Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

@jebou
Nyt kun mietin niin olisit voinut tossa tilanteessa vetästä kaikki klassikot niinkuin pullistella hauiksia ja varjonyrkkeillä peilin edessä. Hukattu tilaisuus..

Kivasti tuli mieleen will&gracesta toi grace ku se on niin pihi et pitää kattoo vierestä ku pt ohjaa toista tyyppiä ja tekee perässä :D

En tiiä potuttaako eniten, mutta potutttaa kuitenkin; toissapäivänä salilla treenailin selkää ja olkapäitä, ja sainpa napattua heti sellasen siiderivalas varjon mukaani joka seuras mua koko treenin ajan. Aina kun lopetin jonku liikeen se tuli ja teki saman. Aivan joka liikeen kohalla, se seuras ku hai laivaa, hirveen ahdistavaa. Olkapäitä se tuli sit tekemää mun viereen kun lopetin ite sen salin ympäri hiihtämisen ja linnottauduin siihen käsipainotelineen lähettyville. Mutta koooooko ajan se hiihteli ihan kannoilla.. Muuten ihan fine, ois tullu vaikka kysymään neuvoa tai jotain, häiritsevää tollanen tuijottelu. Melkeen menetin hermoniki siihen ja meinasin kysyä että jos se kerran almost samalla ohjelmalla menee niin mitäs tehää seuraavaks :D :D Meinasin myös tahallaa tehä ihan päin vittua jotain ja kattoo että tekeekö se perässä, mutta ei mul ollu mielikuvitusta tarpeeks. Apinoimalla oppii, tiedetäään, mutta tarviiko se tehä niin näkyvästi että tällaset herkät ihmiset häiriintyy ja saa jonku skitsofrenian "kääk joku fat ass seuraa mua" :D
musta olis ainakin tosi söpöö kun joku pullukka olis päättänyt alkaa ottamaan itseään niskasta kiinni ja tullut salille, kiinnittänyt huomionsa juuri minuun ja ajatellut että tuolta minäkin haluan näyttää, ja alkanut seuraamaan mun liikkeitä ja tekemään perässä

Sain treenikaverin kamppiksestani. Ensin han ihmetteli etta treenaanko mina painoilla, minka jalkeen pyysi etta naytan miten se tehdaan. Naytin pari liiketta, mutta missaan kaveri ei tehnyt kuin yhden tai puolitoista sarjaa koska paino oli liian painava (kaskin vaihtamaan pienempaan, mutta kiinnostus ilmeisesti lopahti), liike ei tuntunut kivalta tai nolotti (takareidet maaten). Sinne se sitten loikki kuntopyorailemaan ja tekemaan vatsarutistuksia. Treenin jalkeen ilmoitti etta alkaa kayda salilla kanssani. Eihan tama nyt niin kovasti potuta, mutta arsyttaa kun ensin halutaan oppia mutta sitten ei edes viitsita tehda kunnolla... Jos jotain positiivista pitaa hakea, niin saanpahan seuraa alkulamppareihin ja matkoille.

E. Jostain syysta mua myos aina arsyttaa naisten ujous pukkarissa. Ei silla, etta haluaisin valttamatta katsella muiden alastomia vartaloita, mutta nayttaa typeralta kun jengi menee verhon taakse vaihtamaan vaatteita. Tama on taysin irrationaalinen arsytys, koska eihan se minun vaatteiden vaihtamiseeni tai treeniini tai mihinkaan muuhunkaan vaikuta yhtaan :D

Pari päivää sitten salilla ristikkäistaljan toisessa päässä oli joku nainen tekemässä jotain naistenliikettä ja menin sitten toiseen päätyyn tekemään ojentajia. Kun olin saanut eka sarjan tehtyä tämä nainen tulee sanomaan, että hän oli kyllä tekemässä molemmissa päädyissä. Toisessa päädyssä kun ei voinut tehdä liikettä toiselle kyljelle, koska lähellä olevat puolapuut ovat tiellä. Sanoin etten tiennyt hänen tarvitsevan molempia taljoja, mutta voin kyllä siirtyä muualle tekemään jotain muuta liikettä. Nainen ilmoitti hieman tympeän oloisesti ettei tarvitse hän menee itse tekemään jotain toista liikettä ja tulee minun jälkeen tekemään omat sarjansa.

Se ei haittaa, että oli "varannut" molemmat taljat, eikä sekään, että huomautti asiasta. Miksi kuitenkin huomauttaa asiasta, jos ei kelpaa anteeksi pyyntö ja se, että olisin itse tullut tekemään sarjat vasta hänen jälkeensä?

Toinen seikka mikä tuossa ärsytti oli, että kokeilin naisen poistuttua salilta mahtuuko taljan yhdessä päädyssä tekemään sitä naisen liikettä molemmille puolille. No hyvin mahduin tekemään, eikä puolapuut olleet todellakaan tiellä. Tästä voidaan vetää loogisesti johtopäätös, että nainen oli minua isompi ja leveämpi.

musta olis ainakin tosi söpöö kun joku pullukka olis päättänyt alkaa ottamaan itseään niskasta kiinni ja tullut salille, kiinnittänyt huomionsa juuri minuun ja ajatellut että tuolta minäkin haluan näyttää, ja alkanut seuraamaan mun liikkeitä ja tekemään perässä

Heeei siistiä että oonki ehkä edes mahdollisesti jonku mielestä peräti kadehdittavan hyvässä kunnossa :D :rock:

Jostain syysta mua myos aina arsyttaa naisten ujous pukkarissa. Ei silla, etta haluaisin valttamatta katsella muiden alastomia vartaloita, mutta nayttaa typeralta kun jengi menee verhon taakse vaihtamaan vaatteita. Tama on taysin irrationaalinen arsytys, koska eihan se minun vaatteiden vaihtamiseeni tai treeniini tai mihinkaan muuhunkaan vaikuta yhtaan :D

Mä oon aina tissit paljaana ja kipittelen pyyhe käsissä suihkuunkin. Kaikki kääriytyy yleensä siihen pyyhkeeseen suihkuun mennessä. Sitäpaitsi monet kerrat kun oon suihkusta tullu on niin kuuma, että kuivattelen tukankin pelkissä alusvaatteissa, myös kosteusvoide ehtii imeytyä hyvin sillä aikaa eikä jää lähmäsenä vaatteisii.. Ja tosin käyn useimmiten suihkussa vaan jos käyn aamuaerobisen tekemässä salilla, eli en juuri koskaan.. Illalla tuun mieluummin hikisenä kotii ja omaa suihkuun <3

Mutta voi vittu, naiset saunassa pyyhe päällä?!? Tai biksut päällä. Jos mennään saunaan niin sinne mennään alasti.

Mä oon aina tissit paljaana ja kipittelen pyyhe käsissä suihkuunkin. Kaikki kääriytyy yleensä siihen pyyhkeeseen suihkuun mennessä. Sitäpaitsi monet kerrat kun oon suihkusta tullu on niin kuuma, että kuivattelen tukankin pelkissä alusvaatteissa, myös kosteusvoide ehtii imeytyä hyvin sillä aikaa eikä jää lähmäsenä vaatteisii.. Ja tosin käyn useimmiten suihkussa vaan jos käyn aamuaerobisen tekemässä salilla, eli en juuri koskaan.. Illalla tuun mieluummin hikisenä kotii ja omaa suihkuun <3

Mutta voi vittu, naiset saunassa pyyhe päällä?!? Tai biksut päällä. Jos mennään saunaan niin sinne mennään alasti.

En voinut sille mitään että sain tästä hienoja mielikuvia... :kuola:

Ja jos vielä ketjunaiheeseen jotain, niin ehdottomasti urheilijat, jotka kokee ettei painoja tai tankoa tarvi laittaa takaisin sinne mistä ottaa.

nää saakelin siivoojat kenestä oon johonki ketjuun jo aikasemminkin nurissu.. niitä on siis parhaimmillaan VIISI yhtäaikaa, kaikki kulkee peräkanaa, ja kaikki 5 siivoaa yhtäaikaa samaa laitetta, pölyhuiskuilla. Joskus joku nakitetaan työntämään siivouskärryä..
eilen olin tekemässä taljassa pulloveria, just viimestä sarjaa menossa kun yks näistä eukoista tulee sen saatanan pölyhuiskan kanssa siihen mun naaman eteen huitomaan :face: perkele puol salia tyhjänä ni pitää tulla just siihen huitomaan, ja kyllä vitussa muuten häiritsee kun tulee suunilleen siihen mun ja pakan väliin huitomaan..

no, olin sitten suihkun jälkeen lähössä duuniin.. hirvee pissahätä palkkarista ja katoin taas kaikki vessat: EI KÄSISAIPPUAA :D no, lähdin sitten kupla otsassa laittamaan kenkiä jalkaan. nyt tää perhanan pölyhuiskuttaja tunkee sen saatanan siivouskärrynsä kanssa mun taakse, niin etten pääse kumartumaan laittamaan kenkiä jalkaan. kysyn siinä sitten nätisti että voisiko saada käsisaippuaa kun kaikista vessoista on TAAS loppu. nyt kaikki viisi eukkoa rupee pyörimään ympyrää, odottelen hetken vastausta ja lopulta joku saa sanottua että ei niitä toimiteta meille ajoissa.........

ja miksei voi vaan rätillä pyyhkiä, toi huiskulla huitominen on ihan yhtä tyhjän kanssa!!!!!!! aaaaaarg:curs: mut myös se vituttaa että jos joskus erehdytään käyttämään rättiä, niin ne on semmosia läpimärkiä että kaikki laitteet jää kanssa läpimäräks!!

MIKSEN MÄ OLE SIIVOOJA?!

3346f60.gif

Että ku rupes ärsyttämään ihan täysillä tänään kun joku teki pystypunnerrusta käsipainoilla siinä mun vieressä. Joka ikisen toiston yläosassa ne kässärit piti lyödä toisiaan päin niin kovaa, että olen nyt täysin kuuro. Onneks se sentään teki ne toistot myös kauheella vauhdilla ni se oli äkkiä ohi. Sen ymmärrän kyllä hyvinkin, jos painot välillä vahingossa toisiaan koskettaa siellä, mutta että joka ikisellä toistolla niitä pitää hakata ihan ku niitä oikeen koittais hajottaa.

Ja ei, en ole oikeasti kuuro.

Että ku rupes ärsyttämään ihan täysillä tänään kun joku teki pystypunnerrusta käsipainoilla siinä mun vieressä. Joka ikisen toiston yläosassa ne kässärit piti lyödä toisiaan päin niin kovaa, että olen nyt täysin kuuro. Onneks se sentään teki ne toistot myös kauheella vauhdilla ni se oli äkkiä ohi. Sen ymmärrän kyllä hyvinkin, jos painot välillä vahingossa toisiaan koskettaa siellä, mutta että joka ikisellä toistolla niitä pitää hakata ihan ku niitä oikeen koittais hajottaa.

Ja ei, en ole oikeasti kuuro.

Tapahtuiko tämä minkä kaupungin salilla? Itse panin merkille saman asian eilen illalla.

Tapahtuiko tämä minkä kaupungin salilla? Itse panin merkille saman asian eilen illalla.

Oon kans huomannu saman ilmiön, kyseinen kaveri tekee täälläpäin niin että ensin nostaa ne ihan normaalisti ylös, ja kun pitäis laskea ne alas niin ennen sitä kolauttaa ne yhteen. Ei siin oo järkeä, se näyttää melkein erilliseltä liikkeeltä jonka hän tekee siellä ylhäällä ennen kuin laskee painot alas.

Varmaan joku saliohjaaja on neuvonut että parhaan tuloksen saa noin ja asiakkaat uskoo... Tosin se ois vähä outoo ku ne ohjaajat kattoo kaikenlaista kolistelua yleensä kieroon. Mitähä nuo sanos, jos kävis kysyy, miks ne lyö ne painot ylhäällä yhteen? :D

Varmaan joku saliohjaaja on neuvonut että parhaan tuloksen saa noin ja asiakkaat uskoo... Tosin se ois vähä outoo ku ne ohjaajat kattoo kaikenlaista kolistelua yleensä kieroon. Mitähä nuo sanos, jos kävis kysyy, miks ne lyö ne painot ylhäällä yhteen? :D
"No ku Supermassakin lyö ne yhteen siinä sen videolla..."

Se on ihan turha työntää niitä käsiä yläasennossa yhteen, miks turhaan rasittaa samalla ojentajia ja lopettaa sarja kesken ojentajien hyytymisen takia? Itse teen pystärissä tangolla ja käsipainoilla pelkästään osatoistoja ja sarja loppuu kun olkapäistä loppuu mehut. Sama vinopenkissä.

Back
Ylös Bottom