Ku mua pelottaa aina kyykätä niin se vituttaa..
Itsellä sama homma. Suvussa kun vielä lähtenyt polvia ja olkapäitä sijoiltaa tuon tuossa, niin ei oikein meinaa uskaltaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ku mua pelottaa aina kyykätä niin se vituttaa..
Itsellä sama homma. Suvussa kun vielä lähtenyt polvia ja olkapäitä sijoiltaa tuon tuossa, niin ei oikein meinaa uskaltaa.
Kuin en voi kyykkää ees omaa painoa...? No eipähän oo tarvinnu ihmetellä enään miks polvet paukku rikki. Mutta 5kg viikossa painoja nostellen kohti 70kg... Prässistä kummiskin menee 3x enemmän, on se kumma.
^eikös ne nykyiset painot ala tuntua jo niin kevyiltä että on pakko laittaa lisää vastusta että tuntuu jossain? Itellä ainakin näin...
Potuttaa, kun yksi mies selitti kovaan ääneen muille, miten järjetöntä on treenata ns. body-tyylisesti. Hän kertoi jopa tietävänsä pari poikaa, jotka käyvät treenaamassa vain kasvattaakseen lihaksiaan.
Tapahtui... Itse hän teki jotain satujumppaa.Tapahtuiko tämä vielä salilla? :wtf:

Tapahtui... Itse hän teki jotain satujumppaa.
Olin juuri saanut hauissarjat tehtyä scotissa, ja tämä herra meni sen jälkeen venyttelemään jalkojaan siihen. Inhotti katsoa, kun hän laittoi hikiset varpaansa (ei sukkia) sitä tukea vasten.
Potuttaa, kun yksi mies selitti kovaan ääneen muille, miten järjetöntä on treenata ns. body-tyylisesti. Hän kertoi jopa tietävänsä pari poikaa, jotka käyvät treenaamassa vain kasvattaakseen lihaksiaan.

huomasin et mua muutama tyyppi siellä tuijotteli kunnes tajusin mennä ottamaan ne kiekot sieltä prässistä pois![]()
Eikö niillä ollut käsiä?
Ei vaan, on se nyt kuitenkin kohteliasta muita salinkävijöitä kohtaan laitella ne painot takasin telineeseen.