Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo en.. En mäkään kyllä sulata trikoita, mutta en mä tuu myöskään angstaamaan siitä pakkikselle...
Ja ongelma oli? Suosittelen sen suun avaamaan siellä salilla esim. tälläisissä tilanteissa (jos häiritsi omaa reenaamistasi ko. liikkeissä, vai ottiko päähän ihan periaatteesta?), niin ei tartte tulla pakkikselle itkemään. Tokihan toi vituttaa mutta jos vaan katsoo sivusta tekemättä mitää niin oma häppee.
Ja sitten oma: reenit joissa ei saa annettua 100% ja muutenkin jos menee vähä löysästi.
Potuttaa, kun joitakin potuttaa niin paljon, että jotkut eivät treenaa jalkoja. Mikä siinä mahtaa olla? Itselle ihan sama jos joku ei niitä treenaa. Vaikka treenais pelkkää hauista ja rintaa niin ei itseä haittaa laisinkaan. Veikkaan, että jossain taustalla on ajatus siitä, että itse treenaa säännöllisesti ja fiksusti koko kroppaa, mutta nämä hauis-sankarit saavat enemmän huomiota naisilta komeilla hauiksillaan, eikä ketään ne jalkalihakset oikeasti tunnu kiinnostavankaan. Ihan kuin olisi kyseessä jotain epävarmuutta omasta treenaamisesta. Joku nyt tulee ja lyttää tämän tai heittää jonkun uuden Facepalm-hymiön, mutta mikä siinä oikeasti rassaa? Ketään ei haittaa jos joku ei treenaa epäkkäitä tai ojentajia. Ps.Itse treenaan etu-ja takareidet erikseen joka viikko, ja ovat parhaita lihasryhmiäni, eli ei ole omaa lehmää ojassa ;)
Asiallista tekstii. Mua saattais haitata jos oma muija treenais pelkkää hauberia ja penkkiä, mutta että netissä uhotaan sun olevan luuseri ja typerys ja mitälie kun et treenaa kyykkyä tai dippaile. Tosiaan itselle on henkilökohtaisesti täysin yks ja hailee paska miten muut ku minä tai mulle tärkee ihminen treenaa.
Ne jotka ei treenaa jalkoja tai jotain muuta, ei oo oikeesti kiinnostunu tästä lajista. Ihan sama ku jääkiekossa harjottelisit lämäsemään vaan täysillä, mutta esimerkiks mitään syöttelyä (tai mitä muuta siinä nyt tehäänkään) et harjottelis ollenkaan.

Tällä hetkellä ainoastaan n. 3kk kestänyt ranne kipu, jonka takia reeni ollut paussilla lähes 2kk. Saas nähä mitä sieltä löytyy.
Ne jotka ei treenaa jalkoja tai jotain muuta, ei oo oikeesti kiinnostunu tästä lajista. Ihan sama ku jääkiekossa harjottelisit lämäsemään vaan täysillä, mutta esimerkiks mitään syöttelyä (tai mitä muuta siinä nyt tehäänkään) et harjottelis ollenkaan.
Toisaalta kovan yläkropan omaavat jannut saavat tällaisia kehuja päivittäin, vaikka jalat olisi jätetty lenkkeilyn varaan, eikä niiden "kananjalkaisuutta" kukaan edes huomaa kuin ehkä uikkareissa. Ja tämä fakta ymmärrettävästi ottaa luonnon päälle niille, joilla jalkavoimat ovat kovat mutta yläkroppa jäänyt jälkeen. Ilmiön voi todentaa missä vaan ketjussa jossa joku ilmoittaa penkkituloksen olevan samaa tasoa kyykyn ja maven kanssa, auta armias sitä rhp-vittuilun määrää ja epätasapainon kauhistelua. Taas jos joku ilmoittaa kyykkäävänsä tuplasti penkkiin nähden, hän saa pelkästään kehuja osakseen kovasta treenistä.