Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mulla on helvetin erikoiset korvat, vähänkin kovempi ääni sattuu, jos joku tiputtaa mavepainot lattialle ni on loppupäivän korvat kipeet. Mut ei perkele oo munaa laittaa korvatulppia salilla korvaan.

Tohon auttais ehkä, jos kuuntelisit musiikkia treenatessa esim. jostain nappikuulokkeista.

edit. ja noihin, että kaverit ihmettelee, kun syö tunaa millon missäkin niin kyllä ne siihen tottuu. Aluks saattavat ihmetellä, mutta nykyään jos en syö 3 tunnin välein alkaa kaverit ihmettelee, että missäs ne tunat nyt oikee viipyy.

Niin oon aatellukki hommata semmoset kuuloo suojaavat napit. Kaverit kyl ei oo mun safkoihin tottunu, ainakaa vielä, toivottavasti tottuu : )

Eniten potuttaa oma hermostuneisuus ja liika ajatteleminen salilla ollessa =/ Ja eilen onnistuin jotenkin paskomaan oikean olkapään jalkoja venytellessä (älkää kysytelkö miten...) ja tänään salilla oikea kyynärpää alko tuntua todella epämukavalta. Toivottavasti parissa päivässä häipyisi, jottei tulis pidempää taukoa kun vasta löysin toimivan ohjelman =/

Eniten potuttaa oma hermostuneisuus ja liika ajatteleminen salilla ollessa =/ Ja eilen onnistuin jotenkin paskomaan oikean olkapään jalkoja venytellessä (älkää kysytelkö miten...) ja tänään salilla oikea kyynärpää alko tuntua todella epämukavalta. Toivottavasti parissa päivässä häipyisi, jottei tulis pidempää taukoa kun vasta löysin toimivan ohjelman =/

Mulla ainoo ojentajien eristysliike mikä ei aiheuta kipua on taljaojennus tai mikä onkaan. Jos skullcrusherit sun muut liikkeet missä kyynerpäät on korkealla tekee kipeetä ni jätä suosiolla pois.

Mulla ainoo ojentajien eristysliike mikä ei aiheuta kipua on taljaojennus tai mikä onkaan. Jos skullcrusherit sun muut liikkeet missä kyynerpäät on korkealla tekee kipeetä ni jätä suosiolla pois.
Miulla just tuossa taljassa alkaa välillä tuntua epämukavalta, mutta yleensä se lähtee pois kun otan painoa pienemmäksi ja teen yhden lyhyemmän sarjan. Tänään kuitenkin tein vielä kapeeta penkkiä tuohon päälle ja jouduin tovin jos toisen miettimään uskallanko ollenkaan kokeilla. Ehkä miun vaan pitää aina ottaa joku "kyynärpään lämmittely" sarja tai vastaava mukaan ohjelmaan ^^;;

Tuli tässä mieleen, että kuinka moni noudattaa noita ''salipäiviä'' ? Eli pitää mennä sinä päivänä siihen ja siihen kellonaikaan mitä treeniohjelma näyttää vai meneekö porukka salille silloin, kun on motivaatiota / voimia lähteä ?

Kyllä sitä tulee aina oikeina päivinä käytyä ja suurinpiirtein samaan kellonaikaankin. Toki jos väsyttää paljon tai on kipee niin ei. Motivaatiota on aina!

Tuli tässä mieleen, että kuinka moni noudattaa noita ''salipäiviä'' ? Eli pitää mennä sinä päivänä siihen ja siihen kellonaikaan mitä treeniohjelma näyttää vai meneekö porukka salille silloin, kun on motivaatiota / voimia lähteä ?

Rittää, että viikkoon saa mahdutettua suunnitellut salitreenit. Päivät ja ajat vaihtelee muiden menojen ja fiilikseen mukaan. Ruuhka-aika potuttaa hieman, jos se sattuu olemaan ainoa sopiva aika päivästä treenata.

Treenipäivät on valittu just silleen miten ne itelle parhaiten sopii, eli SU,MA,KE ja TO. Jos en joskus tuolloin pääse niin sillon se reeni jää sit välistä kokonaan. Koitan siis aina mennä juuri sinä päivänä salille kun olen suunnitellut, jos ei jaksa nii sit ei jaksa.

Tänään taas vitutti yksi henkilö salilla jonka seksuaalinen suuntautuminen taitaa olla miehiin päin kallellaan. Taas kerran janari tuli liian lähelle. Ensin tein olkapäitä käsipainoilla ja hinuri pyöri ihan siinä vieressä. Itse hän ei juuri taida treenata, vaan hengailee vain. Sitten siirryin tekee olkapäitä alataljalla. No eiköhän tää samainen fägetti tuu siihen puolen metrin päähän nojaa taljan tolppaan ennen viimeistä sarjaa. Olin jo sanomassa sille että menis nyt helvettiin siitä mutta onneks muutaman vesihörpyn ja hetken odottelun jälkeen kyseinen homo tajus lähtee siitä nojailemasta.
Viime viikolla tuo samainen hinttari tuli parin metrin päähän meitsin ja pelin väliin kun tein ristitaljaa. Eihän tuo pullukkapallo taaskaan mitään itse tehnyt, kunhan siinä oleskeli. Kohta sille pitää jo sanoa, alkaa nimittäin vituttaa jo melkoisesti!

Tänään vitutti se, että treeni venyi erään keski-ikäisen herrasmiehen takia siihen pisteeseen (liika väsymys), että meinasin kaatua rapeat sata kiloa niskassa naamalteni. Mulle on enemmänkuin fine se, että tehdään salilla kyykkyä rackissa koska teen näin itsekkin.. MUTTA kun tämä ns. kyykkäys on oikeasti semmosta 5cm pyllistysliikettä rehellisesti 5min palautuksilla niin kyllä rupee vituttaa. Turha mennä kysymään, että voiko tehdä välissä koska kyseinen jannu itteeni ja treenikaveria +30cm pidempi ja tässä kyseisessä rackissa ei ole niitä tunkkaus-sydeemeitä joilla voisi laskea/nostaa tangon paikkaa.

Tänään meinas leikata kiinni pikkupoikiin jotka hakkaa salin lukittua ovea yli 5min kun kaverit on sielä sisällä. Ja kun avaa niin molemmat aiva lukossa ja tuli vaan hängaroundina palloileen siinä muiden tenavien kanssa.. Tiedä sitte mistä ihmeestä ne muut on ees avainfleximin saanu ittelleen..

ilkka_83_ sanoi:
Se meinaa joksus siepata kun mennään kyykkyhäkkiin tekemään sillä 60kglla varttikyykkyä vaikka salilta löytyy normi kyykkypaikkojakin. Jätetään räkki semmoselle joka oikeasti meinaa kyykätä isosti omiin voimiin nähden treeneissä.

Sulla on sinänsä pointti, mut esim. mulle ja todennäkösesti monelle muullekki alottelevalle se 65kg on kova vastus, ja otan mielelläni varman päälle ja teen siinä missä se tanko jää tukien päälle jos ei nouse. Ei oo vielä onneks tullu moista tilannetta vastaan mut eiköhän kohta ala rajat löytyy. Jos joku kysyy et voiko tehä välissä, niin ei se mua haittaa - luulis vaan et vituttaa lataa eka se 70kg rautaa siihen ja ottaa sit pois jokasen sarjan jälkeen. :) Voisin olettaa et mielummin odottavat sen 7-8 min ja tekevät sitten rauhassa omat sarjat, mut ilmeisesti ne siis kiehuu siellä odotellessa ja haukkuvat keppijumppaajaks...

Miten jengi muuten suhtautuu siihen et kysytään montako sarjaa on jäljellä? Tuntuuko se jotenki hätyyttelyltä? Itel täl hetkel vatsoja ja selkiä lukuunottamatta kaikki liikkeet vapailla painoilla ja tankoja on jokseenkin vähän, ni koittaa pienen odottelun jälkeen vähän kartoittaa mistä alottas kyselemällä et mihin pääsis ekaks puurtamaan. Harmittaa kyl et muuten oiva sali, mut kävijämäärään nähden tosi vähän vapaita painoja ja tankoja/räkkejä. Kaikenmaailman huljuttelulaitteita sit senkin edestä keräämässä pölyä... :-/

Ehdottomasti voi ja kannattaa kysäistä montako sarjaa on jäljellä, jos tarvetta on välineille tai suorituspaikalle. Ja muuhun kysymiseen liittyen sanoisin vielä, että kannattaa kysyä siltä penkillä happea haukkovalta haavan lehdeksi käpristyneeltä läskiltäkin, että tekeekö hän siinä jotain vai istuuko vain, eikä tulla Pakkotoistolle narisemaan asiasta. Läskit ovat leppoisia, eikä ollenkaan kannibaalihenkisiä. Terveisin, läski.

Eniten vituttaa se, että on iltavuoro töissä ja pitää yrittää vääntäytyä salille ennen töitä. Mä en todellakaan haluais tehdä yhtään mitään aamulla!

Back
Ylös Bottom