Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kädet seuraa kehon yleisen lihasmassan määrää. Sen takia ei ole pientä kaveria yli 50 cm käsillä. Kyllä ne sieltä kasvaa kun pattia tulee muuallekkin tarpeeksi.

armwrestle2.webp

Tänään oli se päivä, kun multa tultiin kesken sarjan kysymään että käytänkö vieressä lojunutta jotain härpäkettä. Koska mulla on mp3-soitin, piti keskeyttää hommat, ottaa luurit pois korvista ja kysyä että mitä??

^Jokseenkin typerä pitää olla, jos kesken sarjan tulee kyselemään. Tämmösten kyselijöiden omat treenit on sitten varmaan semmosia, että kesken kovan kyykkäyksenkin ne voi höpötellä kavereille. Onhan se niin, että jos reenaa kunnolla niin ei siinä pysty samalla muita joutavia höpisemään.

Jos vähänkin näyttää siltä, että kysyjällä ei ole sellaista hätää joka edellyttää välitöntä reagointia, niin kuin vaikka sairaskohtaustapausta, niin oma sarja tehdään kaikessa rauhassa loppuun asti ja sitten vasta selvitetään, että oliko sillä jotain asiaakin.

Eniten vituttaa tilannetajuttomat ihmiset. Eniten komediaa taas irtoaa keski-ikäisitä miehistä, jotka ei vaan voi tehdä mitään liikettä pienemmillä painoilla kuin minä :D Hauskaa kun Pertti, 43v kaljamaha rytkyen kiskoo alataljaa sydänkohtauksen rajoilla VAIN ja ainoastaan oman egonsa tähden :D

alkanu ärsyttää tony ja sen kalsarit+verkkopaita+vyö yhdistelmä myllyssä.. miks sillä ei oo vaatteita? miks se on aina samassa mestassa ku ite pitäis treenata? argh..

Olin niin äimistynyt ja hämmästynyt plus sen verran hyvin kasvatettu että vastaan kun kysytään, että tuli ihan selkärangasta sarjan keskeytys. Olen vieläkin hämmentynyt moisesta urpoudesta :wtf:

Onko se dippiteline pakko raahata peilin eteen. /_\

1. Epävarmuus omasta tekniikasta. Ei siis niin, etten tietäisi miten liikkeet tehdään, mutta esim. kyykyssä ja mavessa on itse hieman hankalaa arvioida omaa tekemistä, ja välillä tulee jostain syystä epäiltyä tekniikkavirheitä. Pitäisi kai joskus kuvata joku sarja tai pyytää jotain kokeneempaa kaveria katsomaan.. noh, ainakaan toistaiseksi mitään vammoja ei ole ilmaantunut, ja tulostakin tulee kohtalaisesti.

2. Oma kyvyttömyys joustaa ja sopeutua treeneissä. Jotkut liikkeet haluan tehdä täsmälleen tietyssä vaiheessa treeniä, ja jos kys. liikkeen suorituspaikka on silloin varattu, niin sitten odotellaan. Treeni katkeaa ikävästi jos joutuu odottelemaan pitkään, mutta valitsen silti odottelun mieluummin kuin liikkeiden tekemisen "väärässä" järjestyksessä.. Esim. kyykyssä ja mavessa en viitsi kysyä lupaa tehdä välissä, kun vaativat yleensä melko paljon painojen kanssa mähläämistä.

3. Maha alkaa olla tiellä jalkaprässissä :D

^^Jos välttämättä haluaa nähdä omat valtavat pecsit ja ojentajat :D Omalla salilla se on ikkunan edessä, joka aukeaa samassa tilassa olevaan jäähalliin, niin saa siitä peilattua itteään kiitos heijastuksen. :)

Imo mikä tahansa liike peilin edessä jos mahdollista. Parantaa ainakin mulla poikkeuksetta suoritusta kun näkee liikeradan ja kohdelihakset.

Joo siis tulee siinä monestakin syystä treeniin paljon boostia, kun on peilin ääressä.
1.Näkee pumpissa olevat lihakset ja tulee iso olo
2. huomaa, että on oikea liikerata ja oikeat lihakset tekevät työtä
3. Näkee ne jumalaiset raudat, jotka saa nostettua
4. Jos tekniikka meinaa mennä paskaksi niin helppo korjata siitä
(5. Ja joillain niistä voi katsoa onko fleda/meikki vielä kunnossa)
(6. Saa tarkkailtua vaivihkaa muita treenaajia tauoilla ilman, että tuijottaa liian pahasti suoraan kohti)
:D

Onko teillä peilinkäyttäjillä myös vessassa peilit pyllynpyyhkimistä varten? Uskosin että kaikilla olisi suoritustekniikka varmasti parempi pienen totuttelun jälkeen ku ei tarvitsisi katsoa itseä peilistä.

En nyt ymmärrä mitä vittua se haittaa jos tykkää kattoa peiliin tehdessä liikkeitä salilla? Ite teen kaiken mahdollisen peilin edessä jo ihan sen takia. että siitä näkee tekniikan ja sitäpaitsi peilin edessä pullistelu on parasta salilla käynnissä! :)

Toki saa käyttää peiliä mutta kuten asian ilmaisin niin mua häirittee ku meän salilla dippiteline siirretään aina peilin eteen, tukkien kulkuväylän.

Ja jos sä tekniikkaa haluat katsoa niin pelkästään edestä näkeminen ei riitä. Paitsi jos sä puhut hauiskääntöjen ja muiden turhanpäivästen liikkeiden tekniikasta.

Saatanan kuvottava irstas läski hinaaja joka luulee voivansa varata kaikki laitteet jättämällä puntit niihi päälle. Ei se mua haittaa, mut tollane "salinomistaja" asenne pistää vituttaa

Ei nyt yleisesti potuta, mutta tänään jotenkin huvitti ja ärsytti, kun salilla 2 isokokoista kaveria huutelee toisilleen toisilta puolilta salia(siis oikeasti niin kaukaata kuin mahdollista, tosin sali ei ole järin iso) jotain kisajuttuja, penkkituloksia ja muuten vaan tekevät itsensä mahdollisimman näkyväksi.

Back
Ylös Bottom