Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

yks mikä vituttaa myös onku teet vaikka penkkiä ja oot ollu vaikka jo puolisen tuntia salilla.. oot koko ajan kattonu et vinopenkki on vapaana koska aijot tehdä sitä seuraavaksi ja justku sulla penkissä vika sarja menossa ni eiköhä siihe vinopenkkiin tuu sitte joku joka tekee sitä sit sen puol tuntia :D miksei se joku tullu aikasemmin vaa just sillonku mun pitäs alkaa tekee sitä liikettä :D onko muilla samoja kokemuksia iha mistä vain laitteista? :D

onko muilla samoja kokemuksia iha mistä vain laitteista? :D
Juuri tänään salilla olin lämmittelemässä ja poljin kuntopyörää hullunkiilto silmissä tuijottaen taljaa, jossa aloittaisin treenini. Siinä 15 minuuttia taljaa tuijotettuani olin juuri nousemassa pois pyörän selästä, kun *PUF* kappas talja ei ollutkaan enää tyhjä. Siinä sitten tyytyväinen mamma veivaili tuijottaen itseään eri kulmista peilin kautta. Mitäs siihenkin ajattelemaan?

Jos sotku ja hygienia noin paljon pelottavat, niin ostakaa saatana blondiperuukki + meikkiä ja liittykää Ladylineen, siellä ei varmaan hikoilla tai käytetä mankkua.

Osu ja uppos, eikä voinu olla sanomatta.. Tää asenne ärysyttää salilla. Kun tuut siinä blondissa tukassas ja duunin jälkeen jopa meikissäkin ja rupeat kasaan sitä rautaa siihen tankoon. Niin miten se "tosiäijien" asenne haisee.. ;) tai sit niitä vaan ärsyttää ku vedän maasta enempi ku ne.. :D

Magnesiumin käyttö vituttaa kaikista eniten salilla tai enemmänkin se ettei porukka viitsi siivota sitä pois. Yhtenään vaatteisiin tulee valkoisia jälkiä tangoista.

Mitä enemmän sulla on kamoissa magnesiumia sen prompi oot:), ei se voi vituttaa ketään. Älä nyt vaan
sano että käytät hanskojakin salilla?^^

Tänään rupes vituttamaan kun tulu sellanen paha olo reenatessa. yökkörefleksiä rupes puskemaan kun täysillä veti. osa treeneistä meni ihan pilalle :( tietääkös joku miten pääsisin vaivasta eroon?

Mulla tuli aiemmin aina huono olo, kun liikkuin 30min-2h kerrallaan. Lopulta löytyi yksinkertainen lääke; syön hedelmäsokeria pastillin tai pari treenin aikana. Nykyään pistän juomapulloon n. 2dl appelsiinituoremehua ja loput vettä, niin erillistä sokeria ei enää tarvi.

Lääkäri tuumas, että mulla ilmeisesti verensokeri laskee liikkuessa, kun se kai yleensä nousee (?).

Osu ja uppos, eikä voinu olla sanomatta.. Tää asenne ärysyttää salilla. Kun tuut siinä blondissa tukassas ja duunin jälkeen jopa meikissäkin ja rupeat kasaan sitä rautaa siihen tankoon. Niin miten se "tosiäijien" asenne haisee.. ;) tai sit niitä vaan ärsyttää ku vedän maasta enempi ku ne.. :D

Kommentillani ei ollut tarkoitus tippaakaan nälviä naisten treeniä, vain LadyLine-pinkkipainoporukkaa ja miitä miehiä, jotka asenteeltaan kuuluisivat sinne. Jos sua oikeasti katsotaan jotenkin oudosti, niin käyt ilmeisesti jollakin :david:-salilla, yleensä treenaavat miehet vain arvostavat oikeasti treenaavia naisiakin, tukan väristä riippumatta.

Eniten potuttaa se, kun ihmiset pudottelevat ja pahimmassa tapauksessa jopa heittelevät käsipainoja lattialle sarjojensa jälkeen.

Nimimerkillä: Meidänkin puntilla vähintään viisi paria käsipainoja rikottu kyseisellä tyylillä.

PS Mielestäni on sen verran kyettävä treenipainojansa kontrolloimaan, että ne saa hallitusti takaisin lattialle tai telineisiin sarjan jälkeen.

Mielestäni on sen verran kyettävä treenipainojansa kontrolloimaan, että ne saa hallitusti takaisin lattialle tai telineisiin sarjan jälkeen.

Meinaatko ihan tosissasi, että esim. mavessa pitäisi isommatkin treenipainot saada laskettua lattiaan kontrolloidusti ja hiljaa kuin höyhen? Vai eikö isoilla painoilla saa treenata?

Täytyy myös huomauttaa, että jos tekee sarjan failureen (oli se sitten vahingossa tai tahallaan), niin silloin on vaikee kontrolloida ainakin niitä itselleen isoimpia kässäreitä. Oon kyllä samaa mieltä siitä, että käsipainojen turha pudottelu on tyhmää, koska ne tuppaavat hajoamaan ajan myötä sellaisesta. Paras olis, jos käsipainoja käyttäessä pyrkis aina siihen ettei niitä joudu pudottamaan.

Mua on eräässä salikävijässä ärsyttänyt nämä seikat:
-Lattialle syljeskely ja räkiminen
-Kiekkojen pudottelu tangosta (kympin kiekko pudotetaan kyykkytangosta lattialle piittaamattomasti, sama penkissä)
-Hirvee myrkyn haju

Mua ei juurikaan mikään hirveästi ärsytä salilla. Sinne on aina kiva mennä. Teen nykyään kaikki treenit heti aamusta ennen töitä. Olen aamuvirkku, joten olen aina hyvällä päällä kun salille menen.

Tänään silmiini sattui tosin eräs asia, joka vähän ärsytti. Huomasin hiekkaa kyykkyhäkin edessä ja tajusin, että joku urpo on ulkokengillä siinä treenaillut. Hei please! Ei ulkokenkiä!

Oulussa eräällä nimeltä mainitsemattomalla kaupungin omistamalla kuntosalilla suurimmat agrot aiheuttaa nämä säbäjuniorit. He kun jostain syystä änkeävät tuonne kuntosalin pukkareihin kamojensa kanssa. Ja niitä kamojahan EI laiteta ojennukseen naulakkoihin tai kaappeihin, vaan ne vitun kengät, reput, sukat ynnä muut sählymailapussit pitää jättää keskelle lattiaa.

Harvemmin erityisemmin mikään vituttaa tai jos vituttaa niin nielen sen sen suuremmin mukisematta. Nyt on kuitenkin sen verran pinnassa juttu että avaudun.

Vituttaa henkilöt jotka eivät tajua varmistamisen/jeesaamisen/pakkotoiston periaatetta. Kunto on ennätyslukemissa ja tuli penkissä tehtyä pyramidia. Pyysin yhden salilla olevan kaverin varmistamaan kun alkoi olla max raudat kolmelle toistolle. Oletin kaverin ulkomuodosta että se tajuaa jotakin treenaamisesta. No se olettamus oli vikatikki yllättäin! Kun menin penkille tekemään suoritusta niin kaveri tarrasi kiukkuisesti tankoon ennen kuin olin itse edes koskenut siihen. No oletin että se haluaa jeesata tangon telineistä ylös. Ei olis ollut väliksi, mutta aattelin että ookoo. No sitten aloin tekemään toistoja ja kaveri oli koko ajan tangossa kiinni ja hampaat irvessä väänsi sitä yhtäjaksoisesti ylöspäin. Keventäen taakkaa ehkä liki 30kg. Olin vaan että MITÄ VITTUA ja tein ne kolme toistoa. Suorituksen jälkeen tyyppi ärjäisi: HYVÄ!! Siinä meni sitten se treenin kannalta tehokkaimmaksi aateltu sarja vituiksi, eikä treenistä tullut niin hyvä kuin kaavailtu. Eli vituttaa kun ulkopuolisen santerin takia treeni kärsii.

Ongelmaa ei varmaankaan olisi syntynyt jos olis pitänyt pienen puheen ensin miten haluaa varmistettavan jne. Kuitenkin 99% kerroista se varmistaja osaa hommansa ihan itsestään niin eipä käynyt mielessä.

Pari viikkoa takaperin yksi toinen heppu varmisteli penkkiä. Sanoin että teen niin monta toistoa sadalla kilolla kuin menee ja pyysin että hän jeesaa viimeisen ylös. No siinä vaiheessa kun alkoi vauhti hieman hiipumaan, mutta oli reserviä jäljellä silti jokusiin toistoihin niin heppu päätti ilmeisesti yht äkkiä että nyt on viimeinen, hyökkäsi kiinni, nosti vimmalla ylöspäin ja suurinpiirtein pakotti tangon telineisiin.

Raivostuttaa!!

Tuo on kyllä ärsyttävää, itsekin joutunut aiemmin "ylivarmistamisen" uhriksi. Onneksi tätä nykyä treenaan sellaisen henkilön kanssa, joka tietää treenaamisesta kaikenlaista.

Ketjun aiheeseen. Vituttaa se, kun salilla käy paljon minun ikäisiä nuoria, jotka treenaavat juurikin sen rinnan ja hauiksen. Jonka jälkeen he istuskelevat ja keskustelevat illan suunnitelmista pitkän tovin.

Itsellä ei tule mieleenkään pyytää jotain vierasta varmistamaan ja vaan olettaa, että se tekis juuri niin kuin minä tahdon. Siinä samalla kun penkkiin asettaudun, niin kerron aina selvästi, mitä olen tekemässä ja miten pitää varmistaa. Jos joku pyytää varmistamaan ilman, että kertoo mitään, niin joko kysyn tai oletan, että pitää auttaa vasta sitten kun pysähtyy.

Mua on taas tultu varmistamaan pari kertaa käsipainopenkissä aivan pyytämättä. Ensimmäisen kerran lämmittelyissä (viime talvena) ja toisella kerralla (viime viikolla) mulle ilmoitettiin ennen sarjaa "et tuun sit kattomaan tota" (kuka oikeesti tekee edes näin?), sanoin ettei tarvitse, mutta kuitenkin kun toistot alkoivat hidastua niin kyseinen sälli tarttui kyynärpäihin ja pilasi sarjan, sillä mulla aina jostain syystä ranteet pettää jos joku ulkopuolinen auttaa käsipainopunnerruksissa. Tein vielä pari sarjaa ja sama toistui niissäkin.

Tämän jälkeen siirryin sitten penkkipunnerrukseen tangolla ja kun olin jo lopettanut, niin tämä sama jätkä sanoo että "laita 20kg levy toiselle puolelle" ja hän laittoi itse toiselle. Ajattelin, että hän tulisi itse tekemään siihen, mutta jostain syystä halusikin että minä teen, vaikka painoa oli aivan liikaa. Tämäkään ei riittänyt vaan hän päätti heittää vielä vitoset molemmille puolille ja tokaisi: "VÄHÄN HAASTETTA!!!"

Mitä helvettiä?

Jos varmistaja tekee jotain väärin, etkä ole selittänyt mitä haluat homma on 100% oma syysi...

Tämä on jännä ilmiö. Täällä on tarkoitus avautua siitä mikä vituttaa eikä käsittääkseni urputtaa siitä mikä toisia vituttaa. Vai olenko väärässä? Poikkeuksetta joku aina kirjoittaa toisen vitutuksen aiheeseen omia mullistavia ohjeitaan.

Jos luit viestini niin sinne oli kyllä ihan selvästi sanailtu miten homman voisi välttää. Pointti nyt oli kuitenkin että kyseinen asia sattui vituttamaan. Toisella kerralla kyseessä oli turkkilaisen oloinen kaveri jonka kanssa ei ihan yhteistä kieltä löydetty.

Jos jollakulla ei ole kokemusta varmistamisesta niin se ei sitä välttämättä selittämällä tajua vaan alkaa paskat housussa rempomaan kun tulkitsee tekijän voimavarat väärin. Tässä ei varsinaisesti edes syyllistetty ketään vaan kerrottiin mikä vituttaa niinkuin topicin aihe sallinee tehdä(?).

Kukaan ei oikeasti kaipaa tuon sorttista ohjetta tai viisastelua, kun tekstissä selvästikään ei kysytty ratkaisua ongelmaan.

Ja mikä vituttaa tänään.. ei vaatine enempää perusteluja.

Itsellä ei tule mieleenkään pyytää jotain vierasta varmistamaan ja vaan olettaa, että se tekis juuri niin kuin minä tahdon. Siinä samalla kun penkkiin asettaudun, niin kerron aina selvästi, mitä olen tekemässä ja miten pitää varmistaa. Jos joku pyytää varmistamaan ilman, että kertoo mitään, niin joko kysyn tai oletan, että pitää auttaa vasta sitten kun pysähtyy.

Onhan se niinkin mutta kun ei ole vakituista salikaveria ja haluaa silti välillä treenata loppuun asti niin tämä lienee kuitenkin ainoa konsti(?) Kuitenkin homma toimii LÄHES AINA. Sanon aina montako toistoa on tavoitteena ja haluanko esim. että auttaa viimeisen ylös kun omat voimat loppuu. Sitä olettaa että tuon osaa tehdä treenaamaton apinakin, mutta näinhän se selvästikään ei aina ole. Jos oikeasti pitää alkaa selittämään jotakin varmistamisen pitkää matematiikkaa niin jossakin on vikaa. Olkoon sitten vaikka omassa päässä. En erehdy kysymään varmistajaksi ketään kenestä näkee jo päällepäin että homma ei tule toimimaan.

Back
Ylös Bottom