Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kun ei uskalla nostaa sarjapainoja tai kokeilla maksimeja "isoissa" liikkeissä esim.kyykky, mave ja penkki. Aina vaan nitkuttaa menemään 6-10 toiston sarjoja tutuilla painoilla, kun pelkää että muuten jää alle. No ehkä sitä kohta kyllästyy ja löytyy kanttia pistää taas seuraavat vitoset päihin.

^eikös ne nykyiset painot ala tuntua jo niin kevyiltä että on pakko laittaa lisää vastusta että tuntuu jossain? Itellä ainakin näin...

Kuin en voi kyykkää ees omaa painoa...? No eipähän oo tarvinnu ihmetellä enään miks polvet paukku rikki. Mutta 5kg viikossa painoja nostellen kohti 70kg... Prässistä kummiskin menee 3x enemmän, on se kumma.

Kuin en voi kyykkää ees omaa painoa...? No eipähän oo tarvinnu ihmetellä enään miks polvet paukku rikki. Mutta 5kg viikossa painoja nostellen kohti 70kg... Prässistä kummiskin menee 3x enemmän, on se kumma.

tekniikassa vikaa? :o itel vähä sama homma, maven ja penkin tekniikka tarttu tosi nopeest, mut kyykkyy alkaa vast pikkuhiljaa oppimaa.. :D

^eikös ne nykyiset painot ala tuntua jo niin kevyiltä että on pakko laittaa lisää vastusta että tuntuu jossain? Itellä ainakin näin...

Khyl, mut silti se on kynnyskysymys vaikka tietääkin et samanlailla se 10kg lisäys nousee ainakin sen muutaman kerran. On se vaikeeta.

Itseäki hirvettää mennä kyykkäämään kun pitää lisätä painoa joka kerta siihen. Missään muussa liikkeessä tätä ei tapahdu :D

Potuttaa, kun yksi mies selitti kovaan ääneen muille, miten järjetöntä on treenata ns. body-tyylisesti. Hän kertoi jopa tietävänsä pari poikaa, jotka käyvät treenaamassa vain kasvattaakseen lihaksiaan.

Tapahtuiko tämä vielä salilla? :wtf:
Tapahtui... Itse hän teki jotain satujumppaa. :rolleyes:

Olin juuri saanut hauissarjat tehtyä scotissa, ja tämä herra meni sen jälkeen venyttelemään jalkojaan siihen. Inhotti katsoa, kun hän laittoi hikiset varpaansa (ei sukkia) sitä tukea vasten.

Potuttaa, kun yksi mies selitti kovaan ääneen muille, miten järjetöntä on treenata ns. body-tyylisesti. Hän kertoi jopa tietävänsä pari poikaa, jotka käyvät treenaamassa vain kasvattaakseen lihaksiaan.

Heh.Ihmisillä on erilaisia käsityksiä "body-treenistä" - ja useimmat niistä vääriä.

Tämä "yks mies" ei varmaankaan ole nähnyt Tommi Pitkäsen treenejä, joka treenas vain body-treenejä ;)

Mua taitaa potuttaa salilla käynnissä eniten se, et joudun treenaan yksin. Tai no, ei mee ainakaan turhan pitkäks noi ajat sarjojen välillä ku ei tuu jauhettua paskaa kenenkään kanssa. Mut ois se kiva jos ois välillä joku tsemppaamassa ja varmistamassa.

^ Yksin kait sitä sais itsekin jumppailla, mut tulee aina jäätyä juttelemaan jonkun kanssa sarjojen välillä ja treenit tahtoo venyä pitkiksi. Mut kun ei oo sen kummempia tavoitteita(tai ovat niin kaukana), niin paljonko tuo nyt haittaa vaikka treenitehot oiskin vähän niin ja näin.. kummasti leppoisampaa tällä tavoin kuin takavuosina, jolloin olin treenaavinani kovaakin, paikat kipuili ja koko touhu tuntui välillä melkoiselta vastatuuleen kusemiselta.

Viime aikoina ei oo harmin aiheita paljoa ollutkaan salilla, mitä nyt jalkaprässin jälkeen tympii reidet puuduksissa ja horjuvin jaloin lastata levyt takaisin telineisiin kun haluis mieluummin ottaa happea sen viitisen minuuttia.. treenikaverin hommahan tuo selkeästi ois.

Mua hävetti eilen aivan suunnattomasti kun yleensä siivoon jälkeni mut olin niin sipissä et unohdin painot prässiin ja juurikin noilla horjuvilla jaloilla hoipertelin vielä väätämään suorinjaloin vetoa, sit parin SJMV-sarjan jälkeen huomasin et mua muutama tyyppi siellä tuijotteli kunnes tajusin mennä ottamaan ne kiekot sieltä prässistä pois :nolo:

Eikö niillä ollut käsiä?

Ehkä, tai sit mie oon vaan niin vahva(not!) et ne ei jaksanu nostaa niitä kiekkoja pois...

Ei vaan, on se nyt kuitenkin kohteliasta muita salinkävijöitä kohtaan laitella ne painot takasin telineeseen.

Ei vaan, on se nyt kuitenkin kohteliasta muita salinkävijöitä kohtaan laitella ne painot takasin telineeseen.

Todellakin. Ittee vituttaa aina kun joskus unohtaa painot tankoon ja sitten joku tulee kysyyn että teetkö vie tossa, tuntee ittensä niin kyrväks vaikka yleensä pyrin pahotteleen kun unohtu. Tuntuu vaan vie joillakin olevan niin korkee se kynnys että tulee tommosta kysyyn niin parhaimmillaan siinä joku kainovieno varmaan tarkkailee vierestä 15min, että jos se vaikka tuleekin siihen vielä tekeen ennen kun uskaltaa alkaa omat sarjat. Ei nyt sillä, että joku pelkäis multa turpaansa saavan, mut kyllä sieltä salilta joku muokin pienempi aina välillä löytyy, ihme kyllä.

Back
Ylös Bottom