Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras oli kun kovan treenin jälkeen menin ABC:lle ostamaan jätskiä ja koetin repiä kylmiön ovea saranapuolelta auki.
Myymälä päälikkö ehti hätiin ja tokaisi "ei se aukene sieltä saranapuolelta", loi pitkän katseen minuun ja sanoi vielä "tai voi se sinulta auetakkin."
Haha, ja seuraavaks joku tulee tänne vittuuntuneena selittämään "taas joku tollo lähti huitelemaan kyykkytelineeltä toiselle puolelle salia, enkä tienny lopettiko se vai ei". :D
mutta näinhän se etenee....Haha, ja seuraavaks joku tulee tänne vittuuntuneena selittämään "taas joku tollo lähti huitelemaan kyykkytelineeltä toiselle puolelle salia, enkä tienny lopettiko se vai ei". :D
). Kyllä nyt vittu ottaa päähän.. koko päivän saatana odottanut että illalla pääsee puntille, no sitten kun lähden ja oon puntin ovella niin joo eipäs sitte kortti toiminutkaan tai sitten oli kortinlukija paskana kun ketään muutakaan ei ollut sisällä. Ei helvetti sentään, olisi vielä ollut SF 5x5 ohjelman toisen viikon viimeinen treeni että olisi vieläpä helvetin tärkeä treeni ollut. VITTU! tollaset saatanan sähköset systeemit on niin vitun perseestä.
Tämä oli mielestäni tosi hyvää palvelua. Pahoittelivat vielä tapahtunutta.Tiedän tasan tuon tunteen.Kyllästyttää.
Tiedän tasan tuon tunteen.
Salille pyräily näin talviaikaan on kyllä varsin epämieluisaa hommaa. Ei haittaisi tippaakaan, jos en ikinä enää joutusi talvea kokemaan!
En ole koskaan nähnyt mitään positiivista tässä vuodenajassa...
Jep, munkaan talven vihaaminen ei rajotu tohon salille pyöräilyyn. Kaikki aina sanoo, että jos asuisit jossain "lämpimässä", niin kaipaisit vuodenajan vaihteluita jne.
Eivät vois olla enempää väärässä. Monen kohdalla toi voi pitää paikkansa, mutta ei mun. Nauraisin joka ikinen päivä partaani, ettei tartte tätä kylmyyttä ja pimeyttä kestää. Pitäs vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja muutta jonnekki palmun alle...
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tuon :wtf: Tai siis tammikuuhun saakka oli tuo tilanne, kunnes vaihdoin salia (nyt matkaa on 200 metriä). Ei tullut lähettyä salille, kun muutenkin koulumatkoihin menee jo monta kilometriä ja tuolla ulkona on niin saaaatanan kylmä.Itseänikin potuttaa fillarointi salille näin talvisin. Salille on viitisen kilometriä matkaa eikä pyöräteitä ole ehditty aina auraamaan lumenpaisumuksen takia. Fillarikin on lähempänä maantiepyörää, joten matkanteko on usein aikamoista röykytystä, ja perille päästessä on jalat jo aivan hajalla. Muutamat komeat lipatkin on tullut otettua tänä talvena. Onneksi sali sijaitsee koulun lähellä, joten olen pyrkinyt ajoittamaan salilla käynnin joko ennen koulua tai koulun jälkeen. Tulisi varmaan jätettyä väliin monet treenit, jos ainoa syy lähteä ulko-ovesta olisi salilla käynti.