Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua ei vituta toisten vituiksi treenaaminen ollenkaan.
Olen salilla ihan vaan itteni takia.
Syön sanani, enemmänkin "ärsytti" kun tämä samainen kaveri sitten mulkoili sarjojen välissä kaikkia, että näkihän he mitä tein. Ja todellakin luuli että se oli hyvä suoritus. Teki joku 6toistoa pyllistyksiä, ja meni tekemään välissä habaa. Siinä ei voinu kun kattoo pahasti. Niin kyllä se siitä sitten pois läksi. Ja pääsin itse kyykkyhäkkiin :jahas:

Syön sanani, enemmänkin "ärsytti" kun tämä samainen kaveri sitten mulkoili sarjojen välissä kaikkia, että näkihän he mitä tein. Ja todellakin luuli että se oli hyvä suoritus.
Kateellisen puheelta kuulostaa:D Itekkin mulkoilen välillä miten muut treenaa jos vois vaikka oppia jotain.Muutaman kerran nähny treenaajia jotka kattelee maahan tai nurkkaan sarjojen välissä niin näyttäähän se aivan helvetin typerältä,ainakin minun mielestä.

Meikä ainakin kyttää ihan sikana jos joku tekee isoilla romuilla, eikai siinä mitään väärää oo.
Tällä hetkellä vituttaa kun ei pysty treenaan kipujen takia. Toinen asia vituttaa kun on niin heikko, olisi kiva kisata kaikessa voimaan liittyvässä mutta kun on niin pirun heikko että mitään järkeä siitä toiseksi viimesestä sijasta mennä kisaileen.

Motivaatio vähän kadoksissa tällä hetkellä. Menty jo kuukausitolkulla fiilis-pohjalta, mutta sen tietää sitten mitä siitä tulee. Laiskistuu. Piti marraskuussa tehdä itselle ohjelma ja noudattaa sitä orjallisesti, kohta taas puolet kuusta kulunut "turhaan". Prkl.

*Korkkaa toisen ölpön* Onneks sen verran jaksaa yrittää että pitää tän hetkisen kunnon yllä käymällä 1-2 kertaa/viikko puntilla. Tuloksia turha odottaa. :jahas:
Kai sitä välillä pitää vähän rentouttaa, että alkaa treenauskin maistua, kun pakko ottaa itteensä niskasta kiinni. Säännöllinen treenikaveri auttais kyllä asiaa niin olis joku joka tulee kiskomaan sohvalta ylös, vaikkei kiinnostaiskaan.

Eilen salilla joku 7 vuotias oli karannut jostain satujumpasta ja roikkui kaikissa laitteissä kuin simpanssi kunnes meni prässiin.
Itse olin 50m päässä salin toisessa päässä ja ajattelin että pojan läheisyyssä oli tämän ADHD:n isä mutta taisikin olla jonkun muun satujumppalaisen geenien luovuttaja.
Onneksi siinä ei ollut kuin 20kg kelkan lisäksi. Kakara meni ensin siihen sitten väärinpäin ja yritti selällä ponkaista, mutta sitten tajusi mennä siihen oikeinpäin ja ei mennyt kuin hetki kun kuului helvetinmoinen paukaus ja pikkujätkä oli solmussa. Luojan kiitos oli niin pieni ettei mennyt jalat sijoiltaan ja onneksi toppari tappi oli edes alimmassa paikassa. Aikuisenkokoinen olisi ollut kivekset suussa.

Vituttaa vanhemmat jotka eivät välitä näistä "tulevaisuuden toivoista".

Vituttaa vanhemmat jotka eivät välitä näistä "tulevaisuuden toivoista".

Tää on kyl totta. Meijän salil on joskus kans näit pienia lapsia jotka kiipeilee laitteissa ja just tos prässissä. Niil on kyl jompi kumpi vanhemmista mukana..

Ite oon sitä mieltä että punttisali ei oo lasten paikka.

Joku mörkö oli jättänyt 50-kiloisen kiekon telineeseen jossa treenataan pohkeet istuen. Onneksi kaveri meni siihen seuraavaksi eikä joku heiveröinen henkilö, nimittäin voin kuvitella että pienikokoiselle aloittelijalle on aika hankala sitä siirrellä.
Ja sitten salilla käy näitä beibejä ja pakkohan niitä on vähän vilkasta, mutta sitten joku ukkeli nurkasta kattoo mua vihaisesti ja hupsis, se olikin naisen miesystävä. Jos mulla olis joku hottis mukana salilla nii ajattelisin lähinnä että "kattokaas millanen herkkuperse mulla on mukanani". Kyllä nauttisin kovasti siitä kateudesta jota se aiheuttaisi :)

Haha, tää ei potuta tippaakaan mut.. yks päivä kun vetelin foam rollerilla reisiä niin et tähtiä näkyi niin joku tyyppi siinä vieressä irvisteli kans tuskasta vaikkei tehnyt mitään.. tais tietää miltä se tuntuu :D

Joku mörkö oli jättänyt 50-kiloisen kiekon telineeseen jossa treenataan pohkeet istuen. Onneksi kaveri meni siihen seuraavaksi eikä joku heiveröinen henkilö, nimittäin voin kuvitella että pienikokoiselle aloittelijalle on aika hankala sitä siirrellä.
Ja sitten salilla käy näitä beibejä ja pakkohan niitä on vähän vilkasta, mutta sitten joku ukkeli nurkasta kattoo mua vihaisesti ja hupsis, se olikin naisen miesystävä. Jos mulla olis joku hottis mukana salilla nii ajattelisin lähinnä että "kattokaas millanen herkkuperse mulla on mukanani". Kyllä nauttisin kovasti siitä kateudesta jota se aiheuttaisi :)

Kiva kommentti :) Kyllä mäkin naisena katson salilla, jos on jotain komeita miehiä treenaamassa. Katson tosin niin vaivihkaa ja salaa, ettei sitä ketään huomaa.

Niin sitä mun piti vaan sanoa, että komppaan täysin tuota sun ekaa kommenttia. Itseä ärsyttää suunnattomasti, jos on jätetty jotain suuria painoja laitteisiin/telineisiin. Niitä on selkävaivaisena ihmisenä inhottava kerätä pois.

Just tällä hetkellä ei harmita oikeestaan mikään. Välillä kun käyn aamuisin treenaamassa niin on aika vaikee olla nauramatta kun salilla on aina sama keski-ikänen ukko mikä rempoo ylätaljaa takaraivo kiinni lattiassa (täydellä pakalla tietty) ja vähän panoliikettä muistuttavaa hauiskääntöä painavimmalla tangolla telineestä löytyy :D Pistää vaan silmään se käsittämätön heiluminen :D

Meikä ainakin kyttää ihan sikana jos joku tekee isoilla romuilla, eikai siinä mitään väärää oo.
Tällä hetkellä vituttaa kun ei pysty treenaan kipujen takia. Toinen asia vituttaa kun on niin heikko, olisi kiva kisata kaikessa voimaan liittyvässä mutta kun on niin pirun heikko että mitään järkeä siitä toiseksi viimesestä sijasta mennä kisaileen.

Koita vaihtaa lajia vähän teknisempään, vois vaikka sopia paremmin jos ei enää tuo voiman paska meinaa tarttua. :D

Tänään vitutti kun siirryin kp penkistä takaisin normi penkkiin luullen että penkki lähtis uuteen nousuun, harmikseni huomasin että kulki entistäkin huonommin.

*Edit tosin oli aika raskaat duunin pikkujoulut takana. :P

Koita vaihtaa lajia vähän teknisempään, vois vaikka sopia paremmin jos ei enää tuo voiman paska meinaa tarttua. :D

Ääh, siksi tässä ollaan kipujen takia pois salilta kun menin koittamaan semmosta teknistä lajia nimeltä kädenvääntö. Pitää vaan pysyä tuossa voimanostossa ja pikku podailussa niin selviää vähemmällä.

Ääh, siksi tässä ollaan kipujen takia pois salilta kun menin koittamaan semmosta teknistä lajia nimeltä kädenvääntö. Pitää vaan pysyä tuossa voimanostossa ja pikku podailussa niin selviää vähemmällä.

Auts. Koita välillä vähän satujumppaa niin sit kun taas ote kestää pitää tangosta niin huomaatkin olevas vielä entistä voimakkaampi :D

Ite treenissä ei vituta juur mikään, paitsi ehkä ne ruuhkat mitä siellä mun salilla nykyään aina välillä on. Useimmiten on kyllä hiljasta kun meen just siin seiskan pintaan, niihin aikoihin yleensä se ihmiskato alkaa.

Se kyllä vituttaa kun ei osaa/pysty/EI OLE VARAA syödä tarpeeks paljon että paino rupeis nouseen kunnolla. Eikä ole varaa syödä tarpeeksi monipuolisesti. Kaikki ketutukset liittyy oikeestaan ravintoon eikä ite saliin!

Pitäs keskittyä niihin ihan omiin hommiin vaan ni pysyis edes vähän ehjänä. Ite justiin baarissa väänsin mannen kanssa kättä kun lupas 20e jos voitan, sain 20e mut myös käden kipeeks. Pari viikkoa sit olin keilaamassa ja 2 viikkoa oli hauis niin tukossa, ettei voinu paitapenkata ollenkaan. Kesällä erehdyin käymään painitreeneissä ja melkein kuukaus meni, että sai selän takasin vetokuntoon :D Pitäis pysyä erossa kaikessa missä ei nosteta rautaa..

Miksi ihmeessä ? Kangistua kangistumistaan. Lähe kahvakuula treeniin mukaan tai vastaavaa (bodycombat). Oikeasti hieno fiilis huomata ihan parin käynti kerran jälkeen mitenkä sitä vetreytyykään ja on paljon rennompi olo, luonnistuu raudan nosteluki heti eri tempol.

Back
Ylös Bottom