Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei tapahdu salilla mutta sen ulkopuolella saa käydä vastaavaa keskustelua nyt kun on treenannut päivittäin lenkkiä ja punttia ja laihduttanut kunnolla samaan aikaan

idioottituttavat/sukulaiset : "ahaa oot alkanu käyttään jotain SALIAINEITA"
itse: joo enpä todellakaan
idioottituttavat/sukulaiset : "no miten muka oot laihtunut/muuttunut/parempikuntoinen noin ja käyt joka päivä salilla, kaikkihan siellä vetää jotain piikkiä"
itse : :face: :face: :face:

vähän eriltä ehkä näyttäisi jos roinaisi. kumma kun pelkkä laihduttaminen, kunnon paraneminen ja salillakäynti on ihmisten mielestä selviä merkkejä roinaamisesta, ei jumaliste joidenkin järjenjuoksua :face:
kumma kun ei aikuisen ihmisen sanaa uskota. salillakävjä = roinari 100% varmuudella sohvaperunoiden mielestä näemmä...

Ei tapahdu salilla mutta sen ulkopuolella saa käydä vastaavaa keskustelua nyt kun on treenannut päivittäin lenkkiä ja punttia ja laihduttanut kunnolla samaan aikaan

idioottituttavat/sukulaiset : "no miten muka oot laihtunut/muuttunut/parempikuntoinen noin ja käyt joka päivä salilla, kaikkihan siellä vetää jotain piikkiä"

vähän eriltä ehkä näyttäisi jos roinaisi. kumma kun pelkkä laihduttaminen, kunnon paraneminen ja salillakäynti on ihmisten mielestä selviä merkkejä roinaamisesta, ei jumaliste joidenkin järjenjuoksua :face:
kumma kun ei aikuisen ihmisen sanaa uskota. salillakävjä = roinari 100% varmuudella sohvaperunoiden mielestä näemmä...

Jos joku huomaisi muutoksen minussa ottaisin sen hyvänä asiana :( Toki jos tämmöisiä huomautuksia tulisi useasti roinaamisesta, se ei todellakaan olisi enää hauskaa..

Kyllä tässä nyt vituttaa eniten se että selkä ei meinaa parantua, kyykkyä onneksi pystyy tekemään kunnon raudoilla mutta vedon kanssa tarvii ottaa aika kevyesti...
Kaippa sitä pitäisi mennä taas osteopaatille käymään jos se laittaisi sen kuntoon...

Tänään taas rupes ärsyttämään ruuhka. Kaikenlisäksi nämä "seurustelijat", siis nämä naiset/miehet/miesnaiset jotka jaarittelevat tyhmää paskaansa, eivätkä tajua olevansa tiellä. Sitten kun huomautat asiasta, niin saat vastaukseksi loukkaantuneen katseen, kun kyseinen urpo "joutuu" väistämään. Vois ruveta vaan tekemään ja olla välittämättä jos levytanko vähän tökkäsee, kun kerta on niin urpo, että tunkee siihen tielle eikä tajua väistää.

Sitten taas näitä ihan ihme homostelijoita, kun kerta pukuhuono on helvetin ahdas, niin minkä vitun takia sinne pitää jäädä hengaamaan ja lutkuttamaan palkkaria? Salin aulassa on ilmastointi, sohvia, lehtiä... En voi ymmärtää kuka valitsee haisevan pienen pukuhuoneen, jossa on hikisiä miehiä ja ilmankosteus on trooppinen, kun vaihtoehtona olisi mukava chillailu alue.

Paikallislehdessä oli just haastattelu paikallisesta junnusta, joka oli aloittanut salilla käymisen. Tokihan siellä reportterilikka kyseli, että onko doupattu ja onko tarjottu piikkejä salilla. Prkl kun olisin itse ollut haastateltavana, niin olisin kysellyt toimittajalta lehtimiesten yleisestä alkoholiongelmasta. Eli onko toimituksessa tarjottu pulloa, kun kuulemma niin heti käy. Ja jos haastattelija kiistää olevansa deekun, niin en usko. Kaikkihan tietää, että ne ryyppää. Menisivät hoitoon.

Joku ulkomaalainen eukko teki eilen silmät kiinni "vatsoja" niin, että piti käsillään kiinnni selänojennuspenkistä (siis jalannostoja selinmakuulla) . Kysäsin siltä että tarviitko välttämättä tota penkkiä kun ite pitäs päästä käyttää sitä niihin selänojennuksiin.. no vastaus oli jotakuinkin että HEI DAA mä tarviin pitää siit kiinni!?

ok no ei sit mitää..:face:

Kysäsin siltä että tarviitko välttämättä tota penkkiä kun ite pitäs päästä käyttää sitä niihin selänojennuksiin.. no vastaus oli jotakuinkin että HEI DAA mä tarviin pitää siit kiinni!?

Etkä ehdottanut toista vapaata paikkaa tehdä sama liike, koska sellaista ei ollut?

Hyvin monesti vituttaa se kun salille tulee niin siellä on jätetty käsipainoja lattialle, painoja tankoon, tai lattialle yms. Kuinka paljon vaivaa oikeasti voi aiheuttaa se että kun esim penkkitreeni on valmis, laittaa ne painot takaisin telineeseen?

Ite en sanois, että jalkareenit vituttaa, koska se tunne ku jalat on reenattu ja sarjapainot taas noussu on niin palkitsevaa, että unohtuu se rääkki ja tekee taas mieli reenata lisää.

Kyllä salilla käynti on yksi maailman parhaimmista harrastuksista. Mutta silloin kun paikat rupeaa krakaamaan. Eli kramppeja ja revähdyksiä treenin aikana.
Ja niistä palautuminen. Se vaatii taistelijan luonnetta että pystyy menemään takaisin salille ja näyttämään leokon tangolla ketä täällä määrää!

Paikoitellen ärsyttää ettei halua olla kaikkia neuvova kusipää. Salilla näkee niin usein huonoa tekniikkaa ja kokoaikaista huijausta liikkeissä, että tekisi mieli mennä neuvomaan, mutta ei oikein kehtaa. Tänäänkin oli ohjelmassa perinteinen ylätalja hirveällä heilautuksella ja tangon alle sukeltamisella, pystypunnerruksen hyppäytyksellä ja puolikyykyt omituisessa kumarassa. Ärsyttää kun tietää että voisi joitain näistä ihmisistä auttaa, mutta tietää että jos sanoo mitään niin heti haukutaan tungettelevaksi kusipääksi joka pätee kaikille.

Paikoitellen ärsyttää ettei halua olla kaikkia neuvova kusipää. Salilla näkee niin usein huonoa tekniikkaa ja kokoaikaista huijausta liikkeissä, että tekisi mieli mennä neuvomaan, mutta ei oikein kehtaa. Tänäänkin oli ohjelmassa perinteinen ylätalja hirveällä heilautuksella ja tangon alle sukeltamisella, pystypunnerruksen hyppäytyksellä ja puolikyykyt omituisessa kumarassa. Ärsyttää kun tietää että voisi joitain näistä ihmisistä auttaa, mutta tietää että jos sanoo mitään niin heti haukutaan tungettelevaksi kusipääksi joka pätee kaikille.

Jos joku tekee kyykkyä päin vittua ja alkaa valittamaan jos ystävällisesti neuvot niin minä sanoisin jotain tyyliin "no hajota sitten selkäs" : )

Back
Ylös Bottom