Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

tänään hatutti ekaa kertaa salilla, olin jonotellu noin 20min penkkiin ja lämmitelly siinä samalla oikeen huolella kun ei muutakaan tekemistä ollut, ja juuri kun edellinen penkkaaja sai viimesetkin painot purettua ja lähti meneen niin ovesta paukkaa joku hyypiö ja kävelee salamana suoraa mun penkille, perkele :D no tyydyin kohtalooni kun tämmönen vässykkä kato olen enkä alkanut riehuun, odottelin sit 5min lisää ja pääsin toiseen penkkiin, loppu hyvin kaikki hyvin ja ennätykset paukku

tänään hatutti ekaa kertaa salilla, olin jonotellu noin 20min penkkiin ja lämmitelly siinä samalla oikeen huolella kun ei muutakaan tekemistä ollut, ja juuri kun edellinen penkkaaja sai viimesetkin painot purettua ja lähti meneen niin ovesta paukkaa joku hyypiö ja kävelee salamana suoraa mun penkille, perkele :D no tyydyin kohtalooni kun tämmönen vässykkä kato olen enkä alkanut riehuun, odottelin sit 5min lisää ja pääsin toiseen penkkiin, loppu hyvin kaikki hyvin ja ennätykset paukku

Sori nyt vaan, mutta eikö tuo nyt oo vähän niinQ omaa saamattomuutta :D

Salilla käymisessä:

- Ruuhkat
- Kuntosalilaitteita kännykkä- tai juomapullotelineinä käyttävät (poistan esineen ronskisti kysymättä, jos tarviin sitä laitetta)

Treenaamisessa yleensä:

- Jatkuva syöminen, isojen ruokamäärien kantaminen kaupasta ja kauppalaskut
- Aina joku paikka kipeänä
- Usein vetelä paska ja pahan hajuiset pierut

Ootkohan mun kauan kadoksissa ollut kaksonen? :D

Tällä hetkellä vituttaa nämä saatanan rakot ja pari helvetin kipeää haavaa toisessa kämmenessä. Joku kk sitten repes mavea tehdessä oikeasta kämmenestä kahdesta kohtaa, just tosta mistä "sormet alkaa", kahden sormen kohdalle about sentin viilto. Pari kertaa ollu jo melkeinpä poissa mut tänään selkäreenissä aukes ja helvetin tuskaa tehdä mitään vetäviä liikkeitä. On vielä niin pirun hankalassa kohassa että vaikeeta mitään laastareita yms noihin laitella. Ja mitään hanskojahan mää en käytä en nyt enkä koskaan!

Tällä hetkellä ottaa päähän se, että salilla käynnistä ei ole tullut mitään. Taitaa olla pieniä motivaatio ongelmia, kun muutamana päivänä on perse homeessa löhöily kuulostanut salia paremmalta.
Nyt varmaan on paikallaan ohjelman vaihto ja motivaation hakeminen peilin edestä.

Mua nyt ei yleensä kiinnosta muitten jutut salilla tai muussakaan elämässä, mutta eilen otti päähän kun treenin lopussa saaliin joka on muutenkin vtun pieni paukkasi neljä lippalakki amista ulkovaatteissaan mukanaan helvetinmoinen röökin katku. Omat jumpat oli onneksi lopussa, koska oksennus ei ollut kovin kaukana, mutta loppuverryttelyt jäi tällä kertaa tekemättä. Itsekin poltan, mutta en oo tajunnut kuinka oksettava haju siitä lähtee. Jos vaikka nyt samaan rahaan lopettaisi itsekkin.

Potuttaa se, kun ukko soittaa et tulee hakemaan, koska on kiire ja sitten ois vielä 4 sarjaa pohkeita tekemättä. No nopeasti levyt paikoilleen ja sitten pohkeita vääntämään melkein puolet lyhyemmillä palautuksilla. Ihmettelin ku tuntus niin kevyeltä, mutta sitten painoja pois ottaessa huomaan, että painoista puuttui 3,75kg... No ei voinut mitään ku täytys tuli perseen alla juosta salilta pois.

Kai tää on läppä?

[ e ] tuntus, täytys :face: --> älä sano näin

Lauantai-iltana noin kello 20-20.30 olin salilla ja vieläpä ensimmäistä kertaa siten, että sielä aivan yksin. Heitin salin levyvalikoiman parhaan levyn soimaan, kyseinen levy soi ehdottomasti liian harvoin. Fiilis oli hyvä ja rauta nousi. KUNNES noin kello 20.31 kesken pystypunnerruksen musiikki loppui ja vaihtui radiopookin vittumaisen juontajan ääneen, jota seurasi noin viisi sekunttia myöhemmin se, että joku noin 55v vitun juntin näkönen äijä tulee salin puolelle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja aloittaa penkkaamisen 30kilolla imien voimaa radiopookin illan tarjonnasta. Vitutti. Eli salilla käynnissä potuttaa ehkä eniten paska musiikki.

Lauantai-iltana noin kello 20-20.30 olin salilla ja vieläpä ensimmäistä kertaa siten, että sielä aivan yksin. Heitin salin levyvalikoiman parhaan levyn soimaan, kyseinen levy soi ehdottomasti liian harvoin. Fiilis oli hyvä ja rauta nousi. KUNNES noin kello 20.31 kesken pystypunnerruksen musiikki loppui ja vaihtui radiopookin vittumaisen juontajan ääneen, jota seurasi noin viisi sekunttia myöhemmin se, että joku noin 55v vitun juntin näkönen äijä tulee salin puolelle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja aloittaa penkkaamisen 30kilolla imien voimaa radiopookin illan tarjonnasta. Vitutti. Eli salilla käynnissä potuttaa ehkä eniten paska musiikki.

Mp3-soitin ois kova?

itseä vituttaa ku täytti 23 niin alkoi paikat hajoo (vanhus joopajoo) ja se jos joku syö motivaatiota ku ei pysty treenaan niin kovaa mitä haluis.

Sali täynnä raavaita miähiä reenaamassa. Radiosta tulee luonnollisesti radio rock koska miehekkäät miehet kuuntelee ainoostaan rokkia. Salille vaappuu yksi nainen, kääntää radion sputnikille ja istuutuu reidenloitontajaan lukemaan seiskaa.

No ei mene. Tai menee toki, jos mamman treeni koostuu eri laitteissa suoritettavista sarjoista mallia: 1x30min nylkytys.

Mutta jokainen tyylillään. Jos tahtoo lukea samalla niin lukekoot. Komediaa ja huonoa salikäyttäytymistä tuossa on ennemminkin tuo ensimmäinen kohta, että mennään kääntämään radiokanavaa oman maun mukaa salilla jo olleilta useilta treenaajilta mitään kysymättä.

On ollut joskus mp3-soitin mukana, mutta tahtoo tulla korvat saatanan kipeeksi kun joutuu aika kovalla kuunteleen johtuen taustalla pauhaavasta musiikista. Toisekseen vissiin ku ei ollu tottunu pitään sitä soitinta mukana nii jotenki häiritti enemmänki.

Potutukseen meni eilen salilla myös se, että kun olin tekemässä vatsoja voimapyörällä ja menin hakemaan pulloa noin kymmenen metrin päästä niin joku läski akka vaihtoi sen mun polvien alla olleen patjan ohuempaan patjaan ilmeisesti kuvitellen, etten huomaisi. Tai sitte se vaan oli massansa vuoksi oikeutettu saamaan polvilleen suuremman pehmusteen :face:

turvakengillä ja ne saatanan kengät aina siinä telineessä pukkarin ulkopuolella ja vieressä lukee kissankokosilla kirjaimilla että 'KENKIEN JATKUVA SÄILYTYS KIELLETTY'. Kengät ollu siinä yhtä kauan ku oon kyseisellä salilla reenannu eli n. 4v.

Taidat olla samalla salilla, Hot Gymillä manskullla, mäkin oon tota välillä ihmetellyt.

Back
Ylös Bottom