taysin painvastasta mielta, oon lahinan innoissani et esim olkapaissa ja alavatsassa nakyy nykyaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt rupeaa taas vituttamaan nuo pintaan nousevat verisuonet. Ne on rumia ja verenkierto katkeaa kun kantaa jotain tai painii jonkun kanssa. En tiiä miten noista pääsis eroon ilman bulkkia.
Nyt rupeaa taas vituttamaan nuo pintaan nousevat verisuonet. Ne on rumia ja verenkierto katkeaa kun kantaa jotain tai painii jonkun kanssa. En tiiä miten noista pääsis eroon ilman bulkkia.
Ne on rumia ja verenkierto katkeaa kun kantaa jotain tai painii jonkun kanssa.
Luulet siis, että rasvakerros verisuonen päällä jotenkin estäis sitä painumasta kasaan, jos siihen kohdistuu painiessa syntyviä voimia?
Etikkaliuoskikkailu oli minun mielestäni aika kuollut idea. Vielä parinkin konepesun jälkeen vaatteissa oli havaittavissa etikan haju, ja kun sitten riittävän monta kertaa paitaa oli käyttänyt/pessyt että etikan haju oli kunnolla häipynyt, olikin siinä vaiheessa hienhaju jo takaisin90+ asteessa pesu on se ainoa ja toimiva keino! 60 astetta ei poista sitä pinttyneen hien hajua nimeksikään. Itse pesen etenkin treenipaidat vähintään kerran kuussa 90:ssä, myös ne tekniset paidat. Osa kleduista menee jossain määrin pilalle kyllä, mutta mieluummin pidän päällä vähän kärsinyttä paitaa kuin dunkkaan ihan vitusti. Samaa voisi suositella omalla salillakin muutamalle äijälle, ei vaan rohkeus riitä mennä jakamaan tätä neuvoa
![]()

RAWR! just kun viime perjantaina sain vihdoin nousemaan penkistä 100kg ja kyykkäsin 112kg. Perhana! :face:
Veikkaisin ehkä tottumattomuutta. Mulla oli vähän saman tapanen tilanne tossa joskus. Olin tehny pystypunnerrusta pitkään tangolla, mut kehitys oli siinä vähän heikkoa, joten aattelin tehä pitkästä aikaa käsipainoilla. Aloin siinä sitten lämmittelemään ja kun pääsin oletettuihin sarjapainoihin, ihmettelin vaan miksei ne paina yhtään mitään. Jostain syystä pystypunnerrus käsipainoilla oli yhtäkkiä kehittynyt huomattavasti paremmaksi kuin ennen ja selvästi jopa tankopunnerrusta paremmaksi (tangolla parhaat sarjat oli ehkä jotain vajaa 10 toistoa surkealla 35 kilolla, ja kässäreillä tuli 22,5kg kympin sarjat ihan hyvin).
Käytän treenissä paskoja ja kuluneita paitoja, joten kun ei lähde enää t-paidasta haju pois nii roskiin vaa ja sitten katsoo vaatekaapista uuden paidan, jota ei tule enää pahemmin arkena käytettyä.