Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ja jäi prässit tekemättä kun 50kg limput ei liikahtanu maasta mihkää?

Ei, vaan koska kukaan ei voi olla niin kynis, etteikö vähintään se satanen olisi AINA prässissä. Ei vittu KUKAAN. Huhhuh, US-KO-MA-TON-TA! Vittu, kerran kävi serkulle samoin. Se on entinen MM-TASON painija ja oli kuulemma syyllinen paskonu housuun, kun serkku näki sen ja HEITTELI niitä 50kg levyjä sitä päin. Haha! Ei vittu koko sali nauroi sille kundille.

Älkää nyt viittikö valittaa niistä siideriperseistä ja kynäniskoista. Pojat salettiin tyytyväisiä kun omaa isommat lihat ja tytöt kun omaa tiukemmat pyllyt. ;) Kuitenkin ootte kaikki salaa tyytyväisiä omaan edes vähän toista parempaan kondikseen.

Ei, vaan koska kukaan ei voi olla niin kynis, etteikö vähintään se satanen olisi AINA prässissä. Ei vittu KUKAAN. Huhhuh, US-KO-MA-TON-TA! Vittu, kerran kävi serkulle samoin. Se on entinen MM-TASON painija ja oli kuulemma syyllinen paskonu housuun, kun serkku näki sen ja HEITTELI niitä 50kg levyjä sitä päin. Haha! Ei vittu koko sali nauroi sille kundille.

Vanhat ihmiset ja heikommat ei jaksa. kelkka painaa jo itsestään 30-50kg + siihen 50 lätkät sivuille tekee jo 130-150kg. AINA riisutaan tangoista ja vehkeistä painoit kun lopetetaan oli kiekot sit 5kg tai 100kg lätkiä.

Ps. en usko että paskoi serkkusi takia housuun vaan pelkäsi että satuttaa itsensä aivottoman ihmispoloisen takia, joka sai tarha itkut kun sen rakkaisiin painoihin koskettiin..säälistä minäkin paskoisin housuuni :D

Ihmiset, jotka treenaavat päin vittua, mutta omaavat kuitenkin ylimielisen asenteen muita treenajia kohtaan. Tunnusmerkkeinä näille apinoille toimii vaimonhakkaajamainen olemus, verta hyytävä katse sekä pelkän yläkropan treenaaminen. Sitten on myös nää kaikesta vittuuntuvat ihmiset.. Enimmäkseen se vitutus kai johtuu siitä, että salilta löytyy niitä puolet nuorempia kavereita, jotka kuitenkin nostaa enemmän. Jälkimmäinen ei kyllä toisaalta vituta, koska se, että saan muut vittuuntumaan jostain turhasta, tuo mulle tyydytystä enemmän kun mikään muu. En siltikään pidä itteäni millään tapaa ilkeenä. :)

Vanhat ihmiset ja heikommat ei jaksa. kelkka painaa jo itsestään 30-50kg + siihen 50 lätkät sivuille tekee jo 130-150kg. AINA riisutaan tangoista ja vehkeistä painoit kun lopetetaan oli kiekot sit 5kg tai 100kg lätkiä.

Ps. en usko että paskoi serkkusi takia housuun vaan pelkäsi että satuttaa itsensä aivottoman ihmispoloisen takia, joka sai tarha itkut kun sen rakkaisiin painoihin koskettiin..säälistä minäkin paskoisin housuuni :D

Nyt pitäis kyllä sarkasmitutkan hälyyttää ihan kirkkaanpunaisena ja kovalla äänellä.

Mitäs tää tyyppi puhuu. Joku leikkauksesta toipunut saattaa tehdä ja tekeekin pienemmillä painoilla. Ja sit monille mimmeille on satku liikaa, joo joo, kyl ne prässiä tekee ainakin sillä salilla jossa treenaan joten eipä puhuta mitä sattuu (:

Täällä on enää vaikea pysyä kärryillä että kuka on sarkastinen ja kuka vain tyhmä.

sarcasm_detector.jpg

Ei potuta eniten, mutta monella ulkomaalaistaustaisella, siis yhtään yleistämättä, on tapana käyttää hajusteita todella reilusti.

Rupeaa välillä ihan silmät vuotamaan, kun tuollainen tapaus osuu viereiselle laitteelle.

Maailman typerin idea laittaa soittimeen drum'n'bass:ia ja hyppiä sitten hyppynarulla. Penikat ei varmaan toivu koskaan.

En tiiä kumpaan pitäisi nämä laittaa, tänne vai salikomediaan:
1. Se uskomaton pumppi käsitreenin jälkeen ja sitten kun yrittää sitä palkkaria juoda. Ei menää liikeradat riittää.

2. Oivasti täältä löysin nimityksen siiderivalas. Tänään niitä oli kaksin kappalein ja toinen oli jo eilenkin salilla. Nämä olivat vain poikkeavia yksilöitä, koska tulivat treenaamaan ihan vapaapainopuolelle. Mutta se ääni!!! Nyt tiedän, miltä synnytysosastolla kuulostaa. Jokaisella hauiskäännöllä se toinen piti aivan uskomattomaan AAAARGHH! Ja sama kaikissa liikkeissä ja eilenkin oli jo samat ponnistukset menossa. Toinen tuplasti isompi valas oli ensinnäkin tuonut muksunsa mukaan. Sitten kannusti toista ähkivää leidiä, mutta ei mitenkään huutamalla HYVÄ ANTAA TULLA! vaan oli enemmän sen kuulosta kuin oltaisiin lapselle puhuttu: "Hyvä, tulee vielä yksi, noniiiin antaa tulla vaan". Tollasta lepertelyä. Sitten tapahtui vaihto ja isompi alkoi tekemään SJMV:tä tai jotain, joka yritti olla kyseinen liike ja toinen siinä sitten kannusti samalla tavalla.
Ja sitten taas vaihto -.- On taidettu kattoa jotain Jutta G:tä ja yritetään nyt kannustaa samalla tavalla. Mulla ainaki meni hermot siihen, kun ei tuolla salilla ees vakionaamat/isot kaverit kannusta muuta kuin maksimiyrityksissä, jos menee tiukalle.

taisin itse aiheuttaa tänään potutusta, samaan aikaan ovesta oli pyrkimässä mummeli enkä minä jaksanut muistaa että kulkuset omaavan pitäisi toimia oletusarvoisesti palvelijana ja viihdyttäjänä vanhoille naisille. eli painelin ovesta enkä jäänyt pitämään auki tai keskustelemaan, painelin rappuja alas normaaliin tyyliini ja kuuntelin vaimenevaa mutinaa "sinähän olet fiksu kaveri muti muti..." :D kyllä taas hyvän jätkän maine parani entisestään voi veljet.

itseä ei ole kyllä oikein mikään potuttanut salilla, tungosta on vähän ollut kun on joutunut käymään ruuhka-aikana mutta aina sinne mahtuu. tai no, yksi kokematon ärsytti kun temppuili jotain ristitaljassa (siis näitä alottelevien aivan idioottimaisia käsien heilutteluita) ja kysyin, tarviiko toista päätä. sanoi, että "kohta tarvin" ja usutti toiselle, varatulle taljalle, jossa ei vaan sillä hetkellä sattunut olemaan ketään. no, ei noita yleensä pitkään tarvi katsella kun lopettavat taas harrastuksen, tää alkuvuosi on vaan tällasta.

niin ja semmonen potuttaa, että jos ei halua jutella ihmisten kanssa niin pidetään ylimielisenä ja muutenkin kelvottomana ihmisenä, mua ei vaan kiinnosta kuunnella kuinka penkki on kulkenut, tai että kuinka voimat hävisivät dieetillä, tai että kuinka monta leukaa ja miten tulisi vetää. suurin kohteliaisuus mitä ihmistä kohtaan voi tehdä on antaa hänen olla rauhassa. ja mä tunnen jo tarpeeksi ihmisiä ja pidän tarkat valintakriteerit tuttavapiirini laajentamisen suhteen, ihan tarpeeksi kokemusta siitä kuinka paljon vaivaa idiooteista on. ja tämä siis muuallakin kuin salilla.

Miten tyhmiä ihmiset on, jos laitteen vieressä on laukku ja juomapullo niin eikö sillon pitäis ymmärtää että joku tekee siinä? Varsinkin jos koittaa tehdä vähän nopeammalla tahdilla niin sitte siihen tulee joku idiootti ja pistää kaikki säädöt uusiksi ja vääntää helvetin pitkää sarjaa. Alan kantamaan salille oikeesti jotain 5l juomapulloa, ettei tarvi täyttää koskaan.

taisin itse aiheuttaa tänään potutusta, samaan aikaan ovesta oli pyrkimässä mummeli enkä minä jaksanut muistaa että kulkuset omaavan pitäisi toimia oletusarvoisesti palvelijana ja viihdyttäjänä vanhoille naisille. eli painelin ovesta enkä jäänyt pitämään auki tai keskustelemaan.....

miten se nyt liitty mitenkään viihdyttämiseen tai palvelijana oloon, jos pitää hetken jollekin ovea auki? tuskin se mummeli nyt ois kenenkään rumaa naamaa keskustelun mallissa jaksanu kauaa kattoa.. mutta että jos nyt ovea ois sen sekunnin pitäny auki..

mua vituttaa tää nykyajan välinpitämättömyys ja sellanen minä-keskeinen meininki.. ei ihme, että sitä pahoinvointiakin saa töissä joka päivä nähdä ihan tarpeeksi.. jonkun päivän voisi kuitenkin pelastaa se, että joku joskus katsoisi silmiin ja tervehtisi ilman sen isompaa showta ja keskustelua.. kuhan vaan joku joskus huomais.. kannattaa kokeilla..

miten se nyt liitty mitenkään viihdyttämiseen tai palvelijana oloon, jos pitää hetken jollekin ovea auki? tuskin se mummeli nyt ois kenenkään rumaa naamaa keskustelun mallissa jaksanu kauaa kattoa.. mutta että jos nyt ovea ois sen sekunnin pitäny auki..
niin, kommenttini tavoitteli erilaisia ironian ja sarkasmin tasoja jotka eivät nyt ihan haluamallani tavalla välittyneet. ja pointtina juurikin että olisihan sitä voinut pitää auki mutta kun on nääs välillä pää vähän jäässä. ja kyllä usein koen erityisest vanhojen naisten taholta painetta toimia viihdyttäjänä, sitä sitten haukutaan selän takana ja tiuskitaan jos ei jakseta hymyillä ja jauhaa paskaa. ja jostain syystä oletetaan että minun tulisi initioida keskustelu.
mua vituttaa tää nykyajan välinpitämättömyys ja sellanen minä-keskeinen meininki.. ei ihme, että sitä pahoinvointiakin saa töissä joka päivä nähdä ihan tarpeeksi.. jonkun päivän voisi kuitenkin pelastaa se, että joku joskus katsoisi silmiin ja tervehtisi ilman sen isompaa showta ja keskustelua.. kuhan vaan joku joskus huomais.. kannattaa kokeilla..
tämä nyt jättää huomioimatta kaltaiseni ihmiset, joilla on ongelmia tunnetilojen ymmärtämisen ja välittämisen ja ihmisten motiivien ymmärtämisen kanssa. itselleni suurin onni on saada elää rauhassa ilman että joku tunkee irvistelemään ja vääntelehtimään (tuo on se miten minä koen tunnetilojen fyysiset ilmaisut) ja kerjäämään minulta reaktioita. minun onneni ei riipu huomatuksi tulemisesta, miksi kenenkään muun riippuisi? sosiaaliset suhteet myös vievät minulta energiaa antamisen sijaan, ja suoraan sanottuna vituttaa oletus siitä että minun tulisi tarjota energiaani jollekin ihmiselle ilman mitään hyötyä itselleni.

ja on todella ärsyttävää, että kun huomataan että sitä huomiota ei saada hyvällä, niin aletaan keksimään ja levittämään typeriä valheita ja ärsyttämään ja vittuilemaan. tilanne on verrattavissa siihen, että tarjotaan toiselle ruokaa, ja hänen kieltäydyttyään sotketaan siihen paskaa ja sanotaan, että jokos nyt maistuu? :D

ei todellakaan ole helppoa olla sosiaalisesti rajoittunut, kun joka paikassa oletetaan että ainoa syy olla hakeutumatta toisten seuraan on ylimielisyys tai jonkinlainen perustavanlaatuinen itsekeskeisyys. tai että kun ei hymyile ja keksi idioottimaista paskaa puhuttavaksi koko ajan niin "jotain on vialla". minä en ole kiinnostunut enkä tiedä jostain hevon vitun kuninkaallisten häistä tai jostain david beckmanista, joten minä en myöskään niistä halua puhua, edes miellyttääkseni jotain ihmistä, kenestä todennäköisesti ei ole ikinä minulle mitään muuta kuin vaivaa, ja kenelle minusta ei myöskään ole muuta kuin vaivaa. ihmiset ovat muutenkin niin helvetin tylsiä. kehuvat itseään koko ajan kaikenlaisilla typerillä valheilla. ja en tajua sitäkään, miksi minun oletetaan haluavan kertoa itsestäni toisille? vittuako se kenellekään kuuluu mitä minä teen tai kuka minä olen? en pysty oikein käymään ulkona edes puistossa tai rannalla kun melkein aina joku ihminen tai ihmisryhmä tunkee utelemaan ja vittuilemaan ja ärsyttämään, "mitä sinä teet täällä? miksi sinä luet kirjaa? miksi sinulla on tuollaiset vaatteet? sinun vaatteesi ovat rumat/vanhentuneet. sinun pitäisi olla toisenlainen. miksi sinä et ole normaali? miksi sinä vihaat minua?" siinä vaiheessa yleensä poistun paikalta nopeasti koska en halua kertoa itsestäni, enkä halua tutustua ihmisiin, mutta useimmat ihmiset ovat niin itsekeskeisiä paskoja ettei heidän pikkuiseen mieleensä edes juolahda ajatus että tuollainen voi olla tunkeilevaa. toivoisin usein että olisin lyhyt ja ruma ja luotaantyöntävä, ettei minua lähestyttäisi. olen kuitenkin pitkä ja kasvoiltani miellyttävän näköinen, niin uteliaat naiset ja kateelliset miehet eivät voi antaa minun olla rauhassa nähdessäni minut yrittämässä viettää vapaa-aikaani rauhassa yksin istuen.

kaiken tämän takia en käy ulkona kuin suorittamassa velvollisuuteni ja kuntosalilla, ja kuntosalilla käyn koska kyseessä on yksilölaji ja minun ei siis tarvitse puhua tai vuorovaikuttaa kenenkään kanssa. ja velvollisuuteni käydä töissä ja maksaa verot suoritan alalla, jossa sosiaalinen rajoittuneisuus on poikkeuksen sijasta normi. vapaa-ajallani en halua ihmisiä nähdä, jonkin verran pidän sosiaalisen median kautta yhteyttä mutta siinä on se etu että tietokoneen voi sammuttaa ja sitten saa olla rauhassa :) ja mikään tästä ei johdu ylimielisyydestä tai paremmuuden tunteesta, vaan siitä että minulla ei ole halua eikä tarvetta kanssakäyntiin. en sitten tiedä onko paljon kaltaisiani ihmisiä, joille yksinäisyys on voimavara eikä rasite, mutta toivoisin kuitenkin ymmärrystä myös meille individualisteille.

ja meni aika paljon OT:ksi alkuperäisestä kommentista ja ketjun aiheesta, pahoitteluni siitä!

:offtopic: voisin nyt taas tähän väliin laittaa ton Slarton kuvan kommentteineen.. mutta pari riviä ylempää se jo löytyy....

ja toi vitutus nyt ei varsinaisesti suhun kohdistunut.. vaan se nyt tuli mieleen siitä sun kommentista.. ihan nyt kun nimimerkillä kirjoitellaan, niin pitäisi vielä päätellä miten vaikeeta voi olla siellä ruudun toisella puolella... :face:

äläkä käsitä väärin, mutta ihan kaikkea ei kuitenkaan parin rivin postista pystyny poimimaan ;)

Se että salilla on kolme räkkiä ja kahdessa niistä tehdään penkkiä ja viimesessä tehdään hauiksia vaikka siellä on penkkipaikkoja vaikka muille jakaa ja hauiksia pystyy tekemään suoralla tangolla käsipainojen luona. Urpoja saatana :curs:

Harvoin mikään potuttaa salilla, mutta yksi asia löytyy joka saa verenpaineen nousemaan. Salin kyykkytelineen edessä (noin 5m päässä) on peili, ja muutaman kerran kun on ollut tarkoitus tehdä kova sarja, niin joku amis-RHP tulee siihen suoraan eteen tekemään hauiskääntöä. Salilla on muitakin peilejä jos peilin edessä tahtoo tehdä, ja muutenkin vaikka kuinka paljon tilaa. Itsellä on myös aika pitkät sarjatauot, niin kyllä välissä ehtii tekemään. Onko pakko tehdä juuri silloin kun ite on tekemässä? Pari kertaa joutunut sarjan aikaan ärähtämään vihaisesti.

Toinen asia joka myös ärsyttää on eräs nimeltämainitsematon nostaja, jonka salillaolemiseen kuuluu ennemmin muitten neuvominen ja paskan jauhaminen, kuin treenaminen. Kyseinen henkilö puhuu aina penkin suomenennätyksistä ja kovista kyykkyraudoista. Totuus on että en ole kertaakaan nähnyt hänen kyykkäävän, ja penkkikisoissa hän jää aina ilman tulosta. Kaikesta löytyy aina jotakin kritisoitavaa, oli sitten kyykky, penkki tai maastaveto. Ja tämä kristisointi ei koske pelkästään meikäläistä, vaan myös kaikkia muita salillakävijöitä. Olen niin kiltti että en ole kehdannut sanoa takaisin, mutta joku päivä se vielä koittaa.

Itseäni potuttaa vanhempien ihmisten kommentit, kun kuulevat, että nostelen punttia. Olen itse yli 30, mutta tarkoitan +50v ihmisiä. Aina he alkavat puhua jostain tutusta, enostaan, koulukaveristaan, kaimastaan, joka nosti 600kg fiiatin kokonaan ilmaan, tai sadan kilon säkkejä heitteli kolmea kerralla vuonna 69. Tai sitten he ovat itse nuorena nostaneet penkistä vähintään saman, kuin minä. Vaikka salikokemus on tosiasiassa jäänyt muutamaan kertaan, ja penkistä on noussut munat katossa 70kg. Itse kun treenailen kotona, ja joku tulee käymään kesken treenin, niin johan alkaa jutut. Ja samat ihmiset kertovat aina samat jutut, joka kerta, kun teen jotain voimaa vaativaa työtä. Anoppikin jaksaa aina kertoa jostain nuoruuden tutusta jota kytsuttiin trukiksi, kun oli niin paljon voimaa. Voi vattu, että kiinnostaa. Kyllä minäkin sen verran tiedän, että aina löytyy joku vahvempi jamppa jostain. Niin ellei sitten oma nimi satu olemaan Marius.
Mistähän tämäkin johtuu, kateudesta?

^Voihan se olla että toi voimailu on vaan niille niin vieras asia että ei muuta juttelemista aiheesta keksi, ja yrittää jotain turhaa smalltalkkia saada aikaseksi. Osa voi toki olla kateellisiakin kun ei ite saa aikaseksi liikkua,

Back
Ylös Bottom