Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ihme kun näitä lueskelee niin tuollaisesta asiasta hirvee vääntö. Itse en pahemmin yleensä mieti laitanko hihattoman vai t paidan, shortsit laitan aina, koska teen ainakin näin talvella Aerobisen Juoksumatolla ennen varsinaista lihas treeniä.
Itseä vituttaa se, kun salimme kävijä kantaan kuuluu 45% vanhuksia, 45% penkki-hauis teinejä 5% varaanjalkaprässinpuhuaksenikännykkään-sakkia ja sitten se 5% meitä kunnolla treenaavia asia käyttäviä. Paheksuvia katseita saa mm. Jalkojen treenaamisesta, hikoilusta, hiljaisutta rikkovista äänistä (kuten raskaasta hengityksestä), "ego-liikkeiden" teosta itselle sopivilla painoilla ja tietysti myös kovien sarjojen tekemisestä, jolloin painot voivat vähän kolista. Näistä kaikista saa kanssa treenaajilta muutamia pahoja mulkaisuja ja päänpudistuksia.

Siis eikö salin pitäis olla juuri se paikka, missä saa pitää hihatonta ilman vinoilua?

Ite ainakin kesällä tykkäsin käsitreenit ottaa mustassa tank topissa. Ja otan muuten joskus jatkossakin. Jos jotakuta häiritsee, niin lähteköön meneen :)

Tästä rohkaistuneena toimin samalla tavalla.

Ei nyt niinkään salilla, mutta salilla käymiseen liittyen. Eli armeija, jaksa viikolla enää käydä ja kun on kaikenmaailman leirejä niin jää treeni paljon vähemmälle. Itse salilla sitten ärsyttää se laitteiden keräily itselleen ja painojen jättäminen tankoon/lattialle.

Voi olla, että väsymys vaikuttaa, mutta en paljoa ymmärtänyt tekstistä.

Mua potuttaa saliharrastuksessa se, että aina on joku paikka kipee. Esim.nyt on kapee penkki ainoa, mitä pystyy tekemään olkapääkivun takia.
Sitten, kun olkapää paranee, on jonkun muun paikan tultava kipeäksi. Näin se menee nykyään.

Siis eikö salin pitäis olla juuri se paikka, missä saa pitää hihatonta ilman vinoilua?

Ite ainakin kesällä tykkäsin käsitreenit ottaa mustassa tank topissa. Ja otan muuten joskus jatkossakin. Jos jotakuta häiritsee, niin lähteköön meneen :)

Tässä on huvittavana vastakohtana taas se, että kehonrakentaja Uolevi Ojala kertoi pitävänsä kelistä riippumatta jalka- ja selkätreenien aikana kollareiden alla pitkiä kalsareita.

Tässä on huvittavana vastakohtana taas se, että kehonrakentaja Uolevi Ojala kertoi pitävänsä kelistä riippumatta jalka- ja selkätreenien aikana kollareiden alla pitkiä kalsareita.

Mitä nyt miestä ja lihoja salilla joskus näkee, niin en kyseenalaista yhtäkään "treenimetodia".

Söin liian tukevan aamupalan ja kyykkysarjan jälkeen kävi hissi jo kurkussa ja loppureeneistä ei tullu enää mitään :jahas:

Röyhtäisy vai oksennus - venäläinen ruletti salilla...

Aamulla tuppaa muutenkin energiat häviämään turhan nopeesti raskaan kyykyn jälkeen. En yksjakosta tehdessäni juurikaan koskaan pystyny aamulla vetään reeniä loppuun asti kovasti, kun kyykky söi kaikki voimat jo alkumetreillä. :itku:

Mitä nyt miestä ja lihoja salilla joskus näkee, niin en kyseenalaista yhtäkään "treenimetodia".

:offtopic: En minäkään niitä kyseenalaista, mutta tuo Unskin ajatusmalli toimii niin täydellisenä vastakohtana tuolle aikaisemmalle esitetylle :D Itse olen myös vakavissani suunnitellut, että seuraavat jalkatreenit menen pitkien kalsareiden voimin.

:offtopic: En minäkään niitä kyseenalaista, mutta tuo Unskin ajatusmalli toimii niin täydellisenä vastakohtana tuolle aikaisemmalle esitetylle :D Itse olen myös vakavissani suunnitellut, että seuraavat jalkatreenit menen pitkien kalsareiden voimin.

Juu tuli toi oma kommentti kirjoitettua liian vakavanoloisesti, olis hymiö pitänyt laittaa perään.

Mutta Unski saa pullistella lavalla sitten oikein urakalla. Me amatöörit joudutaan tekemään sama salilla tai baarissa. Ja nyt hymiö loppuun:D

Pään totaalijumittaminen treenin loppupuolella ja jälkeen.
Mm.kaupassa käyntiin saa kivan pienen säväyksen kun näpyttelee pin-koodin väärin kortinlukijaan,ja yrittää jostain syystä painaa stop-namikkaa lukijassa(tällöin laite lähtee ohittamaan pin-koodia)eikä suinkaan vieressä olevaa clear-namikkaa...Myös henkkareiden tökkiminen bussin kortinlukijaan on todistetusti toimivaa komiikkaa:D

Mm.kaupassa käyntiin saa kivan pienen säväyksen kun näpyttelee pin-koodin väärin kortinlukijaan,ja yrittää jostain syystä painaa stop-namikkaa lukijassa(tällöin laite lähtee ohittamaan pin-koodia)eikä suinkaan vieressä olevaa clear-namikkaa...Myös henkkareiden tökkiminen bussin kortinlukijaan on todistetusti toimivaa komiikkaa:D

Tuo on tuttua
Paras oli kun kovan treenin jälkeen menin ABC:lle ostamaan jätskiä ja koetin repiä kylmiön ovea saranapuolelta auki.
Myymälä päälikkö ehti hätiin ja tokaisi "ei se aukene sieltä saranapuolelta", loi pitkän katseen minuun ja sanoi vielä "tai voi se sinulta auetakkin."
Itse vastasin vain jotain älykästä kuten " öööh".

Olen aina vastustanut bodareiden yleistämistä aivottomiksi lihaskimpuiksi, mutta sillä hetkellä ei se olisi ollut kaukaa haettua.
Joskus hirveässä pumpissa ja väsyneenä treenien jälkeen tuntuu ettei verta riitä enää aivoihin. :(

Itte aloin ettiä kännykkää, repun tutkin kahteen kertaan mutta olis voinu tutkia sen taskun vähän syvemmältä.... :D

Harvemmin mikään potuttaa, enemmänkin kiva että käy salilla. Mutta, skenaario mikä tuli hiljattain vastaan:

Ei ketään salilla. Pistin musaa soimaan, hillityllä volyymillä. Treenailen siinä rauhassa ja sitten tulee joku mimmi siihen ja sammuttaa musat. Ei siinä mitään, mutta sillä oli omat popit omasta soittimesta napit korvilla. Ja luukutti niitä siihen malliin että kuuntelin sitten siinä sen korvanappien kautta. Onneksi oli vain vähän jäljellä niin lähin sit menee, mutta voishan sitä jotain käytöstapoja olla.

Ryhmäistuskelu. Mennään ensin rinkiin porukassa ja vallataan joukolla kaikki mahdolliset laitteet. Sitten ei tehdä siinä muuta kuin istuskellaan ja jauhetaan paskaa.

Itselläkin tuota jumia tullut... Välillä ihan alussakin, varsinkin prässi on itsellä herkästi jumiin laittava liike. Monesti olen aiheuttanut komiikkaa ja huolestustakin kun olen vikan prässi sarjan jälkeen yrittänyt päästä sieltä lattiatasosta ylöspäin. Kerran kun sitten sain itseni kohtalaisen heti ylös, niin hetken hoipertelu ja rypeminen suoraan käsipainojen pidikkeen päälle. Pitäisi vain malttaa odottaa se muutama kymmenen sekuntia ihan siinä istualteen...

Olen alkanut vaeltelemaan salilla. Sarjojen välissä jos en tosiaan keskity pysymään paikoillani huomaan olevani yhtäkkiä jossain ihan muualla haahulemassa.

Pientä stressiä?

Olen alkanut vaeltelemaan salilla. Sarjojen välissä jos en tosiaan keskity pysymään paikoillani huomaan olevani yhtäkkiä jossain ihan muualla haahulemassa.

Pientä stressiä?

Sama, huomaa että sarjojen välissä tulee ajatuksissa käveltyä ympäri salia.

Back
Ylös Bottom