Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
musta olis ainakin tosi söpöö kun joku pullukka olis päättänyt alkaa ottamaan itseään niskasta kiinni ja tullut salille, kiinnittänyt huomionsa juuri minuun ja ajatellut että tuolta minäkin haluan näyttää, ja alkanut seuraamaan mun liikkeitä ja tekemään perässäEn tiiä potuttaako eniten, mutta potutttaa kuitenkin; toissapäivänä salilla treenailin selkää ja olkapäitä, ja sainpa napattua heti sellasen siiderivalas varjon mukaani joka seuras mua koko treenin ajan. Aina kun lopetin jonku liikeen se tuli ja teki saman. Aivan joka liikeen kohalla, se seuras ku hai laivaa, hirveen ahdistavaa. Olkapäitä se tuli sit tekemää mun viereen kun lopetin ite sen salin ympäri hiihtämisen ja linnottauduin siihen käsipainotelineen lähettyville. Mutta koooooko ajan se hiihteli ihan kannoilla.. Muuten ihan fine, ois tullu vaikka kysymään neuvoa tai jotain, häiritsevää tollanen tuijottelu. Melkeen menetin hermoniki siihen ja meinasin kysyä että jos se kerran almost samalla ohjelmalla menee niin mitäs tehää seuraavaks :D :D Meinasin myös tahallaa tehä ihan päin vittua jotain ja kattoo että tekeekö se perässä, mutta ei mul ollu mielikuvitusta tarpeeks. Apinoimalla oppii, tiedetäään, mutta tarviiko se tehä niin näkyvästi että tällaset herkät ihmiset häiriintyy ja saa jonku skitsofrenian "kääk joku fat ass seuraa mua" :D
musta olis ainakin tosi söpöö kun joku pullukka olis päättänyt alkaa ottamaan itseään niskasta kiinni ja tullut salille, kiinnittänyt huomionsa juuri minuun ja ajatellut että tuolta minäkin haluan näyttää, ja alkanut seuraamaan mun liikkeitä ja tekemään perässä

Jostain syysta mua myos aina arsyttaa naisten ujous pukkarissa. Ei silla, etta haluaisin valttamatta katsella muiden alastomia vartaloita, mutta nayttaa typeralta kun jengi menee verhon taakse vaihtamaan vaatteita. Tama on taysin irrationaalinen arsytys, koska eihan se minun vaatteiden vaihtamiseeni tai treeniini tai mihinkaan muuhunkaan vaikuta yhtaan :D
Mä oon aina tissit paljaana ja kipittelen pyyhe käsissä suihkuunkin. Kaikki kääriytyy yleensä siihen pyyhkeeseen suihkuun mennessä. Sitäpaitsi monet kerrat kun oon suihkusta tullu on niin kuuma, että kuivattelen tukankin pelkissä alusvaatteissa, myös kosteusvoide ehtii imeytyä hyvin sillä aikaa eikä jää lähmäsenä vaatteisii.. Ja tosin käyn useimmiten suihkussa vaan jos käyn aamuaerobisen tekemässä salilla, eli en juuri koskaan.. Illalla tuun mieluummin hikisenä kotii ja omaa suihkuun <3
Mutta voi vittu, naiset saunassa pyyhe päällä?!? Tai biksut päällä. Jos mennään saunaan niin sinne mennään alasti.
Mä oon aina tissit paljaana ja kipittelen pyyhe käsissä suihkuunkin. Kaikki kääriytyy yleensä siihen pyyhkeeseen suihkuun mennessä. Sitäpaitsi monet kerrat kun oon suihkusta tullu on niin kuuma, että kuivattelen tukankin pelkissä alusvaatteissa, myös kosteusvoide ehtii imeytyä hyvin sillä aikaa eikä jää lähmäsenä vaatteisii.. Ja tosin käyn useimmiten suihkussa vaan jos käyn aamuaerobisen tekemässä salilla, eli en juuri koskaan.. Illalla tuun mieluummin hikisenä kotii ja omaa suihkuun <3
Mutta voi vittu, naiset saunassa pyyhe päällä?!? Tai biksut päällä. Jos mennään saunaan niin sinne mennään alasti.
Että ku rupes ärsyttämään ihan täysillä tänään kun joku teki pystypunnerrusta käsipainoilla siinä mun vieressä. Joka ikisen toiston yläosassa ne kässärit piti lyödä toisiaan päin niin kovaa, että olen nyt täysin kuuro. Onneks se sentään teki ne toistot myös kauheella vauhdilla ni se oli äkkiä ohi. Sen ymmärrän kyllä hyvinkin, jos painot välillä vahingossa toisiaan koskettaa siellä, mutta että joka ikisellä toistolla niitä pitää hakata ihan ku niitä oikeen koittais hajottaa.
Ja ei, en ole oikeasti kuuro.
^Minäkään en kyllä ymmärrä miks ne pitää lyödä siellä ylhäällä yhteen?

Tapahtuiko tämä minkä kaupungin salilla? Itse panin merkille saman asian eilen illalla.
"No ku Supermassakin lyö ne yhteen siinä sen videolla..."Varmaan joku saliohjaaja on neuvonut että parhaan tuloksen saa noin ja asiakkaat uskoo... Tosin se ois vähä outoo ku ne ohjaajat kattoo kaikenlaista kolistelua yleensä kieroon. Mitähä nuo sanos, jos kävis kysyy, miks ne lyö ne painot ylhäällä yhteen? :D
Tapahtuiko tämä minkä kaupungin salilla? Itse panin merkille saman asian eilen illalla.