Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta mä rakastan jalkaprässiä, siinä on sitä jotain :S Joutunee vissii vaihtaa kyykkyyn toikin liike.
Ei tapahdu salilla mutta sen ulkopuolella saa käydä vastaavaa keskustelua nyt kun on treenannut päivittäin lenkkiä ja punttia ja laihduttanut kunnolla samaan aikaan
idioottituttavat/sukulaiset : "ahaa oot alkanu käyttään jotain SALIAINEITA"
itse: joo enpä todellakaan
idioottituttavat/sukulaiset : "no miten muka oot laihtunut/muuttunut/parempikuntoinen noin ja käyt joka päivä salilla, kaikkihan siellä vetää jotain piikkiä"
itse : :face: :face: :face:
vähän eriltä ehkä näyttäisi jos roinaisi. kumma kun pelkkä laihduttaminen, kunnon paraneminen ja salillakäynti on ihmisten mielestä selviä merkkejä roinaamisesta, ei jumaliste joidenkin järjenjuoksua :face:
kumma kun ei aikuisen ihmisen sanaa uskota. salillakävjä = roinari 100% varmuudella sohvaperunoiden mielestä näemmä...
idioottituttavat/sukulaiset : "ahaa oot alkanu käyttään jotain SALIAINEITA"
itse: joo enpä todellakaan
idioottituttavat/sukulaiset : "no miten muka oot laihtunut/muuttunut/parempikuntoinen noin ja käyt joka päivä salilla, kaikkihan siellä vetää jotain piikkiä"
itse : :face: :face: :face:
Kysäsin siltä että tarviitko välttämättä tota penkkiä kun ite pitäs päästä käyttää sitä niihin selänojennuksiin.. no vastaus oli jotakuinkin että HEI DAA mä tarviin pitää siit kiinni!?
Voihan sen jättää tekemättäkin, mutta se vasta homoa onkin. Kyykkyjen jälkeen kun polkee prässillä 15-20 toiston settejä niin sitä tuntee olevansa elossa.Eikös Mark Rippetoe sanonut jotain siihen suuntaan, että "you could do leg press..but that's gay"? ;)
Voihan sen jättää tekemättäkin, mutta se vasta homoa onkin. Kyykkyjen jälkeen kun polkee prässillä 15-20 toiston settejä niin sitä tuntee olevansa elossa.
Varsinki ku alaselkä on niin julmassa pumpissa että silmissä säkenöi, ja pitäis vielä tehdä suorin jaloin vetoja samaan treeniin.Kyykyn jälkeen, kun kyykkää lisää, niin tuntee olevansa elossa :D
Suunnilleen tämmönen tekniikka, käy mulla alaselkään aika kovasti jos kyykkää pitkää sarjaa.Ei ole tekniikka kohdallaan, jos alaselkä väsyy. Tai sitten on vaan heikko keskikroppa.
Etkä ehdottanut toista vapaata paikkaa tehdä sama liike, koska sellaista ei ollut?

Paikoitellen ärsyttää ettei halua olla kaikkia neuvova kusipää. Salilla näkee niin usein huonoa tekniikkaa ja kokoaikaista huijausta liikkeissä, että tekisi mieli mennä neuvomaan, mutta ei oikein kehtaa. Tänäänkin oli ohjelmassa perinteinen ylätalja hirveällä heilautuksella ja tangon alle sukeltamisella, pystypunnerruksen hyppäytyksellä ja puolikyykyt omituisessa kumarassa. Ärsyttää kun tietää että voisi joitain näistä ihmisistä auttaa, mutta tietää että jos sanoo mitään niin heti haukutaan tungettelevaksi kusipääksi joka pätee kaikille.