Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tuo on itelläkin vaikein ja haastavin osa reeniä :D

Varsinkin, jos treeni on sellainen, että se vie miehestä kokonaan voimat pois niin hyvä, että autolla ajo onnistuu kotiin asti :wtf:

Lisätään tähän vielä, että salin jälkeinen syöminenkin tuppaa tekemään ongelmia :jahas: ei meinaa jaksaa väsätä sitä ruokaa niin tulee haettua kebabbia lähipaikasta :rolleyes:

Vituttaa mulla bulkilla aina alkava ylenpalttinen hikoilu salilla.
Puolessa välissä treeniä se t-paita on niin märkä, ettei sitä vain yksinkertaisesti voi enää pitää päällä.
Pakko vaihtaa paitaa kesken treenin tai vetää huppari päälle. Ja treenin jälkeen se hupparikin on kuin olisi käynyt uimassa...
Hikipyyhekin on jatkuvasti käytössä. Ja kokoajan saa rampata täyttämässä pulloa kun vettä tulee vedettyä treenin aikana pois hikoiltujen nesteiden tilalle 2-3litraa..

Vituttaa useampikin asia. Ensinnäkin se, että kesän mittaan duuni oli niin raskasta, ettei salille jaksanut (seliseli). Myös se, että nyt kun duunit on ohitse, ei vieläkään ole saanut itseään niskasta kiinni ja laitettua puntille, vaikka tiedän että sieltä se hyvä mieli kuitenkin tulee. Yksi lisää ketutuksen aiheita on tämä jatkuva syömiseni. Safkaa menee melko hurjia määriä eritoten viikonloppuisin. En ole niin nöpönnuukaa kun safkaa käydään vetämään, ja siinä sitten tulee käytyä kahdesti päivässä mäkissä, vedettyä himassa possupiffiä lisäksi ja jos iltapalaksi vielä kebabrulla. Onneksi kroppa on vielä jossain omituisessa overdrive-tilassa kesän jälkeen, että paino ei nyt mitään hurjia määriä heittele, vaan pysynyt siinä 85-87kg tienoilla.

Pahin kuitenkin oli tuo jokakesäinen, aurinkoisten kelien ystävä - olut & lonkero.

Nyt kun on taas puntille päässyt niin laitan samalla iloiset ja negatiiviset asiat tässä, koska tää on mun mielelle 2-teräinen miekka:
+ Ihanaa päästä treenaamaan tauon jälkeen
- Ei ihanaa kun sarjapainot on säälittävät, jopa mun tasolla.
+ Paras tunne kun tuntee, että taas on jotakin tehnyt.
- Ei ihana tunne kun tulee se tunne, että on jotain tehnytkin näin pienillä sarjapainoilla.
+ Parissa kolmessa viikossa ne ehkä taas alkaa vähä nousemaan.
- En jaksais väkertää pitempiä sarjoja, vitoset ja kolmoset on ihania. Mutta kun massaa tavoitellaan tänä vuonna lähinnä niin tehdään sekin kunnolla, kun siihen kerran on ryhdytty.
+ Mutta motivaatiota kyllä löytyy vaikka nuo pikkupainot kyllä ärsyttää.
Tälläinen puoli offtopic- ja puoli ontopic viesti tämän hetken punttipotutuksista.

Tällä hetkellä potuttaa eniten se, että kehitystä tulee niin mielettömän hitaasti. Ärsyttää myös se, että miehet kitisevät lihastensa pienuudesta, kun heillä kuitenkin huomaa jo alle vuoden treenaamisen jälkeen selvää kehitystä lihasmassassa(jos siis tekee asiat yhtään oikein). Toisin kuin naisilla. :(

Saatanan lapaluu/lihas/joku hermo. Hallinta ja voimat täysin kadoksissa, pari kertaa käyty lääkärissä ja omt-fyssarilla, ei selkeää syytä. "Katellaan taas parin viikon päästä parantuuko". Aha. Ehkä joku hermo jumissa, ehkä ei. Mutta oikeessa kädessä voimat kadoksissa, väsyy helposti. Ja olkapää ja lapa käyttäytyy täysin holtittomasti, ei mitään kontrollia jos vähänkin painoa kourassa.

Kootut salipotutukset

potuttaa ku ei ymmärrä saliohjelman liikkeitä, potuttaa ku ei oo salikaveria joka haluais jotain ohjelmaa seurata, potuttaa ku PT maksaa niin paljo ettei oo varaa ottaa tunteja oppiakseen oikeat tavat tehdä liikkeitä, potuttaa ku ei saa joka päivä puntata (pottu että vihaan välipäiviä) potuttaa ku oon läski mutta kaikki sanoo että oon laiha vaan sen takia ku muutaman kilon vatsarasvaa oon saanut sulatettua.

Se kun sitä vitun hikistä paitaa ei vaan saa pois päältä reenin jälkeen, vaikka kuinka yrittää..

Minkälaista paitaa? Kaivoin aikanaan tennikseen ostamani urheilupaidat salipaidoiksi. Ne on viileet, kuivuu nopeesti ja erityisesti ne saa hikisenäkin helposti pois päältä.

Potuttaa se, että tänä aamuna salilla ennen työpäivää olin jo ehtinyt heittää vaatteet lokeroon, kunnes huomasin, että olin sullonut reppuun kaksi treenipaitaa enkä yhtään housuja. Hetken aikaa pähkäilin, mennäkö salille farkuissa tai pelkissä boksereissa, mutta päädyin kuitenkin siveellisesti lähtemään töihin suihkun kautta. Huomenna uusi yritys.

ei paljo näy naisia.. liian voimapainotteinen sali.

Se kun pitää kolista "liikaa". Kyllähän mä sen ymmärrän että sitä ääntä tulee mutta jos palkkariakin juodessa pitää lyödä se sheikkeri penkkiin aina välillä niin..

Potuttaa se, että tänä aamuna salilla ennen työpäivää olin jo ehtinyt heittää vaatteet lokeroon, kunnes huomasin, että olin sullonut reppuun kaksi treenipaitaa enkä yhtään housuja. Hetken aikaa pähkäilin, mennäkö salille farkuissa tai pelkissä boksereissa, mutta päädyin kuitenkin siveellisesti lähtemään töihin suihkun kautta. Huomenna uusi yritys.

Tiedän tunteen,jostain syystä unohdan usein kengät, kerran mennessäni tennistä pelaamaan olin unohtanut kengät joten jouduin ostamaan tennishallilta uudet wilsonin tenniskengät mallia tosi kalliit, tunti meni hyvin kunnes otin kengät pois päältä ja jalat oli ihan veressä :(

Tästäpä muistuikin mieleen eräs kerta kun lähdin pelaamaan salibandyä. Pakkasin juomapullon, kengät ja housut pussiin ja lähtiessäni otin pussin mukaani. No vasta pukukopissa huomasin, että eihän se ollutkaan se sama pussi vaan istuin siellä mukanani iso pussillinen kissanpaskaa. Potutti.

Back
Ylös Bottom