Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee huomattua melkeinpä aina, että kun joku jätkä käy vessassa, niin lähtee sieltä pesemättä käsiä...on sitten kiva koskea laitteisiin ja painoihin! :curs:
Potuttaa kun piti valita salin tai pillun väliltä.
Valitsin salin.
Mitähän vittua mä just luin? Missä mielisairaalassa sä oikeen treenaat? :DTää herätti lähinnä ihmetystä ja hilpeyttä, mutta pukkarissa kun olin saanut ulkokamppeet päälle ja suunnistin ovelle joku ehkä n.60v mies kuivatteli kassejaan hiustenkuivaajalla :wtf::lol2:
siinä se ihan pokkana piti vielä toista jalkaa seinää vasten jotta sai kassit kunnolla esiin. tämä oli siis vielä ihan oven vieressä, mistä pääsee käytävälle. toiv. en näe tätä enää toiste :D
Tää herätti lähinnä ihmetystä ja hilpeyttä, mutta pukkarissa kun olin saanut ulkokamppeet päälle ja suunnistin ovelle joku ehkä n.60v mies kuivatteli kassejaan hiustenkuivaajalla :wtf::lol2:
siinä se ihan pokkana piti vielä toista jalkaa seinää vasten jotta sai kassit kunnolla esiin. tämä oli siis vielä ihan oven vieressä, mistä pääsee käytävälle. toiv. en näe tätä enää toiste :D

Nyt ihan oikeesti niitä kamoja paikoilleen kun niitä ei käytetä! On oikeesti todella ärsyttävää kun niitä painoja jätetään laitteisiin, eikä voi ikinä tietää onko jollain vatipäällä siinä sarja kesken! Lisäksi jos käytät salin omia varusteita, niin palauta ne omille paikoilleen.. Erittäin mukavaa löytää vasta selkätreenin lopuksi vetoremmit salin pimeimmästä ja syrjäisimmästä nurkasta kun joku wannabe-coleman on tehnyt t-kulmista 5kg:n limppu tangossa... Ja tämän tiedän koska se femma oli, ylläri ylläri vielä kiinni siinä tangossa!
Ottamatta muuhun kantaa, mutta mun mielestä tollasen yhden kiekon voi ihan hyvin jättää kulmistankoon. Kukaan ei kuitenkaan ole niin kynis että yhteensä tangon kanssa 25kiloa kahden käden kulmasoudussa olisi liikaa painoa. Ja kun siinä on se yksi kiekko, on seuraavan paljon helpompi alkaa laittaa rautaa tankoon kun se on jo maasta irti.