Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Varmaan jokainen täysjärkinen tajuaa, että ihmiset käy eri aikoihin salilla. Sitten saattais ihmetyttää jos näkee sut vaikkapa tekemässä maanantaina penkkiä täysillä ja taas uudestaan jo keskiviikkona, mutta jalkoja et treenais ollenkaan.
Ei varmaan mitään vikaa taljavitkutteluissa, kun sä kuitenkin taidat treenata ojentajia muutenkin kuin taljassa yhdellä liikkeellä? Itsekin välillä leikin taljoilla vaikka niille aina naureskelen.
Tietenkin se näin on. Ei siinä. Mietin vain kun mullakin trendi usein se että se iltapäivä (millon en halua käydä) osuu usein samalle päivälle jo ihan aikataulujen mukaan, eli varmaan joku näkee mut vain kun teen sitä yhtä päivää treenistä.

Tietenkin teen muutenkin ojentajia, mutta kyllä muutama asia mun mielestä on taljassakin ihan jees. Saa usein minimoitua, ainakin mun mielestä, avustavat lihakset joissain liikkeissä kun ei ole ihan niin vapaa liikerata. Periaatteessa taljassa kun loppuu ruuti, niin se sarja loppu siihen; verrattuna sitten vapaat painot (joita tietenkin teen enemmissä määrin) joilla voi lähteä korvaamaan liikettä muulla lihaksella tai hieman eri liikeradalla (alitajuisesti lähinnä).

no monetkin asiat vituttaa.

-nämä körmyt jotka varaavat penkin 45 minaksi ja tekevät tyyliin 1-2 toistoa ja palautus 10min. Ei sitä kehtaa ehdottaa vuorotellen tekemistä kun kaverilla 150kg tangossa.
-ihmiset, jotka eivät voi nähdä vaivaa kiertää hieman kauempaa, kun toinen tekee sarjaa esim. käsipainoilla, vaan kulkevat siitä ihan vierestä. Kyllähän siinä keskittyminen karkaa kun joutuu varomaan ettei ketään survaise painoilla.
-salikaverin puute :/

ei kai nyt kukaan oikeasti paina mieleen että toi tekee vain penkkiä ja toi tekee hauis kääntöä. itteä ei ainakaan kiinnosta vittuakaan mitä muut vääntää ja milloin ja missä

ei kai nyt kukaan oikeasti paina mieleen että toi tekee vain penkkiä ja toi tekee hauis kääntöä. itteä ei ainakaan kiinnosta vittuakaan mitä muut vääntää ja milloin ja missä
En mä ainakaan muista mitä eri tyypit yleensä tekee. Poikkeuksena ne jotka lähinnä käyttää noita kahvakuulia.

Vittu mä muistan vieläkin kesältä yhden anoreksiamuijan kun näin sen eilen uudestaan kun kävin salilla. En saa sitä hirvitystä pois mielestäni enkä voinu olla tuijottamatta kun sen treenit näytti jotenkin ihan helvetin.. ööh, pakonomaisilta. Se huomas et tarkkailen sitä ja oli ihan häpeissään, ois tehnyt mieli kysyä et miks vitussa sä vihaat itseäs noin saatanasti?

^ Kun ei ole itse kokenut samaa, niin sitä on vaikea ymmärtää toisen ajatusmaailmaa.

Ja jottei ihan heeboiluksi mene niin itseäni harmittavat seuraavat asiat salilla:

1. Kallista ku perkele. Enkä puhun nyt salimaksusta, vaan siitä rahamäärästä mikä uppoaa ruokaan =(
2. Oma heikkouteni. Ikääni nähden olen säälittävän heikko ja voima tuntuu tarttuvan todella nihkeästi. No ei se kuitenkaan lannista minua yrittämästä.
3. Erityisesti näin talvisin ärsyttää, kun ei ole autoa ja joutuu pyöräilemään salille ja milloin minnekin. Salin jälkeen ei ole kiva pyöräillä kylmässä, varsinkin kun on hiki. Ja eritoten se kiristää kuuppaa, kun menen pyörällä salille ja huomaan, että siellä on taas joku sellainen, jolla on vitun hieno menopeli ja salin jälkeen sen ei tarvi rasittaa hengityselimistöään saati reisiään, kun voi istua mukavasti auton lämpimälle istuimelle nautiskellen sitä kallista suklaapalkkariaan ja körötellä autuaasti kotiin

Tulipas avauduttua.

En minä liikkeitä ole pannut merkille, mutta ihmisen voi muistaa jostain ihan sattumanvaraisesta mielleyhtymästä. Esim. T-paidan teksti naurattaa, värisävy sattuu olemaan sama kuin vaimon lempipaidassa tms. Joskus jäävät sitten kasvot mieleen, niin että tulevilla kerroillakin muistaa että tuossa menee se jolla oli viimeksi punaruskea paita tai vastaavaa.

Joo, en oo itse onneksi kokenut anoreksiaa mut ex-muija on ja voin sanoo et raskasta oli yrittää ymmärtää sitä itseinhoa. Sit joo, ruoka on kallista, mut onneks löytyy jotain kohtuuhintaista bulkkisafkaa jos vaan osaa ja jaksaa kokata (aikaa menee kokkaamiseen, aika on rahaa). Voiman tarttumista voi lisätä viilaamalla reenejä (esim. urheilufysioterapia). Ja joo, itsekin käyn pyörällä salilla ja just eilen siinä salin pihassa jotkut vitun kusipäät jalankulkijat vitun leveää eikä suostunu väistään ja liukasta oli niin kun väistin niin nurin vaan pyörällä, saatana ens kerralla ajan vaan täysiä päälle ja katotaan väistääkö :F Hengityselimistön rasittaminen on aina vaan kotiinpäin, mutta toi etureiskojen kireys pyöräilyn takia on kyllä vitun ongelma, onneks siitä selviää foam rollerilla (tekee muuten ihan saatanan kipeää :) . Mutta oon vaan sitä mieltä et Suomi Finland Perkele! En mä nää ketään tuolla hiihtoladullakaan 30 asteen pakkasella, mut siellä sitä silti väännetään, vitun pullamössölussut saa istuskella piilossa siellä kopeissansa kun tosi miehet raataa menemään säästä välittämättä.

^ En olisi ikinä uskonut tapaavani ihmistä, jonka ajatusmaailma liippaa noin läheltä omaani ;)
Aivan luvattoman hyvää settiä.

ps. ja anteeksi OT

Purkkaa kyykkypaikan tangon pidikkeissä ja itse tangossa. En tiedä, kumpaan se purkka on alun perin dumpattu mutta fiksumpiakin paikkoja ehkä löytyisi (kuten esim. roskis).

Vittu.

Purkkaa kyykkypaikan tangon pidikkeissä ja itse tangossa. En tiedä, kumpaan se purkka on alun perin dumpattu mutta fiksumpiakin paikkoja ehkä löytyisi (kuten esim. roskis).

Vittu.

Kun käytiin tällä viikolla töistä pelaamassa sählyä, huomasin sählykentän laidalla kyltin: "Älkää sylkekö lattialle, jos on pakko sylkeä, sylkekää roskikseen".

Itseä vituttaa tällä hetkellä kipuileva olkapää. Ennenkin on ollut tuon kanssa ongelmaa ja nähtävästi taas... kevyitä jumppia tiedossa siis...

Ei uskois :hyvä: . Vituttaa kun semmonen oljenkorsi teki vajaata "penkki" kyykkyä 60kg, jos yleensä puhutaan varttikyykystä niin tämä oli 5-10vaille kyykky :D. Sitten minä teen atg kyykyt samalla painolla ja isommallakin... Toiseks vielä se kun kylän mopopojat tulee tekemään jokakerta penkkiä, tekevät makseja ja välillä sarjan jos toisen. Tekniikka päin.. :wall: sitten minä menen kynistelemään pienemmillä painoilla :curs:

se vituttaa kun kovista psyykkailuista huolimatta on salille mennessä jo fiilis ettei tästä nyt tule paskaakaan ja eihän siitä sitten tulekkaan + se kun viikon ollu kipeänä nii menee sen jälkee viikko pari ennenkun alkaa taas homma luistaa prkl

En minä liikkeitä ole pannut merkille, mutta ihmisen voi muistaa jostain ihan sattumanvaraisesta mielleyhtymästä.

Kokemus tänään: Radiossa oli joku käpy, kanava hiljeni joksikin aikaa. Pukuhuoneessa joku tuntematon laittoi deodoranttia kainaloon suihkepullolla. Radio palasi, ilmeisesti toimittaja tajusi painaneensa väärää nappia ja aloitti sanomalla anteeksi. Kaiutin dödönlaittajan yläpuolella. Kuulen siis ensin "psiih"-äänen ja sitten "anteeksi". Jäi sitten naama mieleen.

Vähän enemän on-topiccina: On yleinen taito tunnistaa ympäristöstä käytettävät sosiaaliset normit. Se on niin yleinen, että sitä ei pidetä taitona, mutta kyllä se on, ja toisilla heikompi kuin muilla. Ja jos minä teen jotain pöljää, niin se ei luultavasti johdu pahantahtoisuudesta, vaan en tosiaan aidosti ole ymmärtänyt mitä ei pidä tehdä. Kannattaa siis sanoa, vaikka tuntuisi siltä että joutuu sanomaan itsestäänselvää asiaa.

edit: käsipainojen puute: salilla jossa käyn on onneksi puntit 1-20kg mutta sitten 25kg, 30kg ja 40kg, joten tulee ihan liian isoja harppauksia... -.- vituttaa kun saa pystypunnerrukses kympin 30 kilosilla ja sit seuraavat on noi 40kg ja niillä menee joku pari hikistä osatoistoa

Vittu.

Mä huomasin tänää, et meijänki salille on noit purkkia ilmestyny. Levypainois oli joku purkat dumpannu. Vittu mitä idiootteja.

Ei uskois :hyvä: . Vituttaa kun semmonen oljenkorsi teki vajaata "penkki" kyykkyä 60kg, jos yleensä puhutaan varttikyykystä niin tämä oli 5-10vaille kyykky :D. Sitten minä teen atg kyykyt samalla painolla ja isommallakin... Toiseks vielä se kun kylän mopopojat tulee tekemään jokakerta penkkiä, tekevät makseja ja välillä sarjan jos toisen. Tekniikka päin.. :wall: sitten minä menen kynistelemään pienemmillä painoilla :curs:

Mua ei vituta toisten vituiksi treenaaminen ollenkaan.
Olen salilla ihan vaan itteni takia.

Ärsyttää oikeestaan vaan kaksi asiaa. Se, jos olet kipeänä ja et pääse treenaamaan (tätä onneksi tapahtuu harvoin, pitäs varmaan koputtaa puuta nyt :D) ja se, että omalla salilla on vähänlaisesti laitteita. No se on työpaikan sali ja ilmainen, joten toistaiseksi käyn siellä. Ja käsipainoja sentään löytyy meikäläisen voimille ihan hyvin, joten loppujenlopuksi treenikin sujuu ihan hyvin näin.

Back
Ylös Bottom