Kontulan kuntokellari? Ihmetyttää miten sen joku on sinne saanut jumitettua.
Kyllä. En oo varma oliko vielä tänään ku joku teki sarjaa siinä... Joo yritin varmaa 5min repiä irti mutta sitten tyydyin kohtaloon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kontulan kuntokellari? Ihmetyttää miten sen joku on sinne saanut jumitettua.
tänään hatutti ekaa kertaa salilla, olin jonotellu noin 20min penkkiin ja lämmitelly siinä samalla oikeen huolella kun ei muutakaan tekemistä ollut, ja juuri kun edellinen penkkaaja sai viimesetkin painot purettua ja lähti meneen niin ovesta paukkaa joku hyypiö ja kävelee salamana suoraa mun penkille, perkele :D no tyydyin kohtalooni kun tämmönen vässykkä kato olen enkä alkanut riehuun, odottelin sit 5min lisää ja pääsin toiseen penkkiin, loppu hyvin kaikki hyvin ja ennätykset paukku
no en nyt sanois :D se osas olla röyhkeempi, se voitti
Salilla käymisessä:
- Ruuhkat
- Kuntosalilaitteita kännykkä- tai juomapullotelineinä käyttävät (poistan esineen ronskisti kysymättä, jos tarviin sitä laitetta)
Treenaamisessa yleensä:
- Jatkuva syöminen, isojen ruokamäärien kantaminen kaupasta ja kauppalaskut
- Aina joku paikka kipeänä
- Usein vetelä paska ja pahan hajuiset pierut
Mut nimenomaan omaa saamattomuuttahan se on kun et viittiny mennä huomauttamaan sille.
Potuttaa se, kun ukko soittaa et tulee hakemaan, koska on kiire ja sitten ois vielä 4 sarjaa pohkeita tekemättä. No nopeasti levyt paikoilleen ja sitten pohkeita vääntämään melkein puolet lyhyemmillä palautuksilla. Ihmettelin ku tuntus niin kevyeltä, mutta sitten painoja pois ottaessa huomaan, että painoista puuttui 3,75kg... No ei voinut mitään ku täytys tuli perseen alla juosta salilta pois.
Lauantai-iltana noin kello 20-20.30 olin salilla ja vieläpä ensimmäistä kertaa siten, että sielä aivan yksin. Heitin salin levyvalikoiman parhaan levyn soimaan, kyseinen levy soi ehdottomasti liian harvoin. Fiilis oli hyvä ja rauta nousi. KUNNES noin kello 20.31 kesken pystypunnerruksen musiikki loppui ja vaihtui radiopookin vittumaisen juontajan ääneen, jota seurasi noin viisi sekunttia myöhemmin se, että joku noin 55v vitun juntin näkönen äijä tulee salin puolelle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja aloittaa penkkaamisen 30kilolla imien voimaa radiopookin illan tarjonnasta. Vitutti. Eli salilla käynnissä potuttaa ehkä eniten paska musiikki.
turvakengillä ja ne saatanan kengät aina siinä telineessä pukkarin ulkopuolella ja vieressä lukee kissankokosilla kirjaimilla että 'KENKIEN JATKUVA SÄILYTYS KIELLETTY'. Kengät ollu siinä yhtä kauan ku oon kyseisellä salilla reenannu eli n. 4v.
Taidat olla samalla salilla, Hot Gymillä manskullla, mäkin oon tota välillä ihmetellyt.