Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Jos varmistaja tekee jotain väärin, etkä ole selittänyt mitä haluat homma on 100% oma syysi...
Ei ole. Olen usein selittänyt juurta jaksaen varmistajalle että älä koske rautoihin ennenkuin sanon koska haluan tehdä loppuun asti omillani. Silti alkaa viimeisten toistojen aikana sormet käymään tangolla ja selvää kevennystä tuntuu.
Ilmeisesti nää kaverit eivät vain kuuntele ollenkaan puhetta.

Onneksi nykysalilla on turvaraudat penkissä niin ei tarvi pelleillä muiden kanssa.

No onhan se oma vika tietysti, jos ei ole varmistajalle mitään ohjeita antanut. Jos kuitenkin on selkeästi selittänyt miten toimia ja silti homma kusee, niin sitten on lupa vittuuntua.

Tuli mieleen salivitutus:
Jos mua pyydetään varmistamaan, eikä kerrota mitä halutaan niin odotan että kaverilta loppuu voimat kokonaan ja sitten nostan tangon reippaasti ylös. Vituttaa, jos tyyppi tämän jälkeen kiroaa mielessään että "vittu mikä urpo kun avusti noin myöhään ja sitten nosti samalla 70% kuormasta kun mä halusin pakkotoistoja".

No onhan se oma vika tietysti, jos ei ole varmistajalle mitään ohjeita antanut. Jos kuitenkin on selkeästi selittänyt miten toimia ja silti homma kusee, niin sitten on lupa vittuuntua.
Tuota XXL:n kuvailemaa ilmiötä tuppaa esiintymään melko paljon. Omat sivullisen varmistamaan pyytämisrutiinit tuppaavat etenemään tähän malliin.

- Anteeksi, kerkeetkö varmistamaan yhden sarjan?
- Lähden hakemaan 5 toistoa.
- Jos jää vajaaksi niin kevennätkö sen verran että tulee kuitenkin suurinpiirtein omilla ylös.
- Kiitos! (kävi miten kävi)

Tällä systeemillä yleensä toimii ja ne mitkä ei toimi vituttaa ;) Onneksi kuitenkin pääsääntöisesti toimii.

Tämä on jännä ilmiö. Täällä on tarkoitus avautua siitä mikä vituttaa eikä käsittääkseni urputtaa siitä mikä toisia vituttaa. Vai olenko väärässä? Poikkeuksetta joku aina kirjoittaa toisen vitutuksen aiheeseen omia mullistavia ohjeitaan.

Keskustelupalstoilla keskustellaan. Keskustelu on sitä, että kommentoidaan toisten sanomisia. Juuri sitä, mitä sinäkin teet tuossa. Sinä vain valitat siitä, mitä itsekin teet ja vieläpä liioitellen. Olen nähnyt monia ja monia vitutuksen kohteita, joihin kukaan ei ole antanut mullistavia ohjeitaan. Liioittelemalla murennat oman uskottavuutesi.

Ei ole. Olen usein selittänyt juurta jaksaen varmistajalle että älä koske rautoihin ennenkuin sanon koska haluan tehdä loppuun asti omillani. Silti alkaa viimeisten toistojen aikana sormet käymään tangolla ja selvää kevennystä tuntuu.
Ilmeisesti nää kaverit eivät vain kuuntele ollenkaan puhetta.

Kuuntelevat ehkä yhtä paljon kuin sinä luet toisten viestejä. Sanottiin, että JOS ei ole selittänyt, niin oma vika ja sinä lähdet kumoamaan sitä sillä, että kun OLET selittänyt, niin ei ole toiminut. Ei liity selittämistapaukset niihin tapauksiin, kun ei selitetä.

On tullut ilmeisesti pyydettyä vain hyviä varmistajia itselle, kun vituttavin tapaus oli sellainen, että olin pyytänyt jonkun varmistamaan kertoen, että nostaa sitten kun tanko pysähtyy selvästi. Tein sitten vikaa toistoa ja nostonopeus hidastuu ja tiedän, että nousee omin avuin, niin viereiseltä penkiltä hyppää joku vieras kundi auttamaan varmistajan ohi. Siinä vaiheessa huusin "IRTI!".

Selitin kyllä sitten sarjan jälkeen ystävällisesti innokkaalle avustajalle, että miten salilla toimitaan. Vitutus laantui jo siihen kun huomas kaverin olemuksesta, että on aloittelija ja oli liikkeellä puhtaasti auttamisen halusta.

Keskustelupalstoilla keskustellaan. Keskustelu on sitä, että kommentoidaan toisten sanomisia. Juuri sitä, mitä sinäkin teet tuossa. Sinä vain valitat siitä, mitä itsekin teet ja vieläpä liioitellen. Olen nähnyt monia ja monia vitutuksen kohteita, joihin kukaan ei ole antanut mullistavia ohjeitaan. Liioittelemalla murennat oman uskottavuutesi.

Avauduin koska vastaus oli kaikessa lyhykäisyydessään melko hölmö, oletti paljon ja sen paikkansapitävyydestä voimme olla montaa mieltä. Näitä juttuja nyt vaan sattuu ja joskus ne vituttaa. Eikä mitään 100% totuutta ole.

On tullut ilmeisesti pyydettyä vain hyviä varmistajia itselle, kun vituttavin tapaus oli sellainen, että olin pyytänyt jonkun varmistamaan kertoen, että nostaa sitten kun tanko pysähtyy selvästi. Tein sitten vikaa toistoa ja nostonopeus hidastuu ja tiedän, että nousee omin avuin, niin viereiseltä penkiltä hyppää joku vieras kundi auttamaan varmistajan ohi. Siinä vaiheessa huusin "IRTI!".

Tuommoinen karjaisu varmaan toimiikin, tosin tulee sen verran keskittyneestä punnerrettua sitä tankoa että jos väliin mahtuu erilaista säätäjää ja pitää komennella niin en usko ainakaan itse saavani sitä sarjaa tehtyä kunnolla loppuun asti.

Vähän varmistuskeskusteluun liittyen, tein joskus TIUKKAA kymppiä vinopenkissä varmistusrautoja käyttäen, ja sarjan loppupuolella kun alkoi rauta oikeasti painamaan, yksi tuttu kaveri tulee käsillä painamaan tankoa alas :D Hän ei salilla pahemmin hikeä ota pintaan niin ei varmaan ymmärtänyt että joillekin on oikeasti väliä montako toistoa siinä sarjassa menee, mutta enpähän nyt viitsinyt tuosta sen kummemmin ruveta keuhkoamaan, kunhan sillä tavalla huomautin että ymmärtää jatkossa olla tulematta sörkkimään toisten sarjoja. Mutta kyllä se silloin vitutti.

Kuulokkeet päässä pitäisi olla vihjeenä, ettei halua jutella kun treenaa! Kaikki ei sitä tajua vaan pitää tulla koputtaa ja puhumaan jostain jonnin joutavasta tai säästä!
Ei pitäisi ottaa kuulokkeita pois, mutta aina ei tiedä onko joku hätänä tai jotain...
Pitää ostaa kasa paitoja jossa lukee I'm Not Here To Talk So Shut The Fuck Up

Uusien ennätysten tekeminen

Kyykyssä pohdituttaa että kävinkö nyt tarpeeksi alhaalla
Penkissä miettii että olikos tässä liikaa pomppua
Mavessa arpoo pyöristyikö alaselkä liikaa

Pitäs aina videoida kaikki.

se, että meiän salilla se vapaapainoalue on miesten hallinnassa :D ja naiset on lähinnä just näitä stepperi-aerobictyttöjä ja keski-ikäsiä naisia. Välillä tuntuu, ettei kehtaa viedä sitä alueen ainoota kyykkytelinettä oman treenin ajaks, ku korstot vetää siinä omia ohjelmiaan paljon isommilla painoilla ja varmaan kattoo, että mitä tommonen tyttönen mistään mitään tietää, päästäis mut kyykkäilemään. Voi toki olla, että kuvittelen vaan :D

treenityttö: antaa kattoo!

Mua vituttaa jos siä kyykky telineellä lojutaan, eikä treenata PRKL! Sekä työn vuoksi joka vuotinen puolen vuoden reenitauko, ai ai huutaa taas koko kroppa, vaikka kevyestä kiristetään tehoruuvia :(

Sellainen voimaton olo mikä joskus iskee päälle. Ei oikein jaksais ja tuntuu, että on polttoaine lopussa. Se harmittaa. Ei ollenkaan mukavaa kun ei painot nouse samalla tavalla eikä jaksais treeniä vetää loppuun. Aina silloin tällöin tuollainen treeni tulee vastaan.

Potuttaa taas nämä hitaasti tai ei ollenkaan nousevat sarjapainot treeneissä. Kova dieetti on kyllä päällä, mutta toisaalta lihasmassaa on kyllä suurempiinkin painoihin. Mut ei vaan meinaa edistyä. No, ei sillä, pääasia onkin lihojen edes jonkinlainen säilyttäminen, mut olishan se jees jos silti tuntus edes vähän tapahtuvan vanhan kehityksen kiinniottoa ;)

Salilla leikkivät, juoskentelevat ja joka paikkaan kiipeilevät lapset. Tai oikeammin potuttaa niiden vanhemmat. Varsinkin kun salin ovessa keskeisellä paikalla on lappu, että sali ei ole lasten leikkipaikka.

Vaikka kuinka yrittää muistuttaa itselleen. että ei niistä ole vastuussa, niin kyllä se aika lailla keskittymistä hajottaa, kun tietää ett

Noi lapset ärsyttää siitä niin ku yrität kokoajan psyykata ittee sarjaa varten ja treenikassi on siinä 5m päässä. Ainaki ku on pieni sali ni varmaan 4 kertaa joku pikkumuksu ottanu avaimet ja joskus tais ottaa kokispullon ku oli jääny laukkuun jostaki matkalta sinne. Saattaa vituttaa ku menee kotio ja alkaa kaivaa avaimia ja joku pikkutaapero pistäny housujensataskuun. Onneks on vanhemmat aina huomannu samoihin aikoihin ku mä ni oon ollu niinku ei mitään ja kattonu mitä vanhemmat meinaa. Kyllä aina on anteekspyytöjä tullu :D Toinen mikä potuttaa on ku on aina pakko mennä koulunjälkeen vaan sohvalle makaan ruuan jälkeen ni kyllä sen tietää et aina tulee nukuttua ne 5 tunnin päikkärit siinä sohvalla... Siis avaimet on aina siinä kassin päällä koska siinä on ovitunnistin samas jos pitää vessas käydä tai juomapullo täyttämäs jne.

Tein penkkiä ja pari nuorta kundia tuli tekemään välissä. Käyn täyttämässä vesipullon ja kun tuun takas niin onkin jo toinen niistä lopettamassa sarjaansa ja meen sitten samantien laittamaan omia painoja tankoon, kun sivusilmällä havaitsemastani nuorisporukasta joku alkaa valittamaan, että olivat siinä ensin. Sanoin etteivät olleet ja väittivät vastaan. Kysyin lyödäänkö vetoa ja menivät hiljaiseksi. Poislaahustaessaan joku niistä vielä uhmakkaasti esitti, että kuuden minuutin päästä väistyt.

Kuuluivat näet sentään yleisurheiluseuraan ja vuoro oli alkamassa 8 minuutin päästä, joten muiden pitäis väistyy jo. Yksittäistapauksena tuo ei niin häiritsis, mutta heistä huokuva asenne joka näkyy muutenkin vituttaa. Jälkiä ei korjata ja muita katsotaan alaspäin.

Jos sotku ja hygienia noin paljon pelottavat, niin ostakaa saatana blondiperuukki + meikkiä ja liittykää Ladylineen, siellä ei varmaan hikoilla tai käytetä mankkua.

Meille on tullut Trendi-lehden näytenumero. Lehteilin sitä tänään (joo, luen yleensä kaikkea mikä lojuu lähistöllä). Meikkivinkkipalstalla kerrottiin, miten huulipunalla tehdään poskipunaa tjsp, "jos menee iltarientoihin kuntosalin kautta".

Jotenkin olin ennen tätä luullut No-bodyn kommenttia karrikoinniksi.

Noi lapset ärsyttää siitä niin ku yrität kokoajan psyykata ittee sarjaa varten ja treenikassi on siinä 5m päässä. Ainaki ku on pieni sali ni varmaan 4 kertaa joku pikkumuksu ottanu avaimet ja joskus tais ottaa kokispullon ku oli jääny laukkuun jostaki matkalta sinne. Saattaa vituttaa ku menee kotio ja alkaa kaivaa avaimia ja joku pikkutaapero pistäny housujensataskuun. Onneks on vanhemmat aina huomannu samoihin aikoihin ku mä ni oon ollu niinku ei mitään ja kattonu mitä vanhemmat meinaa. Kyllä aina on anteekspyytöjä tullu :D Toinen mikä potuttaa on ku on aina pakko mennä koulunjälkeen vaan sohvalle makaan ruuan jälkeen ni kyllä sen tietää et aina tulee nukuttua ne 5 tunnin päikkärit siinä sohvalla... Siis avaimet on aina siinä kassin päällä koska siinä on ovitunnistin samas jos pitää vessas käydä tai juomapullo täyttämäs jne.
melko,melko sekava posti

Back
Ylös Bottom