Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ehdottomasti samaa mieltä. Koskaan ei voi tietää mitkä ovat seuraavan käyttäjän treenimetodit. Samahan se on vaikka latais 200kg tankoon niin silti se femman kiekko voi olla ylimääräinen. Aina kaikki painot pois!

Kyllä mun mielestä sillä ei oo mitään väliä jättääkö tankoon 5kg romut vai 200kg romut. Vitun ärsyttävää rupee korjailee muitten jälkiä jos itellä olis tarve just siihen mihin on kiekot jätetty. Romut kuin romut, aina siivotaan.

Vituttaako jos joku treenaa salilla sukkasillee? Mietin vain kiroaako joku mut helvettiin, kun käytännössä aina treenaan sukkasilleen.

Vituttaako jos joku treenaa salilla sukkasillee? Mietin vain kiroaako joku mut helvettiin, kun käytännössä aina treenaan sukkasilleen.

Tuskinpa ketään haittaa. Ite oon ainakin herättänyt huumoria muissa treenamalla reinot jalassa. Tosin en enää, nykyään mennään villasukilla päivät pitkät.

Eri asia tietysti sitten jos jalat haisee ku Aurajoki. :)

^^ Jep, oma valinta.. Tosin onhan siinä vähän suurempi riski liukastua, riippuen nyt vähän salin lattiasta ja liikkeistä mitä tekee..

Isot porukat, jotka ovat saman laitteen ääressä kaikki.
Mielestäni vaan parempi että se porukka valtaa 1 laitteen kerralla eikä puolta salia, enemmän vituttaa kun joku peelo pitää painoja viidessä laitteessa ja juoksee niiden välillä tehden jotain hc jättiläismegasuperpaska leikkitreeniään :face:

Tangot voi korjata telineistä, ahistaa jos joku pelle tekee 2-3 laitteessa samaan aikaan, pellet jotka keskittyy naisille flirttailemiseen.. ei tarvi laittaa makuainetta rahkaan ku on niin siirappista tekstiä.

Kyllä tuo kauhea ryysis pistää vähän ketuttamaan, toisaalta onneksi noita ei ole omalle kohdalle kovinkaan montaa tullut muutama ehkä yleensä ne on johonkin tiettyyn kellon aikaan. Sitten ei niin paljoa ärsytä, mutta edes vähäsen kuitenkin ärsyttää se kun jotkut jättää painot tankoihin, jalkaprässiin yms... missä nyt irto painoja käytetään.

mua suoraan sanottuna vituttaa yks ja ainoa äijä meidän salilla,ähisee ja puhisee ku ois just lentämässä kun rykii painojaan,5min.palautuksillaan kerkee sit tulla ihan taakse kyylää kun itse vaik kyykkää.vittu seuraavaks pierasen!kaveri varmaan innostuis vaan,housutkin sen pakko vetää niin ylös et sen pienet palleroiset varmasti paljastaa kummassa lahkeessa nahkiainen hiertää....vittu että ärsyttää.

Mä oon törmänny nyt kahtena päivänä salilla sellaseen pariin jotka nuolee toisiaan ihan taukoamatta. Äijä vääntää hauissarjaa ja nainen kattoo vieressä vittu vettä valuen ja hyökkää sarjan loputtua suoraan kaulaan kiinni ja siitä se lääppiminen alkaa. Käden käy ympäri kroppaa ja nuollaan siitä naamalta viimeisetkin hikipisarat puhtaaksi, välillä toki mennään eroottisen hitaasti kättä ikään kuin hivuttaen perseeltä vatsan kautta hartioihin ja kaulaan. Ja eikun uutta sarjaa ja taas tämä saatanan huuhkaja on siinä silmät kiiluen odottamassa että unelmien urho irroittaa nuo jumalaiset kouransa noista helvetin käsipainoista ja antaa perseelle kyytiä. Oikein vituttaa katsoa vierestä tollasta, pusun vois heittää sillon ja toisen tällön jos ollaan oikein vitun rakastuneita, mutta siis jumalauta tuo on kuin suoraan jostain art of sex videoista mutta vaatteet päällä.

Olis ees kaunis pari, mutta se akka on ihan saatanan ruma. Ja sen äijän nenä on liian iso sen naamaan.

Ehkä se mies on kuullut tuon Dimmun allekirjotuksessakin olevan lainauksen joskus ja aatteli tuplata hyvän olonsa "itz az satizfiying to me az iz camming iz, you know az having sex with a woman and camming". Jos mulla ois tyttöystävä, en todennäkösesti ees haluais käydä salilla sen kanssa, ellei se treenais oikeesti kunnolla (paitsi että itseasiassa huonoa 100 toiston loitonnustreeniä en sallisi :D). Kyllä salilla (juoksumattoa ei lasketa) on parempi ajatella muuta kuin naisia niin nousee painot paljon paremmin. Muu aika on sitten varattu niitten ajattelemiselle. Salilla on oikeestaan parempi olla ajattelematta yhtään mitään.

:D Voi hyvää päivää. Tollanen meininki nyt ei salille kuulu sitten alkuunkaan. LOL.

Sellanen arviolta 25-28v pariskunta ne on. Kaikki niitä kieroon kattoo mutta kukaan ei oo kehdannut mennä sanomaan että nyt on herrasväellä mennyt kutupaikan valinta vähän pieleen.

Meet seuraaval kerral siihen vieree ja rykäset vähän kurkkuu, et saat niiden huomion. Sitten sanot miehel: "Hei voiks lainata tota mullekki vähäks aikaa, ku alkaa tulee hiki ja hikiriepu unohtu kotiin"

Kauneushan on katsojan silmissä mut ei HELVETTI mitä touhua :D Mitähän tapahtui tämän rankan urheilusuorituksen jälkeen... Jääköön arvoitukSeksiksi.

Back
Ylös Bottom