeni tehtyä. Tulisivat edes neuvomaan, jos tosiaan esimerkiksi teen jotain ihan väärin :)

Älä ressaa, mä ainakin odotan vain tarkasti sen kyykkypaikan vapautumista ettei joku muu niistä 14 odottavasta nappaa sitä ensin. " Hmm... lopettikos se jo? *silmäilyä* "
Mahdollisesti jopa yritän viestittää eleillä ja olemuksella että "tahtoo kyykkypaikalle seuraavana, muut älkööt tunkeutuko". :)

Ite en ole häiriintyny miesten harjoittamasta tuijottelusta. Joko sitä ei tapahdu tai herrat osaavat tehdä sen niin ovelasti, että en huomaa.
Sen sijaan ärsytystä aiheuttaa naistenvuorolla tapahtuva tuijottelu. Ihan sama mitä siellä tekee, niin aina joku kyylää. Ennen jopa tykkäsin käydä naistenvuoroilla, kun ei tarvi jonottaa kyykkyhäkille tai penkille, mutta nykyään on alkanu vähän ahistaa se jatkuva tuijottelu. Sen ymmärrän, että vilkuillaan toisten tekniikkaa tai itselle outoja liikkeitä, mutta kun vanhempi rouva tuijottaa tiiviisti tissejä, niin tulee vähän hämmentyny olo.
Tämän takia käyn mieluiten sekavuoroilla. Ja ehkä myös vähän senkin takia, että tunnelma on jotenki rennompi, musiikki on parempaa ja tarvittaessa löytyy varmistaja ja jopa juttukavereita jos oikein sosiaaliseksi heittäydyn.

Surkea varmistaja, joka pilaa penkkisarjan. :face:

sama juttu.tänään pyramidin viimeinen nosto eli tässä tapauksessa ykkönen ja tangossa 142.5kg.
no eipä ihan tullut ja varmistajan ku piti auttaa ni nojaili seinään kädet selän takana ja katteli muualle korvanapit korvissa!!!
siinä vaiheessa ku hän huomasi tilanteen oli omat voimat jo aivan loppu ja kun yritettiin saada tankoa
takasin telineisiin kaikin keinoin ni mun vasen olkäpää rutisi oikein kunnolla.oli muuten viimeinen kerta ku
pyydän sellasta varmistamaan ketä en itse tunne.taisin onneksi selvitä suht lyhyellä sairaslomalla ja säikähdyksellä koska
mitään järkyttävää kipuilua ei vihlomista lukuunottamatta tunnu.

Se kun on pieni sali ja sitten joku 5hengen ylipainoinen naisporukka tulee sinne vallaten lähes kaikki salin laitteet ja siinä sitten saa odotella, että pääsis oman treenin aloittamaan...

Ei mulla mitään ylipainoisia vastaan ole, mutta kun tekisivät jotain eikä istuisi vaan niissä laitteissa ja puhuisi jtn potaskaa... en yleistä, mutta tälläisiä meidän salilla.:face:

Lähinnä salilla käyminen.

Vituttaa salille syksyn tullen ilmestyneet kesämakkarat, jotka aloittaa joka syksy uuden liikunnallisen harrastuksen. Pari kuukautta ne jaksaa käydä, mutta syksyn jatkuvien sateiden ja pimeyden alkaessa ja ilmojen kylmetessä niitten into (muiden salikävijöiden onneksi) lopahtaa. Sama ilmiö toistuu tietysti myös vuodenvaihteessa, kun täytetään niitä uuden vuoden lupauksia. Mutta siis, ärsyttää, kun aina näitten kausien aikaan sali on entistä ruuhkaisempi ja koko aika joku urpo on sun tiellä. Onneksi noi idiootit täyttää enemmän ryhmäliikuntatunteja tai harvoin ne ainakaan vapaisiin painoihin uskaltaa koskea.

Ja vituttaa kun nykysellä salilla on vaan 1 kyykkyteline vapaalla tangolla, joten aina saa jännittää, onko se vapaana, vaikken ees pahimpaan ruuhka-aikaan käy. Inhoan jonottamista salilla! Ja ne pirun kiertoharjottelijat, jotka varaa ties kuinka montaa laitetta yhtä aikaa!

Vituttaa myös kyylääjät, etenkin naispuoliset sellaiset, koska niitten tuijotus on yleensä aina arvostelevaa nenänvartta pitkin katsomista - nainen on naiselle susi. Miesten tuijotus ei aina häiritse, ainakaan jos se on selkesti ihailevaa - kivahan se vaan on, jos saavat musta silmänruokaa.

Vituttaa myös salilla tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät ja salilla soiva Voice, jonka soittolista on aivan järkyttävä eikä biisit vaihdu koskaan.

Ja vituttaa ne näyttäytyjämimmit eli (nuoret) naiset tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja hirveet sotamaskit naamallaan salillakin. Ja päällä tietty kalliit ja kroppaa tyrkysti erittelevät merkkivaatteet. Niitä on kahta lajia: toiset niistä kuvittelee olevansa ties mitä fitnessmisuja ja on treenaavinaan niin helevetin lujaa kuulokkeet korvissa (ylipäänsäkin noi kuulokkeet korvissa treenaajat on vähän ärsyttäviä, kun ne ei huomioi ympäristöään yhtään), mut tekee kaiken päin persettä ja eikä itsensä peilistä ihailun ja seksikkäältä miesten silmissä näyttämisen ohella ehdi keskittyä treeniin kunnolla. Toiset sitten taas on niitä kaakattavia kanoja, jotka tulee sinne kaverin kanssa ja kovaan ääneen selostaaa miesseikkailujaan välillä sivupeilistä itseään vilkuillen ja kampausta kohentaen. Siinä ne sitten vähän crossailee (koska siinä pystyy esittelee hyvin persettä salin miehille) ja sen jälkeen vähän lähentäjä- ja loitontajakoneissa pumpataan minkä juoruamiselta keretään ja sit tehään pikkusen vatsoja ja venytellään ja esitellään, kuinka taivutaan spagaattiin. Huoh, TAHTOO ÄIJÄSALILLE!!

Mä oon muuten huomannu, että sen jälkeen, kun aloin treenata enemmän tosissaan, niin musta tuli jotenkin ärhäkämpi ja aggressiivisempi. Johtuneekohan jostain testotasojen noususta?

PS. Vituttaa myös naiset, jotka on niin urpoja, että pelkää lihasta tulevan liikaa ja tekee varmuuden vuoksi pienillä painoilla. Mä ainakin otan ilolla vastaan kaiken lihaksen, mitä muhun tarttuu - vahingossa sitä ei tule! :D

Se kun on pieni sali ja sitten joku 5hengen ylipainoinen naisporukka tulee sinne vallaten lähes kaikki salin laitteet ja siinä sitten saa odotella, että pääsis oman treenin aloittamaan...

Ei mulla mitään ylipainoisia vastaan ole, mutta kun tekisivät jotain eikä istuisi vaan niissä laitteissa ja puhuisi jtn potaskaa... en yleistä, mutta tälläisiä meidän salilla.:face:
tähän on ratkaisu.levytanko.laitteet vittuun

Vituttaa salille syksyn tullen ilmestyneet kesämakkarat, jotka aloittaa joka syksy uuden liikunnallisen harrastuksen. Pari kuukautta ne jaksaa käydä, mutta syksyn jatkuvien sateiden ja pimeyden alkaessa ja ilmojen kylmetessä niitten into (muiden salikävijöiden onneksi) lopahtaa. Sama ilmiö toistuu tietysti myös vuodenvaihteessa, kun täytetään niitä uuden vuoden lupauksia. Mutta siis, ärsyttää, kun aina näitten kausien aikaan sali on entistä ruuhkaisempi ja koko aika joku urpo on sun tiellä. Onneksi noi idiootit täyttää enemmän ryhmäliikuntatunteja tai harvoin ne ainakaan vapaisiin painoihin uskaltaa koskea.

Ja vituttaa kun nykysellä salilla on vaan 1 kyykkyteline vapaalla tangolla, joten aina saa jännittää, onko se vapaana, vaikken ees pahimpaan ruuhka-aikaan käy. Inhoan jonottamista salilla! Ja ne pirun kiertoharjottelijat, jotka varaa ties kuinka montaa laitetta yhtä aikaa!

Vituttaa myös kyylääjät, etenkin naispuoliset sellaiset, koska niitten tuijotus on yleensä aina arvostelevaa nenänvartta pitkin katsomista - nainen on naiselle susi. Miesten tuijotus ei aina häiritse, ainakaan jos se on selkesti ihailevaa - kivahan se vaan on, jos saavat musta silmänruokaa.

Vituttaa myös salilla tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät ja salilla soiva Voice, jonka soittolista on aivan järkyttävä eikä biisit vaihdu koskaan.

Ja vituttaa ne näyttäytyjämimmit eli (nuoret) naiset tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja hirveet sotamaskit naamallaan salillakin. Ja päällä tietty kalliit ja kroppaa tyrkysti erittelevät merkkivaatteet. Niitä on kahta lajia: toiset niistä kuvittelee olevansa ties mitä fitnessmisuja ja on treenaavinaan niin helevetin lujaa kuulokkeet korvissa (ylipäänsäkin noi kuulokkeet korvissa treenaajat on vähän ärsyttäviä, kun ne ei huomioi ympäristöään yhtään), mut tekee kaiken päin persettä ja eikä itsensä peilistä ihailun ja seksikkäältä miesten silmissä näyttämisen ohella ehdi keskittyä treeniin kunnolla. Toiset sitten taas on niitä kaakattavia kanoja, jotka tulee sinne kaverin kanssa ja kovaan ääneen selostaaa miesseikkailujaan välillä sivupeilistä itseään vilkuillen ja kampausta kohentaen. Siinä ne sitten vähän crossailee (koska siinä pystyy esittelee hyvin persettä salin miehille) ja sen jälkeen vähän lähentäjä- ja loitontajakoneissa pumpataan minkä juoruamiselta keretään ja sit tehään pikkusen vatsoja ja venytellään ja esitellään, kuinka taivutaan spagaattiin. Huoh, TAHTOO ÄIJÄSALILLE!!

Mä oon muuten huomannu, että sen jälkeen, kun aloin treenata enemmän tosissaan, niin musta tuli jotenkin ärhäkämpi ja aggressiivisempi. Johtuneekohan jostain testotasojen noususta?

PS. Vituttaa myös naiset, jotka on niin urpoja, että pelkää lihasta tulevan liikaa ja tekee varmuuden vuoksi pienillä painoilla. Mä ainakin otan ilolla vastaan kaiken lihaksen, mitä muhun tarttuu - vahingossa sitä ei tule! :D

Suoraan mun ajatuksista! :)

Nojoo siis sitä!! :D

Eivaan, törmäsin miestenpuolella samaan ongelmaan tässä eräs päivä. Soitin omistajallekin asiasta.

No kummastelinkin naisten hämmästeleviä katseita...

Mutta samallapa varmaankin. Koitin myös omistajalle soitella, mutta eihän se mokoma vastannut. Eilen suihkut taas toimivatkin.

Sanotaan tänne taas ties monetta kertaa, että loukkaantumiset vituttaa yli kaiken. Taas lonkka krampissa/ärtynyt/tulehtunut/mitä vittua lie. Ei voi kävellä nilkuttamatta.

Tänään potutti salilla kun vasen kyynärpää kiukutteli. Ei tykännyt penkissä raskaammista painoista, niin piti sitten tehdä pienemmillä. Perkele.

Tempaus sentään sujui suht hyvin.

Rannerullauksethan ovat tietty yksi tärkeimpiä liikkeitä, mitä todellinen pro-bodaaja voi salilla tehdä. Mutta jos salilla on vain yksi kisapenkki, niin voisikohan sitä rullailua tangolla failureen asti tehdä jollain niistä muista ei-kisapenkeistä? Tai vaikka niillä muutamalla vapaalla irtojakkaralla? Tai paras olisi tehdä sitä vaikkapa pukuhuoneessa omalla jormalla.

Se kyl vituttaa melkosesti, että takas kotikaupunkiin muuttaessaan sovitaan kaverin kanssa, että ruvetaan treenaa yhdessä. Itellä neljä vuotta treeniä takana ja kaveri on monta vuotta jaksanu katkerana vuodattaa kuin väärin se on, että oon paremmassa kunnossa. Eipä käy mielessä, että sen eteen on tehty melkosesti töitä. Kaverilla aina suuret puheet alkavista treeneistä ja aina ollaan lähdössä soitellen sotaan. Treenipäivä koittaa ja kaveri tekee oharit, about 4 kertaa viikossa. Sitten jos salille kerran vahingossa peräti tullaan, halutaan heti saunaan, kun kahden kilon käsipainot on niin hirveen raskaat. Saunassa alkaa itkuooppera, kun on niin kamala läski, eikä kukaan mieskään varmaan sellasta halua. Sipsi-karkki-pizza-paskaa saa toki mättää illat pitkät, jos sen jälkeen osaa itkeä ja ruikuttaa oikeaoppisesi. Toistenkaan kanssa ei sit kuulemma saa treenata, koska neidin motivaatio kärsii. Kisat tähtäimessä lähivuosina, joten vitut, treenaan silti.

Se potuttaa, kun menee paikat jumiin ja joutuu näin lepopäivänä koettelemaan omaa henkistä sekä fyysistä kivunsietoa tuon viemäriputken kanssa.

Viimeksi potutti joku 70-luvulla reenaamista harjoitellut "mister know-it-all" joka lässytti koko 1.5h putkeen siitä kuinka teen väärin ja että mun pitäs tehdä niiku se joskus SATA vuotta sitten.

Aivan sama vaikka omasta mielestään tekikin kaiken paremmin ja oikeaoppisemmin 70-luvun kehoilu-normien mukaisesti, mua ei Vittu kiinnostanut tippaakaan ja halusin ukon nyt vaan olevan hiljaa. Varsin ärsyt-vitun-tävää!

Salirauha kunniaan!

Back
Ylös Bottom