Tietenkin se näin on. Ei siinä. Mietin vain kun mullakin trendi usein se että se iltapäivä (millon en halua käydä) osuu usein samalle päivälle jo ihan aikataulujen mukaan, eli varmaan joku näkee mut vain kun teen sitä yhtä päivää treenistä.Varmaan jokainen täysjärkinen tajuaa, että ihmiset käy eri aikoihin salilla. Sitten saattais ihmetyttää jos näkee sut vaikkapa tekemässä maanantaina penkkiä täysillä ja taas uudestaan jo keskiviikkona, mutta jalkoja et treenais ollenkaan.
Ei varmaan mitään vikaa taljavitkutteluissa, kun sä kuitenkin taidat treenata ojentajia muutenkin kuin taljassa yhdellä liikkeellä? Itsekin välillä leikin taljoilla vaikka niille aina naureskelen.
Tietenkin teen muutenkin ojentajia, mutta kyllä muutama asia mun mielestä on taljassakin ihan jees. Saa usein minimoitua, ainakin mun mielestä, avustavat lihakset joissain liikkeissä kun ei ole ihan niin vapaa liikerata. Periaatteessa taljassa kun loppuu ruuti, niin se sarja loppu siihen; verrattuna sitten vapaat painot (joita tietenkin teen enemmissä määrin) joilla voi lähteä korvaamaan liikettä muulla lihaksella tai hieman eri liikeradalla (alitajuisesti lähinnä).
. Mutta oon vaan sitä mieltä et Suomi Finland Perkele! En mä nää ketään tuolla hiihtoladullakaan 30 asteen pakkasella, mut siellä sitä silti väännetään, vitun pullamössölussut saa istuskella piilossa siellä kopeissansa kun tosi miehet raataa menemään säästä välittämättä.