Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itseäni potuttaa vanhempien ihmisten kommentit, kun kuulevat, että nostelen punttia. Olen itse yli 30, mutta tarkoitan +50v ihmisiä. Aina he alkavat puhua jostain tutusta, enostaan, koulukaveristaan, kaimastaan, joka nosti 600kg fiiatin kokonaan ilmaan, tai sadan kilon säkkejä heitteli kolmea kerralla vuonna 69. Tai sitten he ovat itse nuorena nostaneet penkistä vähintään saman, kuin minä. Vaikka salikokemus on tosiasiassa jäänyt muutamaan kertaan, ja penkistä on noussut munat katossa 70kg. Itse kun treenailen kotona, ja joku tulee käymään kesken treenin, niin johan alkaa jutut. Ja samat ihmiset kertovat aina samat jutut, joka kerta, kun teen jotain voimaa vaativaa työtä. Anoppikin jaksaa aina kertoa jostain nuoruuden tutusta jota kytsuttiin trukiksi, kun oli niin paljon voimaa. Voi vattu, että kiinnostaa. Kyllä minäkin sen verran tiedän, että aina löytyy joku vahvempi jamppa jostain. Niin ellei sitten oma nimi satu olemaan Marius.
Mistähän tämäkin johtuu, kateudesta?

Yleensä ihmiset ketkä eivät itse nostele, pyrkivät vähättelemään kaikkea siihen liittyvää.

e: hidas

Itseäni potuttaa vanhempien ihmisten kommentit, ... Mistähän tämäkin johtuu, kateudesta?

Tästä tuli niin mieleen oma appiukko. Tässä kaverissa tietysti yhdistyy pienen miehen iso ego ja sen päälle vielä lapinmiehen lisä. Täällä etelässä en jotenkin jaksa innostua tarinosta jossa viisi vuotiaana tehtiin jo ihmetekoja ja pieni mies nostaa vaikka ties minkä painoisia esineitä vasemmalla kädellä.

Ei, vaan koska kukaan ei voi olla niin kynis, etteikö vähintään se satanen olisi AINA prässissä. Ei vittu KUKAAN. Huhhuh, US-KO-MA-TON-TA! Vittu, kerran kävi serkulle samoin. Se on entinen MM-TASON painija ja oli kuulemma syyllinen paskonu housuun, kun serkku näki sen ja HEITTELI niitä 50kg levyjä sitä päin. Haha! Ei vittu koko sali nauroi sille kundille.

Kirjoitustyylistä päätellen sitä ollaan liikuttu viime aikoina Raudon ja Teston kaa.. ;-)

Joo, ei tommosia juttuja jaksa kuunnella. Ja kyllähän noita tyyppejä on tavattu monen monta jo, toinen toistaan nuorempia, oonki aina sanonu että mua ei kiinnosta mitä oot joskus tehny, näytä mitä teet nytten niin heruu sitä rispektiä.

Entisen työkaverin kanssa 59v tuli juteltua juurikin salitouhusta ja miten hän ite on ollu nuorena kovassa kunnossa, varmasti on ollukki, kyllä sen huomas että on ruumiillista työtä tehty, mutta että trukkilavalle 200kg edestä hiekkasäkkejä ja se nostettiin ylös suorille käsille :D Ja rautakanki lenti rapiat 40 metriä ku olivat pitäny voimamies kisoja kylillä. Raksallaki oli kantanu 4kpl 50kg betonisäkkejä koko päivän, kun muut kantoi vain yhtä kerralla.
Noihin juttuihin tulee vaan myönneltyä vaikka mieli tekis sanoa "Elä puhu ukko paskaa". Kyllähä se vähän vituttamaan pisti ku joka päivä samat jutut, mutta mitäs ite kerroin käyväni puntilla.

se kun kaveri väittää nostaneen 110kg penkistä vaikka nähteni nostanut "HUIKEAT" 55kg!! ja kaikessa muussa yrittää tehdä isommilla painoilla. esim hauista 20kg kp:illä vitun moisen selkävipin kanssa...1!!! niin ja ikää on itsellä 14 ja kaverilla 15..

se kun kaveri väittää nostaneen 110kg penkistä vaikka nähteni nostanut "HUIKEAT" 55kg!! ja kaikessa muussa yrittää tehdä isommilla painoilla. esim hauista 20kg kp:illä vitun moisen selkävipin kanssa...1!!! niin ja ikää on itsellä 14 ja kaverilla 15..

Mene kaveris kanssa salille nostamaan maksimeita, varmaan siinä 60kg:n kohdalla alkaa selittely... :D

Toihan on ihan normaalia täällä pakkiksellakin

Juu, eikä tuo jää pelkkään salitouhuun. Aina jollakin on pidempi muna tai kusikaari tai ainakin sen jonkun kaverilla tai isällä tai enolla tai veljen vaimon rakastajalla. :jahas:

Ihmisillä tuntuu olevan aina joku pätemisen tarve.

Juu, eikä tuo jää pelkkään salitouhuun. Aina jollakin on pidempi muna tai kusikaari tai ainakin sen jonkun kaverilla tai isällä tai enolla tai veljen vaimon rakastajalla. :jahas:

Ihmisillä tuntuu olevan aina joku pätemisen tarve.

Minusta tuollainen on vain merkki huonosta itsetunnosta.

Miten tyhmiä ihmiset on, jos laitteen vieressä on laukku ja juomapullo niin eikö sillon pitäis ymmärtää että joku tekee siinä?

Muista en tiedä, mutta ainakin minä olen erittäin monipuolisesti lahjaton. Osa tätä lahjattomuutta on huomiokyvyn puute. Joten ei, en todellakaan takaa että huomaisin tuollaista laukkua. Voi sitä yrittää laittaa laitteen päälle, jos kohta sitten voin istua sen laukun päälle...

Mutta voit ehkä kysyä vaimoltani yksityistunteja aiheesta "Jorin kanssa oleminen -- näin selviydyt tumpuloivan haahelon kanssa".

Se on perseestä ku menin salilla vessaan ja oli vaihteeks kustu pitkin reunuksia! vittu ihme saatanan dillejä sais munat leikata näiltä sioilta

edit: ja joku perus 40v läski kyyläs koko vitu reenin ajan muna ojossa.

Se on perseestä ku menin salilla vessaan ja oli vaihteeks kustu pitkin reunuksia! vittu ihme saatanan dillejä sais munat leikata näiltä sioilta

edit: ja joku perus 40v läski kyyläs koko vitu reenin ajan muna ojossa.

Menepä suihkuun jossa haisee kusi, ja sano sen jälkeen mikä on perseestä. Ai, siinähän se tulikin sanottua mikä siellä salilla vituttaa.

Käykääpä tikkurilan liikuntakeskuksessa niin ei paljoa haittaa kusiset rinkulat kun vessaan ei kuitenkaan mahdu paskalle :D en ymmärrä kuka apina nuo kopit on suunnitellut kun 180cm/85kg kaverille on hirveä operaatio päästä sinne istumaan ja lopputuloksenakin jalat tunkee ulos sieltä raoista alhaalla. Kusellekin kun menee niin saa seistä puoliksi pöntön päällä.

Onneks ei liian usein tule paskahätä salilla.

Muutenhan on loistava sali, mutta pitäähän nyt aina jostain purnata...

Ei pahemmi vituta enempikin punastuttaa ja ahistaa, vanha lihava spurgu joka tuijottelee koko reenin ajan, aivan koko reenin ajan..Lymyilee laitteiden takana ja kurkkii ymsyms

Salin tärinälaite, mikähän lienee nimeltään? Laitteessa siis tärisevä alusta, jonka päällä voi seistä tai vaikka nojailla ja ravisutella käsiään. Jotkut vanhemmat naiset tykkäävät jostain syystä jopa istua laitteen päällä vähän pidempiä jaksoja hymy huulilla.

Onhan se nyt kova treeni kun vedetään 3min stepperillä, jonka jälkeen hikoillaan siinä tärinälaitteessa puoli tuntia. Se vaan potuttaa kun tuosta laitteesta lähtee melua noin 120dB ja käyttöaste liki sata. Vois edes viedä ne laitteet johonkin syrjemmälle.

Back
Ylös Bottom