Itseäni potuttaa vanhempien ihmisten kommentit, kun kuulevat, että nostelen punttia. Olen itse yli 30, mutta tarkoitan +50v ihmisiä. Aina he alkavat puhua jostain tutusta, enostaan, koulukaveristaan, kaimastaan, joka nosti 600kg fiiatin kokonaan ilmaan, tai sadan kilon säkkejä heitteli kolmea kerralla vuonna 69. Tai sitten he ovat itse nuorena nostaneet penkistä vähintään saman, kuin minä. Vaikka salikokemus on tosiasiassa jäänyt muutamaan kertaan, ja penkistä on noussut munat katossa 70kg. Itse kun treenailen kotona, ja joku tulee käymään kesken treenin, niin johan alkaa jutut. Ja samat ihmiset kertovat aina samat jutut, joka kerta, kun teen jotain voimaa vaativaa työtä. Anoppikin jaksaa aina kertoa jostain nuoruuden tutusta jota kytsuttiin trukiksi, kun oli niin paljon voimaa. Voi vattu, että kiinnostaa. Kyllä minäkin sen verran tiedän, että aina löytyy joku vahvempi jamppa jostain. Niin ellei sitten oma nimi satu olemaan Marius.
Mistähän tämäkin johtuu, kateudesta?
Yleensä ihmiset ketkä eivät itse nostele, pyrkivät vähättelemään kaikkea siihen liittyvää.
e: hidas