Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

No enkös mä just tarkottanutkin sitä, että jos olen ollut siellä aikasemmin yksin, nii sillon kuuluu hyviin tapoihin kuunnella sitä, mitä ekana ollut kuuntelee. Kyllä itekkin muuten rokkia kuuntelen salilla ja jos menen tiistaina varttia vaille seittemän salille ja siellä on muita, en mee laittaan musiikkia pois ja radiota päälle, vaan seuraan kierrosta netistä sarjojen välissä kännykällä. On vaan tullu huomattua, että ei se rauta nouse yhtään sen kummemmin tai treenimotivaatio heikkene, tuli sieltä soittimesta Sabatonia, Turmion Kätilöitä, Mötley Crueta tai Pekka Pietilän ja Kari Salmelan selostusta, ku KalPa ja Kärpät laittaa kiekkua börsään..

Olinpas hyvin mukana tässäkin keskustelussa. Joo jos siellä yksin on ja kuuntelee jotain, niin ei salille tuleva ihan noin vaan voi vaihtaa.
Kerran olin vetelemässä maasta ja joku salille tuleva laitto novan tms. soimaan. Eiköhän just ennen maksiminostoa pärähdä soimaan you're beautiful. Mulla on se nosto videollakin ja noston aikana se hoilaa tota "you're beautiful". Kyllä se vaan vähän syö terävyyttä siitä. Mielummin treenaisin hiljaisuudessa.

IMO jos haluu kuunnella sitä liigakierrosta niin voi jäädä kotiiin

treenitehojakin vois vähän tarkastaa jos liigakierrokseen pystyy keskittymään samalla ;)

Ihan hyvin voi, miksei voisi ?

En oikein tajua, tossahan yhdistyy 2 asiaa mistä ihminen selvästikki nauttii. Hyvä puntti treeni sekä lätkä. Miksi se on väärin yhdistää nämä, tuplasti nautintoa yhden sijaan !

Ilmeisesti täyttä tehoa reeneistä ei saa, ellei itse perkele huuda korvaan.

Eniten tällä hetkellä ahistaa salin vaihdosta alkunsa saanut penkkitekniikan lievä katoaminen. Opin hiomaan tekniikkani sopivaksi vanhan salini melko kapeassa penkissä, kun taas uuden salini penkki on niin leveä, etten saa juuri minkäänlaista tuntumaa ala-asennossa. Tarkoitus oli saada 8x100kg-sarja nousemaan puhtaasti jo tammi-helmikuun vaihteessa, mutta juuri nyt mennään 10kg riman alla. Edellisen salin viimeisen penkkitreenin viimeinen sarja oli 8x95kg, joten tuostakin ollaan tultu alaspäin. Buu.

Olisiko kenelläkään ideaa, miten tuo haaste kannattaisi ratkaista? Ainoa muuttuja on siis tuo uusi penkki, ja kuin pisteeksi i:n päälle muissa liikkeissä progressio on ollut hyvää luokkaa. Sarjapituuksien ja -painojen kierrättäminen kuuluu tapoihini, joten älkää suositelko sitä ratkaisua.

^Ilmeisesti lavat ei pääse liikkumaan yhtä paljon. Oletko kokeillut ottaa leveämmällä otteella?

Eräs runkkupenkkaaja näsärillä jotenkin sai mut pahalle päälle. Isot raudat tankoon ja munat munat kattoon. Kenties syynä ärsytykseen on se että joskus itellä oli samat metodit. Lisäksi vielä se että mies näytti siltä ettei tee muutakun penaa. Jos satut kaveri lukemaan tätä niin: Perse penkkiin!

Kyllä ihmisiä ärsyttää ihmeelliset asiat.

Sehän se harmittaa kun levypainot jätetään tankoihin, levypainot keoksi lattialle, käsipainot keskelle lattiaa jne. Valona risukasassa se, että näin toimivat yleensä melkoiset mikkihiiret tai naiset, joten ei ainakaan tarvitse isoja määriä purkaa tangoista, eikä siirtää salin isoimpia käsipainoja sivuun :).

Back
Ylös Bottom