Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Joo, no ei sitä ihan pienestä pitäisi häiriintyä siinä määrin, että se treeniä haittais. Siis ärsyttäähän joku kälätys ym aina voi ja tekeekin, mutta en oo ite ikinä sitä ymmärtänyt, että miten se siihen varsinaiseen suorituksen tekemiseen vaikuttaa.

Näinhän se vähän on, että jos keskittyminen herpaantuu ympäristön hälinästä, on keskittymisessä vikaa. Focus, you have to, young padawan.

Tänään tuli vastaan sellane jätkä/jätkät jokka meinas ajaa mut jopa väkivaltaiseksi... VITTU!

Teki mieli ottaa se 20 limppu ja alkaa harrastamaa tarkkuus frisbee heittoja sillä...
Hirveä mökä, joka kuului toiselle puolelle salia (vaikka musiikki soi salilla kohtalaisen lujaa), ja ainoa asia mistä puhutaan on baariin meno *omituista hirnuvaa hörönaurua*
Keskustelua: viinan hinta virossa vs suomessa,
*lisää naurua...*
Tehdään haukkaa, ja lisää puhetta
*naurua*
Metelöintiä

Vittu jos oon reenaamassa niin ei tollane paska kiinnosta... puhua saa, mutta ei nyt SAATANA noin lujaa.

Ehkä toi sun kirjotus oli vähän kärjistetty, mutta jos noin paljon häiritsee niin kyllä silloin pitää katsoa peiliin. Ei punttisali mikään kirjasto ole.

Semmoiset tyypit ketkä tekee penkkiä penkin lisäksi,
ja varaa penkin puoleksi tunniksi, ja eivät tee mitään muuta kuin penkkiä ja ovat sitten käpertyneet eteenpäin kuin pudonneet koivunlehdet syksyllä :D :D

Mulla on helvetin erikoiset korvat, vähänkin kovempi ääni sattuu, jos joku tiputtaa mavepainot lattialle ni on loppupäivän korvat kipeet. Mut ei perkele oo munaa laittaa korvatulppia salilla korvaan. Mutta toinen mikä vituttaa vielä paljon enemmän on treenikaverit. Jos treenaan ihan yksin eikä salilla ketään tuttua, niin menee siinä treenissä tunti. Jos on ykski tuttu, niin se voi venyä jopa 3 tuntiin, kun pyydetään tekniikkaopetusta, varmistusta penkissä, pitää lastata kaverin tankoon toiselle puolelle painot, kaveri tulee mun välissä tekemään jotaan ja vaihtaa painot ihan eri luokkaan, sitten kun oikeesti pääsen tekemään itse jotaan päin vittuun menneillä tauoilla, niin kaveri tietysti hauskasti vaikka nostaa tangon toista päätä kun teen penkkiä. Vituttaa ihan suunnattomasti kun satsaan koko elämän kehonrakennukseen ja sitten treenit menee melkeen joka ikinen kerta päin vittua tollasen ihan turhan pelleilyn takia! Tästä päästäänkin syömispuoleen, joka vitun kerta kun pitäisi syödä, on joku syy miksen sais just nyt syödä ainakaan sitä mitä haluan. Aamulla ei ehdi, vaikka heräis mihin aikaan, jos haluu syödä kunnon aamupalan, pitää mennä ekalle lukion tunnille puol tuntia myöhässä. Sitten jos lukiopäivän aikana uskaltaa syödä jotain muuta kuin koulun ruokaa, saa kuulla armontonta vittuilua ja vinoja katseita. Sitten ku tuun himaa, mutsi on laittanut tuhannesta kiellosta huolimatta jotain perunazydeemiä mua varten, ja tuntuu tosi paskamaiselta sanoa että syön nyt tätä omaa ostamaani tavaraa. Illalla oon taas jossaan frendillä, ja siellä ei oikein viittis vetää safkoja esiin. Tossa joku aika sitten vedin monta kuukautta sillä periaatteella että ihan sama vaikka kyse olis elämästä ja kuolemasta, mähän vedän safkat kunnolla. Siin aikana tuli massaa ihan helvetisti, mutta olinki siihen aikaan aika mulkku ja koulu kärsi.

Plaaplaaplaa...

Miks asioista pitää tehdä sitten niin vaikeeta? Ei sun tarvi treenata kavereiden kanssa, jos et halua, kuka pakottaa. Ruokahommat sama juttu, itestä se on kiinni, miten asiat tekee, jos ei kavereilla kehtaa ottaa omia safkoja esiin, niin niiden kavereiden vikako se on? Aamulla kyllä kerkeää syömään, heräät vaan tarpeeksi aikaisin, ainaki muilla riittää aikaa, niin miten yhen ihmisen kohdalla se voi olla niin vaikeeta. Ja toi kouluruokailu.

Taitaa olla päänsisällä noi jutut...

...mutta salietikettiin kuulu kyllä muiden treenaajien kunnioittaminen.

Sekin on totta. Tää on hankalaa kun ihmisillä on niin erilaiset lähtökohdat ja tavoitteet minkä takia sinne salille lähdetään. Osa tuntuu tosiaan menevän paikalle vain seurustelemaan. Itse en ärsyynny onneksi kovin helposti, joten voin keskittyä treenaamiseen.

Pari ratkaisua tuossa keksin, eli napit korviin ja musaa niin ei korvat mee painojen kilinästä ja koulussa käyt syömässä aina salaa vessassa jonkun protskupatukan tms. :P

Jo elämä helpottaa.

Sekin on totta. Tää on hankalaa kun ihmisillä on niin erilaiset lähtökohdat ja tavoitteet minkä takia sinne salille lähdetään. Osa tuntuu tosiaan menevän paikalle vain seurustelemaan. Itse en ärsyynny onneksi kovin helposti, joten voin keskittyä treenaamiseen.

Joo, ehkä vähän kärjistin. Itse olen "kasvanut" salilla siihen, että pitäisi koettaa reenailla siihen tyyliin, ettei häiritsisi muita. TS. Sivistynyttä käytöstä. En tiedä on huutaminen nyt yleensä missään hyväksyttyä?

Ehkä oli vain huono päivä

:D

Mua vituttaa sanalla VITUTTAA aivan saatanasti jätkät, jotka tekee kyykkytelineessä 40kg painolla jotain kristuksen pystysoutua ja lepuuttelee painoja tukiraudoilla, varsinki jos salilla on yks ainoa kyykkypaikka. Naiset ei sorru samaan paskaan juuri koskaan. Vittuun kyykkytelineeltä jos et kyykkää, ei ole mitään selitystä varata sitä. Ei kulmasoutu, ei mave, ei yksikään vitun liike paitsi kyykky. piste.

Se meinaa joksus siepata kun mennään kyykkyhäkkiin tekemään sillä 60kglla varttikyykkyä vaikka salilta löytyy normi kyykkypaikkojakin. Jätetään räkki semmoselle joka oikeasti meinaa kyykätä isosti omiin voimiin nähden treeneissä.

Hieman offtopic mutta:

Semmoset tyypit potuttaa jotka lähinnä leikkii salilla ja sitte illalla baaris kehuskelee kovilla treeneillä. Eli käydään salilla vaan sen takia että saa typyille siitä mainita.
Niitä naikkosia kiinnostaakin se varmana niin jumalattomasti... varsinkin jos salilla käyminen ei edes näy ulospäin.

Härkkii se, ku jannut tekee dippiä 20kg lisäpainoilla. Ei siinä mitään, mutta oman käsityksen mukaan dipissä ois vissiin tarkotuksena liikkua pystysuunnassakin, enemmän kuin 3cm. Sit ähistään ja puhistaan dippailujen jälkeen ja katotaan sitä jännittynyttä ojentajaa peilistä.

...vittu.

edit: swamp: joooooo. ei saaaatana.

Viimeksi muokattu:
No joo, onhan tuo dipissäkin, mut ihan samaa on nähtävissä kaikissa liikkeissä. Liian isot romut, olematon liikerata... ja näkee myös sen, ettei todellakaan ole kyse mistään tarkoituksellisesta osittaisen liikeradan tekemisestä ;)

Back
Ylös Bottom