Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ärsyttää ihmiset, jotka jättää sen oven auki, kun tulee suihkusta pukkariin. Miksi? Parhaissa tapauksissa siellä on vielä saunankin ovi jätetty auki ja pukkarissa on ihanan kuuman kostea ilma. :jahas: Ei pysty käsittään. Joku päivä vielä menee hermo totaalisesti ja avaudun asiasta jollekin, enkä vaan tyydy paiskomaan ovia mielenosoituksellisesti.. :D

Ja se, että jotkut tuntuu salilla pyrkivän saamaan vain mahdollisimman paljon meteliä aikaseks.:face:

Ja se on muuten tosi ärsyttävää, jos kaikki penkkipaikat on varattu, kun mun pitäis tehdä penkkiä. Prkl. Eikö ne yhtään ajattele. :itku:

Mun mielestä on aivan loistavaa että salilla ei ole paljon kyykkääjiä! Tällä tavoin voin tuntea olevani muita parempi ihminen. Mun mielestä treenaajat, joilla ei kuulu kyykkyä ollenkaan ohjelmaan, eivät saisi edes sanoa treenaavansa tosissaan. Tottapuhuen uskon että ei-kyykkäävien ihmisarvo on pienempi kuin muiden.

Mun mielestä on aivan loistavaa että salilla ei ole paljon kyykkääjiä! Tällä tavoin voin tuntea olevani muita parempi ihminen. Mun mielestä treenaajat, joilla ei kuulu kyykkyä ollenkaan ohjelmaan, eivät saisi edes sanoa treenaavansa tosissaan. Tottapuhuen uskon että ei-kyykkäävien ihmisarvo on pienempi kuin muiden.

Mun mielestä taas kyykkääjät kuvittelee olevansa jotenkin muita ylempänä. Sitten niitä vituttaa kun ei kukaan kysy baarissa että paljox kyykky, vaan kaikki on kiinnostuneita The Penkkaajista.

Ei siitä kyykystä ole kukaan kiinnostunut paitti tietysti toinen kyykkääjä. Kyllä kyykkääjä toisen tuntee ihan kuten homo tuntee toisensa.

:D

Ja kaikki jotka ei maveta ei ansaitse elää.:D

Mun mielestä taas kyykkääjät kuvittelee olevansa jotenkin muita ylempänä. Sitten niitä vituttaa kun ei kukaan kysy baarissa että paljox kyykky, vaan kaikki on kiinnostuneita The Penkkaajista.

Ei siitä kyykystä ole kukaan kiinnostunut paitti tietysti toinen kyykkääjä. Kyllä kyykkääjä toisen tuntee ihan kuten homo tuntee toisensa.

:D

Ei pidä unohtaa ylivertaisten salillakävijöiden sisäistä laumajärjestystä. Syväkyykkääjät on sitä parasta a-ryhmää ja muut vähempiarvoisia!

Se, että ainoa paikka missä pystyy kunnolla tekemään suorin jaloin maastavetoa, on persus kohti koko muuta salia.. ja ylläripylläri ylimääräiset katseet/tuijotukset siitä johtuen.. prkl.. Vois edes tuijottaa niin, ettei muut huomaa, mutta tartteeko sitä suu auki katsoa toisen perää, ettei jää epäilystäkään...

Ei pidä unohtaa ylivertaisten salillakävijöiden sisäistä laumajärjestystä. Syväkyykkääjät on sitä parasta a-ryhmää ja muut vähempiarvoisia!

Tyypin jonka jalkatreenit ovat pääasiassa takakyykkyä tunnistaa porkkanan mallisista jaloista, iso perse ja jalkojen yläosat jotka kapenevat sitten täysin kartiomaisesti kohti polvia, joiden alta vielä pohkeet tyystin puuttuvat, - porkkanat.

Tyypin jonka jalkatreenit ovat pääasiassa takakyykkyä tunnistaa porkkanan mallisista jaloista, iso perse ja jalkojen yläosat jotka kapenevat sitten täysin kartiomaisesti kohti polvia, joiden alta vielä pohkeet tyystin puuttuvat, - porkkanat.

En tiiä, kosketitko muitakin kun vaan mua, mut mä koin sellasen "ahaa"- elämyksen.

En tiiä, kosketitko muitakin kun vaan mua, mut mä koin sellasen "ahaa"- elämyksen.

Älä välitä, ei niillä jalkojen lihasten muodoiila juuri ole väliä jos tähtää pelkästään voimanostotuloksiin.

Se on todella hyvä, että sun sarkasmidetektori toimii.

Salille on jopa kahden minuutin kävelymatka.

kyllä viitin

yhä edelleen potuttaa se että ihmiset eivät osaa laittaa tavaroitaan kaappiin. pukuhuoneessa ei ole yksinkertaisesti tilaa siihen että kaikkien kamat ovat naulakoissa ja penkeillä, siksi ne laitetaan kaappiin. perkele.

tuohon "naiset valittavat että joku tuijottaa"-asiaan täytyy todeta että kyse on usein jonkunlaisesta epäsuorasta itsensä kehumisesta, "vähäx ällöö hei ku kaikki tuijottaa", suomeksi "olen vetävän näköinen ja siksi miehet tuijottavat minua". sinänsä ikävää jos joku persettä vilkaissut naisen silmään epäesteettinen mies sitten joutuu jonkinlaisen sakinhivutuksen kohteeksi, mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun akkojen valheiden takia saavat viattomat turpaansa :D

(ja kommentti ei ollut tarkoitettu tuijottamisesta valittaneelle naisihmiselle, varmasti oikeasti häiritsevää tuijotteluakin tapahtuu)
tää oli hyvä asia tekstii!

Pitäis olla samassa rakennuksessa.

Back
Ylös Bottom