Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nämä, jotka tekevät tyyliin kolmea laitetta samaan aikaan.
Esimerkkinä mieshenkilö joka oli toissapäivänä samaanaikaan salilla, ja oli tekemässä soutua parhaillaan. Ajattelin siinä sitten hetken katsoessani mennä tekemään vähän ylätaljaa, niin tämä hyökkää että "Elä mene siihen, minä oon siinä".
...Ja silti jatkoi soutua. Perkele näitä.
Nämä, jotka tekevät tyyliin kolmea laitetta samaan aikaan.
sali on tällä hetkellä melkein ainoita paikkoja, joissa se mr. right voisi tulla vastaan. Voihan sitä vaikka tulla juttelemaan sitten kun treeni on ohi. En mäkään nyt välttämättä haluaisi, että kesken treenin.
Sali on siinäkin mielessä hyvä paikka, että siellä ollaan aika luonnollisessa lookissa. Tai ainakin minä kuulun niihin naisiin, joilla turhamaisuus on kaukana kun salilla ollaan (ei meikkiä). So what you see is what you get![]()
Yritä nyt tehdä mavea kun kakara roikkuu tangon toisessa päässä, eikä muija välitä ollenkaan missä oma muksu on, vaan polkee kuntopyörää kuulokkeet korvilla :hyvä:Hiljattain kokemani potutus vaiheittain
1.) Hankin viiltohaavan käteen
2.) Olen "mies" enkä välitä asiasta
3.) Menen salille
4.) Koitan purra hammasta yhteen ja unohtaa kivun
5.) En onnistu
6.) Kaikki grippiä vaativat liikkeet voi unohtaa
7.) Vitutus
8.) Menen kyykkäämään

Ongelma ei ole se, monessako paikkaa jollain on sarja kesken, vaan se yrittääkö omia jonkun treenipaikan. Sama se on tekeekö superina kahta tai vaikka kolmeakin eri paikkaa, kunhan päästää muut väliin. Se, että tekisi sen sijaan nämä liikkeensä yksi kerrallaan ei auttaisi ketään muuta kuin sellaista, joka itse haluaisi omia paikan itselleen.
Onneksi tangot,käsipainot ja laitteet ovat hygieenisiä...Sitten vituttaa jos täytyy käyttää salin erittäin hygienistä kraanavettä (kraanaa on ties millä hipelöity).
Onneksi tangot,käsipainot ja laitteet ovat hygieenisiä...
Sitten vituttaa jos täytyy käyttää salin erittäin hygienistä kraanavettä (kraanaa on ties millä hipelöity).
Sitten vituttaa jos täytyy käyttää salin erittäin hygienistä kraanavettä (kraanaa on ties millä hipelöity).